ja meininki täällä nyt oikein nyt jyllää
mielen pohjalla kevätkin jo myllää
tunteet kuumina puolin ja toisin
hauskaa kaikille hieman kyllä nyt soisin
vain hetken olen viipynyt luotanne pois
aivan kuin uusi maailma täällä ois
juttuja ja tuttuja kaikkia en aivan tunnista
silti en tältä palstalta silmiäni ummista
mikäs meno
18
1554
Vastaukset
- nainen56
Täällä on melkein sota miesten ja naisten välillä, ainakin sanasota.
Täällä pian tämmöset uusrakastuneet ryvettyy ;-))- Nanni
moisen "kylmän" sodan vaikuttaa meihin, eihän?
Jatketaan vain samaan malliin. On se kumma
kun ihminen ei saisi olla rakastunut vaan
pitäisi kulkea otsa kurtussa ja pipo silmillä.
- ellumari
Oletko sinäkin jo kevättunnelmissa?
Minua vaan palellee, eikä tunnu yhtään keväiseltä.
Kuuntelin säätiedotusta ja pakkasta on yhä vaan luvassa.
Ei sopisi olla utelias, mutta kysäisenpähän kuitenkin, että missä sinä olet oleillut?
Töitä tehnyt tietenkin, mutta noin niinkuin vapaa-ajallasi?
Mukavaa kun tulit oikein runon kanssa meitä moikkaamaan!
Jää nyt juttusille pitemmäksikin aikaa!- Nanni
Oletko sinäkin ollut jossain muualla välillä?
Itse olen ollut niin väsähtänyt iltaisin kun
työríntamalla on ollut kiireistä aikaa.
Olen ollut parina viikonloppuna reissun päällä, istunut pendolinoissa, busseissa ja takseissa
ja kun ei ole tuota "laptoppia", ei ole voinut
paljon kirjoitella.
Vaikka ulkona on ollut kylmää, ystävät aina
lämmittävät mieltä myös täällä. - ellumari
Nanni kirjoitti:
Oletko sinäkin ollut jossain muualla välillä?
Itse olen ollut niin väsähtänyt iltaisin kun
työríntamalla on ollut kiireistä aikaa.
Olen ollut parina viikonloppuna reissun päällä, istunut pendolinoissa, busseissa ja takseissa
ja kun ei ole tuota "laptoppia", ei ole voinut
paljon kirjoitella.
Vaikka ulkona on ollut kylmää, ystävät aina
lämmittävät mieltä myös täällä.muuta kuin kaksi viikkoa talvilomalla, jona aikana kävin viikon matkalla Teneriffalla ja pikavisiitillä Tallinnassa.
Remonteerasin maalla olevaa ja toukokuusta lähtien tulevaa kotiani ja aika meni nopeasti ja tunsin olevani väsyneempi kuin 'leipätyötäni' tehdessäni.
Ei saisi udella, mutta mitä kuuluu....siis...tiedäthän? - Nanni
ellumari kirjoitti:
muuta kuin kaksi viikkoa talvilomalla, jona aikana kävin viikon matkalla Teneriffalla ja pikavisiitillä Tallinnassa.
Remonteerasin maalla olevaa ja toukokuusta lähtien tulevaa kotiani ja aika meni nopeasti ja tunsin olevani väsyneempi kuin 'leipätyötäni' tehdessäni.
Ei saisi udella, mutta mitä kuuluu....siis...tiedäthän?En ole ehtinyt vastailemaan, mutta näethän
aloituksestani, mitä oikein tapahtuu nykyään.
Vietähän sinäkin mukava viikonloppu! - ellumari
Nanni kirjoitti:
En ole ehtinyt vastailemaan, mutta näethän
aloituksestani, mitä oikein tapahtuu nykyään.
Vietähän sinäkin mukava viikonloppu!tämän illan rauhallisesti lueskellen, musiikkia kuunnellen ,käyn saunassa jne...
Kerroit toisessa ketjussa kapsäkkimiehestä.
Onkohan sinun itsenäisten päiviesi lähtölaskenta alkanut?
Älä hitossa! - Nanni
ellumari kirjoitti:
tämän illan rauhallisesti lueskellen, musiikkia kuunnellen ,käyn saunassa jne...
Kerroit toisessa ketjussa kapsäkkimiehestä.
Onkohan sinun itsenäisten päiviesi lähtölaskenta alkanut?
Älä hitossa!pelkään sitä kovasti itsekin aina välillä.
