Hei näin tuossa illalla kävellessäni taivaalla noin 80 metrin korkeudessa pyöreän valoilmiön mikä meni nopeasti eteen päin ja lopulta kaukana katosi onko joku kokenut samaa mikä se voisi olla olisiko ollut pallo salama?
Vastaukset 6
- Varma_tieto
Taisi olla pöhkömaisteri eli Tsuumikosh joka kokeili keksimäänsä sianpierulla toimivaa pokkaria?
- Valitettava_totuus
Ensin fantasioit lehmänpierutulostimista ja sianpierukamera ei kelpaa? Töherryksistäsi päätellen et todellakaan ole edes pöhkömaisteri vaikka luulet olevasi valokuvauksen ylipappi, kielitieteilijä ja keskustelujen ylipäällikkö. Tuskin olet käynyt edes kiertokoulua...
- Tsuumikosh
"näin tuossa illalla kävellessäni taivaalla noin 80 metrin korkeudessa pyöreän valoilmiön"...
Kuuluiko ilmiöstä ääntä? Näkyikö lähellä Venäjän tai Norjan rajaa? Ohjuskokeilu? Niinkuin tiedätte uudenvuoden ilotulituksista ehkä, jotkut raketit lentävät melko hiljaisella äänellä, jotkut vinkuvat...
Jotkut lentokoneet ovat lentäneet matalalla siitä syystä, etteivät näkyisi vihollisen tutkakuvissa.
Kun en ole tuota ilmiötä itse nähnyt, ja jos ääntä ei kuulunut, sitten veikkaisin ilotulitusrakettia, jonka joku viikari on ampunut hieman vaakasuorempaan kuin yleensä on tapana. - Vastauksia..Kiitos
Ääntä ei kuulunut mutta se siittä tämä saataa kuulostaa vähän oudolta mutta olisiko kenellläkään vinkkiä mistä saisi halvan käytetyn pelitietokoneen halvalla se siitä outovalo ilmiö taivaalla palstasta😀
Virvatuli olisi kiva nähdä. Onhan noita erilaisia valoilmiöitä.
- Anonyymi
Se oli Marsista tullut alus, aluksen komentajana toimii Al-Alham-Keenlee, hän on myös Marsin orpojen yhdistyksen perustaja ja huomattava varainkerääjä yhdistykselle. Marsissa ei ole Maan kaltaisia orpokoteja, vaan orvot sijoitetaan aina perheisiin.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791762
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo110783En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209674- 133638
- 52601
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä20590Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 37556