Kevät. Seksiä viimeksi keväänä 14 vuotta sitten

Vihaankevättä

Tulisi salama ja tappaisi. Ehkä puutteeseenkin hitaasti kuolee.

En minä niin rumakaan ole, toisinaan huomaan tuntemattomien miesten tuijottavan. En kauniskaan, mutta persoonallinen. Sinulle olen ystävä ja vaimo. En enää nainen.

Voi kun vielä joskus saisi

12

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gjfjgpdug

      Hyvin sanottu heh kivasti öitä.

    • Toukohousu69

      "Tulisi salama ja tappaisi." Ei kannata toivoa salaman iskua!
      Työn Sanomissa oli kesällä uutinen:
      Salama tappoi köyhän lesken ainoan lehmän!
      Ja tämäkin tapahtui porvarihallituksen aikana.

    • Anonyymi

      Täällä lähes päinvastainen mies-tapaus. Seksistä yhtä kauan, ja tarpeeksi yleä ja hesaria seurattuaan vaimo ilmoitti, ettei oikeastaan ole nainen ollenkaan. Eli homoliitossa mennään. ap:llä on sentään tämä viimeinen häpeä (vielä?) kärsimättä.

      • Anonyymi

        No jaa, mies jäi kiinni pettämisestä miehen kanssa vuosia sitten. Että samassa tilanteessa ollaan


    • Anonyymi

      Kyllä naisen luulisi seksiä saavan jos ei kotoa saa ottaa vierasta ja nauttia siitä kun mies vieras ottaa ja antaa

      • Anonyymi

        Olen sen verran vanhanaikainen, että harrastan seksiä vain sellaisen ihmisen kanssa, jota kohtaan minulla on tunteita. En pysty jonkun randomin kanssa alkamaan yhtään millekään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sen verran vanhanaikainen, että harrastan seksiä vain sellaisen ihmisen kanssa, jota kohtaan minulla on tunteita. En pysty jonkun randomin kanssa alkamaan yhtään millekään

        Jospa hankkisit niitä tunteita jotain muutakin kuin miestäsi kohtaan?


    • Meitä on varmaan aika paljon, joilla parisuhde muuttunut kaverisuhteeksi, intohimo puuttuu ja sitä kaipaava on hulluuden partaalla. Oma käsi ja unelmat käyttöön. Ja lopettaa turhan odotuksen. Ei ole helppoa. Sinulla on pidempi kuiva jakso kuin minulla, joten poika tässä opettaa äitiä

    • Anonyymi

      Kaalimato, com ja ongelma ratkaistu, jos et halua yhden illan hoitoa

    • Anonyymi

      Eroa ja hanki uusi mies.

      • Anonyymi

        Jos se mies on muuten kunnollinen, niin ehkä se ero ei aina ole se paras ratkaisu. Ei tule mieleen pariskuntaa, joka olisi yhdessä seksin takia, mutta tulee mieleen montakin paria, jotka ovat yhdessä monesta muusta syystä, vaikka seksi puuttuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos se mies on muuten kunnollinen, niin ehkä se ero ei aina ole se paras ratkaisu. Ei tule mieleen pariskuntaa, joka olisi yhdessä seksin takia, mutta tulee mieleen montakin paria, jotka ovat yhdessä monesta muusta syystä, vaikka seksi puuttuu

        Tiettävästi on olemassa myös pariskuntia joilla on sekä hyvä seksielämä että myös rakkautta ja muuta yhdistävää. On siis mahdollista saada ne kaikki kun löytää oikean ihmisen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1325
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      906
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe