Lukitusnäytön avaus pyyhkäisemällä.

Mummeli74

Puhelin Samsung S9. Asentamani maksusovellus vaati laitteen näytön lukituksen, joksi valitsin piirrettävän kuvion. Nyt avatessani puhelimen, ensin on avattava lukitusnäyttö pyyhkäisemällä ja sen jälkeen piirtämällä kuvio. Mistä saa poistettua käytöstä lukitusnäytön avaamisen pyyhkäisemällä?
Kaikki asiaa koskevat ohjeet luettu. Toivottavasti teistä joku osaa neuvoa avutonta mummelia. Kiitos etukäteen.

4

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mummeli74

      Hyvä tavaton! Eikö täällä ole ketään, joka osaisi neuvoa Samsung S9 näytön lukituksesta? En tainnut osata selostaa ongelmaani oikeilla sanoilla. Siis miksi näyttö vaatii kaksinkertaisen lukitsemisen? Kuinka saan poistettua ensimmäisen, mielestäni turhan, lukituksen eli pyyhkäisyn, jolloin jäljelle jäisi pelkästään pankkisovelluksen vaatima kuvio? Kerrottakoon vielä, että ohjekirjan sanalliset ohjeet ovat minulle hepreaa!

    • ovet.auki.puhelimeen

      "jolloin jäljelle jäisi pelkästään pankkisovelluksen vaatima kuvio? "

      jos käytän pankkisovellusta, en luota kuvioon ja tunnussanaan, kyllä pitää olla kaksi eri numeroa.

      jos käytät kuukauden samaa kuviota, sen näkee ruudulta

    • Samshit

      Ostit väärän puhelimen. Vie se takaisin.

      Jos haluat intuitiivisen, käyttäjäystävällisen ja yksinkertaisen puhelimen käyttöliittymän - PYSY NIIN KAUKANA SAMSUNGISTA KUIN MAHDOLLISTA!!!!!!!!!!!!!!!!

    • kysy.myyntiliikkestä

      Kysyit väärällä foorumilla. Tämä on Ylilaudalta poispotkittujen trollijonne - tapausten turvapaikka, jossa ne epätoivoisesti yrittävät saada huomiota keinolla millä hyvänsä.

      Apple - palstalla ne kehuvat Samsungia ja haukkuvat IPhonea. Täällä ne kehuvat IPhonea ja haukkuvat Samsungia. Aina päinvastoin kuin mikä on palstan aihe jotta se ärsyttäisi.

      Ostit puhelimen jostakin. Käypä siellä kysymässä neuvoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3320
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2872
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      24
      2709
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2648
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2534
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2355
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1823
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1767
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1640
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1486
    Aihe