Oikein kateeksi käy illanviettosi, heh, heh
(pieni pilke silmäkulmassa)
Oikein hyvää iltaa sinulle!
kyllä osaltani syyllinen ja pyydänkin sydämmestäni anteeksi sivullisilta,koska olette joutuneet kestämään tätä "kasvatuspoliittista" trageriaa.
Toivottavasti tämä päivä riittää tätä laatua kirjoittelua.Ainakin olen itse valmis jälleen omana itsenäni ottamaan osaa keskusteluun.
Hyvä,ettet ole palstalta silmiäsi ummistanut ja eiköhän tilanne normalisoidu entiselleen,kunhan ollaan yön yli nukuttu.
Kiitos kaikille kestämisestä,olkaa hyvä(t) ja jatkakaa,kuin tätä loanheitto päivää ei olisi ollutkaan ja pyydän vielä kerran,anteeksi.- sirkku:)
täältä välistä...! Vastailin sinulle viimeksikin, kun tauon jälkeen tänne ilmestyit - ja nyt taas olet pysytellyt jonkin aikaa pois...
Tästä välistä sinulle huhuilen, koska en ymmärrä, miksi emw34 ottaa mistään syitä niskoilleen...! Vastasin sinulle jo tuolla yhden otsikon alla, mutta en tiedä lienetkö nähnyt... En kaikkia ketjuja mitenkään ole voinut ennättää lukea - en aikaisemmin, enkä tänäänkään - mutta missään en näe mitään seikkaa, minkä takia sinä ottaisit yhden ihmisen sodasta syitä niskoillesi! Sanoin jo tuolla aiemmin, että koeta kestää; tuskin tuota ikuisesti jatkuu...
Mitään kivaa tuo tämänpäiväinen touhu ei todellakaan ole ollut, ja siinä onkin yksi syy, että itse olen tarkoituksellakin pysytellyt tänään täältä poissa. Sinun syyksesi en siis mitenkään jaksa kyseistä touhuilua uskoa! Mitä sitten kaiken takana lieneekään...? Vai onko niin, että aina niitä syitä ei kaikille tarvitse ollakaan...? - Nanni
sirkku:) kirjoitti:
täältä välistä...! Vastailin sinulle viimeksikin, kun tauon jälkeen tänne ilmestyit - ja nyt taas olet pysytellyt jonkin aikaa pois...
Tästä välistä sinulle huhuilen, koska en ymmärrä, miksi emw34 ottaa mistään syitä niskoilleen...! Vastasin sinulle jo tuolla yhden otsikon alla, mutta en tiedä lienetkö nähnyt... En kaikkia ketjuja mitenkään ole voinut ennättää lukea - en aikaisemmin, enkä tänäänkään - mutta missään en näe mitään seikkaa, minkä takia sinä ottaisit yhden ihmisen sodasta syitä niskoillesi! Sanoin jo tuolla aiemmin, että koeta kestää; tuskin tuota ikuisesti jatkuu...
Mitään kivaa tuo tämänpäiväinen touhu ei todellakaan ole ollut, ja siinä onkin yksi syy, että itse olen tarkoituksellakin pysytellyt tänään täältä poissa. Sinun syyksesi en siis mitenkään jaksa kyseistä touhuilua uskoa! Mitä sitten kaiken takana lieneekään...? Vai onko niin, että aina niitä syitä ei kaikille tarvitse ollakaan...?Lainatakseni erään ystäväni sanontaa, täytyy
lähteä välillä pois voidakseen taas palata.
Ystäväni rakas tuntee varmaan sanonnan omakseen, terkkuja hänelle paljon!
Kunhan energiaa taas riittää laitetaan joku
sanaleikki taas valloilleen, eikö niin?
Tsemppiä alkavalle viikolle! sirkku:) kirjoitti:
Mitään kivaa tuo tämänpäiväinen touhu ei todellakaan ole ollut, ja siinä onkin yksi syy, että itse olen tarkoituksellakin pysytellyt tänään täältä poissa. Sinun syyksesi en siis mitenkään jaksa kyseistä touhuilua uskoa! Mitä sitten kaiken takana lieneekään...? Vai onko niin, että aina niitä syitä ei kaikille tarvitse ollakaan...?anteeksi pyysin,nimenomaan sivullisilta,jotka aivan syyttä,olette joutuneet kolmessa ketjussa, jotka muut,kuin minä emw34 ja Veljenpoikani tupu alias bmw34,HÖH.HEHHEHHEHHEH,JOO sekä sorry vaan nikit omw43nikki,jotka olivat areenana.Niistä en syyllisyyttä kanna.Mutta niistä tietysti otan vastuun,joissa tulin kommentoineeksi toisten aivan asiallisia ja tähän "asiaan"liittymättömiä avauksia.Niitä oli vähintään kolme ketjua.
