Kevät. Seksiä viimeksi keväänä 14 vuotta sitten

Vihaankevättä

Tulisi salama ja tappaisi. Ehkä puutteeseenkin hitaasti kuolee.

En minä niin rumakaan ole, toisinaan huomaan tuntemattomien miesten tuijottavan. En kauniskaan, mutta persoonallinen. Sinulle olen ystävä ja vaimo. En enää nainen.

Voi kun vielä joskus saisi

12

116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gjfjgpdug

Hyvin sanottu heh kivasti öitä.

• Toukohousu69

"Tulisi salama ja tappaisi." Ei kannata toivoa salaman iskua!
      Työn Sanomissa oli kesällä uutinen:
      Salama tappoi köyhän lesken ainoan lehmän!
      Ja tämäkin tapahtui porvarihallituksen aikana.

• Anonyymi

Täällä lähes päinvastainen mies-tapaus. Seksistä yhtä kauan, ja tarpeeksi yleä ja hesaria seurattuaan vaimo ilmoitti, ettei oikeastaan ole nainen ollenkaan. Eli homoliitossa mennään. ap:llä on sentään tämä viimeinen häpeä (vielä?) kärsimättä.

• Anonyymi

No jaa, mies jäi kiinni pettämisestä miehen kanssa vuosia sitten. Että samassa tilanteessa ollaan

• Anonyymi

Kyllä naisen luulisi seksiä saavan jos ei kotoa saa ottaa vierasta ja nauttia siitä kun mies vieras ottaa ja antaa

• Anonyymi

Olen sen verran vanhanaikainen, että harrastan seksiä vain sellaisen ihmisen kanssa, jota kohtaan minulla on tunteita. En pysty jonkun randomin kanssa alkamaan yhtään millekään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen sen verran vanhanaikainen, että harrastan seksiä vain sellaisen ihmisen kanssa, jota kohtaan minulla on tunteita. En pysty jonkun randomin kanssa alkamaan yhtään millekään

Jospa hankkisit niitä tunteita jotain muutakin kuin miestäsi kohtaan?

• Meitä on varmaan aika paljon, joilla parisuhde muuttunut kaverisuhteeksi, intohimo puuttuu ja sitä kaipaava on hulluuden partaalla. Oma käsi ja unelmat käyttöön. Ja lopettaa turhan odotuksen. Ei ole helppoa. Sinulla on pidempi kuiva jakso kuin minulla, joten poika tässä opettaa äitiä

• Anonyymi

Kaalimato, com ja ongelma ratkaistu, jos et halua yhden illan hoitoa

• Anonyymi

Eroa ja hanki uusi mies.

• Anonyymi

Jos se mies on muuten kunnollinen, niin ehkä se ero ei aina ole se paras ratkaisu. Ei tule mieleen pariskuntaa, joka olisi yhdessä seksin takia, mutta tulee mieleen montakin paria, jotka ovat yhdessä monesta muusta syystä, vaikka seksi puuttuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos se mies on muuten kunnollinen, niin ehkä se ero ei aina ole se paras ratkaisu. Ei tule mieleen pariskuntaa, joka olisi yhdessä seksin takia, mutta tulee mieleen montakin paria, jotka ovat yhdessä monesta muusta syystä, vaikka seksi puuttuu

Tiettävästi on olemassa myös pariskuntia joilla on sekä hyvä seksielämä että myös rakkautta ja muuta yhdistävää. On siis mahdollista saada ne kaikki kun löytää oikean ihmisen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      126
      1882
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      54
      1243
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      52
      1121
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      883
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      807
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe