Yle-veron kyseenalaistus

Pettynyt_

Mitä muut on mieltä tästä yle-verosta ja sen määrästä. Miksei yleä kaupallisteta kuten muutkin isot tv kanavat?

Ja mitä ohjelmistoon tulee niin ootteko kattonu aikuiset ja suden vuosi sarjoja? Joku Uusi päivä lopetettiin ja tälläistä roskaa koitetaan meille syöttää...

Ei näin🙈

6

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarpeeksi_kaupallisia

      Jos Yle kaupallistettaisiin, saisimme yhden MTV kolmosen lisää. Katselin viimeksi sen ohjelmia, kun Timo Jutila toimi lätkäasiantuntijana sunnuntai-iltapäivisin. Radio Suomen arkipäivämusiikkia en kestä kuunnella, joten siihen toivoisin muutoksia. Muuten ei isompaa valittamista.

      Hiihdon siirtyminen Viasatille on minulle samantekevää, sillä näen kaikki Viasatin urheilukanavat. Hiihto ja mäkihyppy eivät tosin kiinnosta minua pätkääkään, joten en niitä koskaan katsele tulivatpa ne miltä kanavalta tahansa.

      "ootteko kattonu aikuiset ja suden vuosi sarjoja? "
      En ole koskaan edes kuullut niistä mitään tai tiennyt niiden olevan olemassa.

    • veronmaksaja

      Kyllähän TV1, TV2 ja Teema ja Areena antavat vastinetta Yle-verolle oikein hyvin. En todellakaan kaipaa ainuttakaan mainoskanavaa tyrkyttämään jonnin joutavia hömppäohjelmia ja visailuja.
      Tv puoli on näin ollen ihan hyvin hallinnassa. Kumpa samaa voisi sanoa radion puolelta. Ainoa kanava, mitä enää voi kuunnella on Puhe. Radio Suomen musiikki on aivan kuraa nykyisellään, joten koko kanavan kuuntelu jää Lindroosin harteille. Eipä taida moni muu enää kanavaa kuunnella.

    • Eivoikuunnella

      Toivottavasti uusi Ylen hallintoneuvosto määrää Radio Suomen musiikista vastaavat pitemmälle pakkolomalle. Ei mitään kuuntelukelpoista.

    • Ylen_tyytyväinen

      Olen oikein tyytyväinen yleisradioveroon. Viime vuodelta vero näyttää olleen 13,58 €/kk. Ainakin minä saan todella hyvin vastinetta käytetylle rahalle. Erityisen iloinen olen Ylen MM-rallilähetyksistä nykyään. Ja ne voi katsoa myös Areenasta. Ja juuri sen takia oli _pakko_ siirtyä TV-maksusta veroon, joka on oleellisesti pienempi kuin TV-maksu aikoinaan oli. Joidenkin TV-katsojien silloinen TV-maksun välttely oli raivostuttavaa.

    • Kapituliantti

      YLE maksukortin taakse.

    • Anonyymi

      Kyllähän näin laadukkaasta ohjelmatarjonnasta kannattaa YLE veroa maksaakkin.
      Tätä laatuohjelmaa tulee jokapäivä.

      https://imgur.com/a/VBfAJEg

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe