hei, auttakaa juku. rakkaalla koirallani sammyllä on aivokasvain. vaihtoehdot; nukutus tai leikkaus. kumman valitsen? kiitos jo etukäteen!
koiralla syöpä
8
1637
Vastaukset
- leikkaus
Jos olisin valitsemassa niin leikkaus!Kerran sattui samanl.tilanne-koira jäi auton alle,näytti tosi pahalta,kaikki sanoivat että pitäisi lopettaa mutta en kuunnellut.
Et koskaan tiedä miten kävi jos ei leikkausta kokeile ensin- Gringo
Tästä varmaan tulee äkkiä hyvin kiivaita mielipiteita.
Toivoisin vastaajien pysyvän kuitenkin asiassa ja asialinjalla.
Et kertonut missä kohtaa päätä se on. Sillä sekä kuinka laajalle se on levinnyt on aika ratkaiseva merkitys.
En uskalla ottaa kantaa ennenkuin tiedän enemmän siitä. Ei kukaan voi antaa asiatietoihin perustuvaa mielipidettä ilman tietoa.
Tunnepohjaista voi kyllä tulla.
Tuo kolaritapaus ei oikein ole suoraan verrannollinen. - Piikittäjä
Gringo kirjoitti:
Tästä varmaan tulee äkkiä hyvin kiivaita mielipiteita.
Toivoisin vastaajien pysyvän kuitenkin asiassa ja asialinjalla.
Et kertonut missä kohtaa päätä se on. Sillä sekä kuinka laajalle se on levinnyt on aika ratkaiseva merkitys.
En uskalla ottaa kantaa ennenkuin tiedän enemmän siitä. Ei kukaan voi antaa asiatietoihin perustuvaa mielipidettä ilman tietoa.
Tunnepohjaista voi kyllä tulla.
Tuo kolaritapaus ei oikein ole suoraan verrannollinen.Jos koiralla todettu syöpä, niin ainoa oikea tapa on lopettaa se ja nopeasti. Turha kiduttaminen on järjetöntä ja vastuutonta.
- Rehti-Reino
Piikittäjä kirjoitti:
Jos koiralla todettu syöpä, niin ainoa oikea tapa on lopettaa se ja nopeasti. Turha kiduttaminen on järjetöntä ja vastuutonta.
Saatanan h**** sut pitäs saatana telottaa sillee et kitusit vuoden.
- K25
Eläinlääkäri osaa sinua neuvoa parhaiten. Kuvista hän varmasti näkee millaisessa paikassa se on ja miten vaikeaa leikata. Jos eläinlääkärin mielestä kannattaa leikata niin miksi et leikkauttaisi?
Saattaahan siitä tulla kallis reissu jos ei ole vakuutusta, mutta jos pystyt leikkauksen kustantamaan niin ainakin tiedät tehneesi kaikkesi koiran eteen vaikka se ei siitä selviäisikään. Et kertonut koirasi ikää tai muita tarkempia tietoja niin tarkempaa mielipidettä en pysty kertomaan.
Mutta kuuntele eläinlääkäriäsi, ja voit kysyä myös mielipidettä toiseltakin eläinlääkäriltä jos siltä tuntuu. Kuuntele sydäntäsi, mutta myös järkeäsi. Voimia sinulle, mitä ikinä sitten päätätkään.- tekevät vain bisnestä
Ei eläinlääkärillä ole mitään etiikkaa. Ne tekevät vain bisnestä. Ainoa eettisesti oikea ratkaisu on lopetuspiikki. Se on halvin ja paras ratkaisu. Eläinlääkärit tekevät mielellään kalliin leikkauksen ja sitten kuukauden kuluttua lopettavat ja tuhkaavat koiran. Siihen pisteeseen mennessä rahaa on palanut paljon ja koira on kärsinyt valtaisasti - pelkästään omistajan typeryyden ja lääkärin ahneuden vuoksi. Sairas koira voi aiheuttaa myös vahinkoja, purra ihmisiä etc.
- Olga
jos koira on parannettavissa leikkauksella? Olin aika yllättynyt monien vastanneiden piikki kommenteista. Jos koiralla on kasvain, joka on eläinlääkärin mukaan leikattavissa, niin miksi ihmeessä koira pitäisi piikittää leikkauksen sijaan? Leikkaus maksaa, mutta ainakin itse päätyisin siihen, jos onnistumisen mahdollisuudet olisivat hyvät. Kyllähän ihmisiltäkin leikataan aivokasvaimia hyvällä menestyksellä eikä heti olla suosittelemassa lopetuspiikkiä.
Neuvottele eläinlääkärin kanssa ja mielellään kysy mielipidettä parilta muultakin eläinlääkäriltä. Tiedän eläinlääkäreitä, jotka kovinkin helposti olisivat valmiit lopettamaan koiran, vaikka koira olisi esim. leikkauksen avulla täysin parannettavissakin... - mikään ei auttanut
Minulla oli belkkari, joka sai kasvaimen aivoihinsa.
Silloin koirilta ei leikattu päästä mitään.
Koirasta tuli erittäin säikky ja arka. Kävi muiden koirien kimppuun täysin varoittamatta ja ison koiran kanssa jälki oli välillä pahaa. Se alkoi pelätä yksinoloa ja hajoitti asuntoa. Myös ihmiset alkoivat olla vaarassa. Ei olisi käynyt mielessäkään jättää sitä tottumattoman koiranhoitajan hoteisiin, saatika lapsen.
Viimeinen palvelus rakkaalle kaverille oli ainoa vaihtoehto. Jos leikkaus olisi ollut mahdollinen, sitä olisi varmasti yritetty..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445219Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243430Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982822Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552618- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391