olen 175cm pitkä nainen. Kelpaanko kellekkään? Voiko miehet rakastua minuun? En ole kuitenkaan 50kg painava, hoikka missi. Kaamea hujoppi.
Miten voi selvitä tästä
17
92
Vastaukset
- Varmasti
Kelpaat varmasti, älä huoli. Eihän 175cm paha ole. Ole ylpeä pituudestasi! :)
Tavara ylläällä niinku hirvellä?
- harvoille.ehkä
Tuskin. Hevosmaiset naiset eivät ole kovassa huudossa.
- MiksetKelpaisi_
Kelpaat sinä, jos et kovin korkeita korkoja tykkää pitää, kyllä minä 179cm mies voisin sinun kanssasi olla.
- Nainen178
Älä nyt höpöjä puhu. Pitkät naiset ovat seksikkäitä ja näyttäviä! Monet lyhyemmätkin miehet ihailevat. Olempa ollutkin lyhyemmän kanssa. Terkuin
- Lemmenkäinen
Sängyssä ollaan yhtä pitkii :)
- itsekin-pitkä
Ihme vittuilua pitkille naisille. Ei kukaan nainen kirjoittaisi tuollaista itsestään, ainakaan kukaan noin pitkä jotka usein ovat hyvinkin tyytyväisiä pituuteensa eikä se ole este saada miestä, päinvastoin. Ei 175cm ole vielä mikään hujoppi, paitsi ehkä verrattuna siihen jos mies on joku 160cm kääpiö.
- Anonyymi
Onks ihmiset tajunnut kuinka pikkuinen 175 cm nainen on?
https://www.google.fi/search?q=women's volleyball&client=safari&hl=fi-fi&prmd=ivmn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiV8K7HwO_mAhVEmYsKHb2SASUQ_AUoAXoECA8QAQ#imgrc=Nv77IpSy-8OjrM&imgdii=lScv8NDr2dyy4M Täällä jorma 23cm ihan jöpönä oottaa sua neitosta 175cm...
- Anonyymi
Osaatko laittaa tuiki tavallista viestiä kellekään?
- Anonyymi
Ihana nainen 175 cm.
- Anonyymi
Kelpaat tottakai. Joillekin miehille on ongelma jos nainen on heitä pidempi. Sinulla tätä ongelmaa ei enemmistön kanssa ole, koska enemmistö miehistä on sinua pidempiä tai saman pituisia. Osaa lyhemmistäkään ei haittaa vaikka olisit heitä pidempi. 50kg on tuon pituiselle ihan liian vähän. Ehdottomasti parempi jos painat selvästi sen yli.
- Anonyymi
Siis täh,175 ole mikään pitkä naiseks,oliko tää provo ?.
- Anonyymi
Kyllä ehdottomasti 175 cm on jo oiva mitta naiselle...tuntuvasti keski pituutta pidempi.
Eikä tartte, kuin kovin korkeille koroille kiivetä, kuin 180 cm menee rikki.
- Anonyymi
.Alle tuon ei mitään mahdollisuuksia mallimaailmassa.
Aloitus on provo tai vittuilu, mutta itse lyhyenä 168 cm naisena ottaisin nuo 7 lisäsenttiä riemusta kiljuen!
"Kelpaanko kenellekään voiko miehet rakastua minuun" pelkkää vittuilua! Kenellä naisella itsetunto olisi noin surkea!? Harvemmalla. - Anonyymi
Pituudesta saa kommentoida ja vittuilla ihan miten vaan, mutta auta armias jos jonkun kiloista kommentoit jotain.
- Anonyymi
Saman huomannut. Se on outoa, koska kiloille voi itse tehdä jotain, kun taas pituuteen ei voi vaikuttaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651576
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;186425- 26419