Asennutin tuollaisen talooni.
Miksi päädyin vesivuotovahtiin ja millä perusteella tein valinnan löytyypi tästä blogista https://hiltsu.home.blog/2019/04/08/veimart-vesivuotovahti-ja-nuorison-vedenkayton-rajoitin/
Veimart-vesivuotovahti
7
3121
Vastaukset 7
- Osa-aikaeläkeläinen
En kommentoi muuten kuin sanomalla että pidä käsiventtiilit liikkuvina!
- Epäammattilainen
Olen huomannut saman kaikissa venttiileissä: tuppaa jumittamaan jos niitä ei käytä.
Tuossa vehkeessä päällä olevaa venttiiliä tarvinnee vain sähkökatkojen aikaan tai jos magneettiventtiili hajoaa. Aika näyttää.
Toistaiseksi ei ole ollut vuotoja.
- MJK__
Toivottavasti käytät kaivovettä. Kunnallisessa verkostossa kulkee hiekka, joka valuu alamutkaan kun veden virtaus päättyy, jossakin vaihessa putki tukkeutuu. Minä kääntäisin tuon mutkan yläpuolelle, jolloin hiekka ei pääse kerääntymään magneettiventiiliin.
Olen nähnyt 2 vuotta vanhan varaajan, jonka pohjalla oli useampi kilo ohutta hiekkaa. Varaajaa oli kaupungin verkossa. - Anonyymi
Onkohan kellään tietoa onko tuo vuotovahti miten tarkka tuosta yläpaineesta kun näytti olevan 3.5kg ,miul on sellainen pummppu tuol että just jaksaa tuon paineen saavuttaa,pitääköhän vaihtaa pumppu
- Anonyymi
Tietenkin uudet pumput nostavat vanhat aloitukset vanhoja pumppuja paremmin...
- Anonyymi
Täällä vesiosuuskunta asensi etäluettavat mittarit. Osuuskunnan puheenjohtaja tarjosi palvelua, jossa tulisi ilmoitus vuotoepäilystä. Ongelma on siinä että tuo puheenjohtaja on niin epäluotettava, ettei tuolla ilmoituksella mitään tee.
- Anonyymi
Miten puheenjohtajan luotettavuus vuotohälytyksen toimivuuteen liittyy? Ei puheenjohtaja varmaankaan hälytystä anna, vaan mittausjärjestelmän serveri. Puheenjohtaja ainoastaan kytkee tai kytkettää palvelun päälle kyseisen osuuskunnan jäsenen osalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t68888Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227793Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️64720- 49644
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien59548Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh26523- 46487
Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä29479Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞24467- 31460