Siksi anteeksipyyntöni tein ja koska se on tapani toimia ryhmässä.Lisäksi anteeksipyytäminen kuuluu perussivistykseen ja jos tämänikäinen henkilö ei sitä osaa,niin kovin on erehtymätön elämä ollut ja minä erehdyn usein,valitettavasti.- sirkku:)
emw34 kirjoitti:
anteeksi pyysin,nimenomaan sivullisilta,jotka aivan syyttä,olette joutuneet kolmessa ketjussa, jotka muut,kuin minä emw34 ja Veljenpoikani tupu alias bmw34,HÖH.HEHHEHHEHHEH,JOO sekä sorry vaan nikit omw43nikki,jotka olivat areenana.Niistä en syyllisyyttä kanna.Mutta niistä tietysti otan vastuun,joissa tulin kommentoineeksi toisten aivan asiallisia ja tähän "asiaan"liittymättömiä avauksia.Niitä oli vähintään kolme ketjua.
Siksi anteeksipyyntöni tein ja koska se on tapani toimia ryhmässä.Lisäksi anteeksipyytäminen kuuluu perussivistykseen ja jos tämänikäinen henkilö ei sitä osaa,niin kovin on erehtymätön elämä ollut ja minä erehdyn usein,valitettavasti.jotka koskevat todella vakavia aiheita, en täällä palstoilla halua osallistua, kuten niin monet kerrat olen jo korostanutkin. Syyni käyvät ilmi monenkin otsikon alla. Myös ketjuja, joissa paljon juuri mainitsemiasi "keskustelijoita" esiintyy, kartan. Vastaavia "keskustelijoita" oli jopa viime yönkin aikana monen, monen otsikon alle kerääntynyt... "Keskustelijoiden" lähes ainoana kommenttina tuntui olevan HÖH tai TYHMÄ. Todella ikäviä tilanteet ovat silloin, jos ketju muuten olisi mielenkiintoinen areena jutustella.
Kohtelias olet pyytäessäsi anteeksi. Itse en siis ole ilmeisesti mainitsemissasi ketjuissa edes vieraillut. Anteeksi osaan minäkin pyytää, ja pyydänkin aina, jos väärässä olen ollut tai jotakin tahtomattani loukannut! Vaikuttaa joskus vain siltä, että joillekin ihmisille sanoja "anteeksi", "kiitos", "ole hyvä", "olen pahoillani"... ole koskaan edes opetettu...
Toivokaamme parempaa huomista - meille kaikille! - Ihmettelevä
Kuka kaipaa "kasvatustasi"?
- yön Valvoja
löytynyt takaisin tänne
onkohan se täällä keväinen enne
missä olet sä nyt aikasi viettänyt
vai oletko sanaista aarrettasi täyttänyt
mulle yhtä rakas olet aina myöskin täällä
vaikka vasta eilen kisailtiin liukkaalla jäällä
yötäni taas valvon pitkää ankeaa
mieleltä mulle täällä pukkaa haikeaa Sori Nanni ja muut.
Tämä tuntuu ylivoimaiselta savotalta.
Jätän palstan toviksi,että tilanne pääsee rauhoittumaan.
En kuitenkaan lopullista poistumista tee,vaan palaan joskus,jos aika tulee otollisemmaksi.
Sen verran jo kevättä rinnassa,että koetan vaikka kesäkulkuneuvoa fiksailla reissukuntoon.
Onhan sekin jotain,joskaan ei tietenkään teidän seuranne veroista.Kaikille tutuille ja tuntemattomille hyvää ja antoisaa kevättä.Hymyllään,kun tavataan.
jk.Käyn kyllä vielä moikkaamassa tässä kohtapuolin eri nikkejä ja sp.on auki kuten ennenkin.- Yks täti vaan
Elämä sen ulkopuolella,kevättä!
- viljamaria
Yks täti vaan kirjoitti:
Elämä sen ulkopuolella,kevättä!
virtuaalimaailmaa.
Mitä sitä vakavasti ottaa!
Minä tulin eilen palstoille ja lukasin joitakin juttuja. Nauratti
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532375Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖271592Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt651271Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me2021186Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut871136- 1051053
Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.13970vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos23928- 68923
Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu11913