Miten voi selvitä tästä

rumanpitkä

olen 175cm pitkä nainen. Kelpaanko kellekkään? Voiko miehet rakastua minuun? En ole kuitenkaan 50kg painava, hoikka missi. Kaamea hujoppi.

17

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varmasti

      Kelpaat varmasti, älä huoli. Eihän 175cm paha ole. Ole ylpeä pituudestasi! :)

    • Tavara ylläällä niinku hirvellä?

    • harvoille.ehkä

      Tuskin. Hevosmaiset naiset eivät ole kovassa huudossa.

    • MiksetKelpaisi_

      Kelpaat sinä, jos et kovin korkeita korkoja tykkää pitää, kyllä minä 179cm mies voisin sinun kanssasi olla.

    • Nainen178

      Älä nyt höpöjä puhu. Pitkät naiset ovat seksikkäitä ja näyttäviä! Monet lyhyemmätkin miehet ihailevat. Olempa ollutkin lyhyemmän kanssa. Terkuin

    • Lemmenkäinen

      Sängyssä ollaan yhtä pitkii :)

    • itsekin-pitkä

      Ihme vittuilua pitkille naisille. Ei kukaan nainen kirjoittaisi tuollaista itsestään, ainakaan kukaan noin pitkä jotka usein ovat hyvinkin tyytyväisiä pituuteensa eikä se ole este saada miestä, päinvastoin. Ei 175cm ole vielä mikään hujoppi, paitsi ehkä verrattuna siihen jos mies on joku 160cm kääpiö.

    • Anonyymi

      Onks ihmiset tajunnut kuinka pikkuinen 175 cm nainen on?
      https://www.google.fi/search?q=women's volleyball&client=safari&hl=fi-fi&prmd=ivmn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiV8K7HwO_mAhVEmYsKHb2SASUQ_AUoAXoECA8QAQ#imgrc=Nv77IpSy-8OjrM&imgdii=lScv8NDr2dyy4M

    • Täällä jorma 23cm ihan jöpönä oottaa sua neitosta 175cm...

      • Anonyymi

        Osaatko laittaa tuiki tavallista viestiä kellekään?


    • Anonyymi

      Ihana nainen 175 cm.

    • Anonyymi

      Kelpaat tottakai. Joillekin miehille on ongelma jos nainen on heitä pidempi. Sinulla tätä ongelmaa ei enemmistön kanssa ole, koska enemmistö miehistä on sinua pidempiä tai saman pituisia. Osaa lyhemmistäkään ei haittaa vaikka olisit heitä pidempi. 50kg on tuon pituiselle ihan liian vähän. Ehdottomasti parempi jos painat selvästi sen yli.

    • Anonyymi

      Siis täh,175 ole mikään pitkä naiseks,oliko tää provo ?.

      • Anonyymi

        Kyllä ehdottomasti 175 cm on jo oiva mitta naiselle...tuntuvasti keski pituutta pidempi.
        Eikä tartte, kuin kovin korkeille koroille kiivetä, kuin 180 cm menee rikki.


    • Anonyymi

      .Alle tuon ei mitään mahdollisuuksia mallimaailmassa.
      Aloitus on provo tai vittuilu, mutta itse lyhyenä 168 cm naisena ottaisin nuo 7 lisäsenttiä riemusta kiljuen!
      "Kelpaanko kenellekään voiko miehet rakastua minuun" pelkkää vittuilua! Kenellä naisella itsetunto olisi noin surkea!? Harvemmalla.

    • Anonyymi

      Pituudesta saa kommentoida ja vittuilla ihan miten vaan, mutta auta armias jos jonkun kiloista kommentoit jotain.

      • Anonyymi

        Saman huomannut. Se on outoa, koska kiloille voi itse tehdä jotain, kun taas pituuteen ei voi vaikuttaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe