Toyotan maailmanlaajuinen menestys

JonoksiAsti

Suomen lisäksi ainakin Libyassa on paljon Toyotia, jos tv-uutisiin on uskomista ja miksemme uskoisi.

25

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KehnoTuote

      Joo ja Aasiassa, sivistyksessä vähemmän.

    • AjatMuuttuvat
    • Mattila-v-p
      • TeslaEiRuostu

        Juu, aika moni muukin. Ei se silti tee Toyotasta kunnollista autoa.


    • Totuus_aavikolta

      Vaikeissa olosuhteissa Toyotan luotettavuus vain korostuu. Eivät ihmiset sielläkään tyhmiä ole, saati jotain Kajaanin kauppakoulun merkantteja.

    • Ruiseri

      Jos joku automerkki on vuodesta toiseen eniten myyty koko maailmassa, niin kyllähän se jonkin tasoisesta maailmanlaajuisesta menestyksestä kertoo. Vaikka kapiset koirat haukkuisivat.

      Siellä missä luotettavuus saattaa tarkoittaa hengen säilyttämistä viidakossa tai aavikolla, on Toyotalla 80-90% markkinaosuus maastureissa ja lavapakuissa.

      • Vw_jyrää

        Toyotan maailmanenestys taitaa olla Land Cruiserin ja Hilux Hiace pohjalla henkilöautot ei käy kaupaksi kun Suomessa ja Amerikassa ,Vollkswagen taitaa nykyään olla se maailman eniten myyty auto eikä Toyota..


      • höppöpoikaYyrittää

        Hehee, eiköhän sielläpäin perusteet ole ihan toiset, esim. hinta ja saatavuus.


      • Pettymys_Pentille
        höppöpoikaYyrittää kirjoitti:

        Hehee, eiköhän sielläpäin perusteet ole ihan toiset, esim. hinta ja saatavuus.

        Saisi siellä Libyassa muitakin merkkejä kuin Toyotaa mutta kukaan ei Vw-konsernipaskaan enää sekaannu, kuten ei koko Afrikan mantereellakaan.


      • jonnetJurputtaa
        Pettymys_Pentille kirjoitti:

        Saisi siellä Libyassa muitakin merkkejä kuin Toyotaa mutta kukaan ei Vw-konsernipaskaan enää sekaannu, kuten ei koko Afrikan mantereellakaan.

        Ja firmojen ja armeijan autot ostetaan millä perusteilla, et taida ymmärtää?


      • Pentti_ei_pety

        Volkkarit käy kaupaksi ympäri maapallon eikä yksistään muutassa maassa..kovasti näkyy Suomessakin olevan firmojen ja viranomaisten autokalusto vag painotteista..Toyotia ostavat Afrikkalaiset ja Aasialaiset.siellä ei ne huonot ajo-ominaisuudet ja ruostuminen ole niin suuressa kategoriassa kuin täällä .Euroopassa.


      • EiSoviSivistykseen
        Pentti_ei_pety kirjoitti:

        Volkkarit käy kaupaksi ympäri maapallon eikä yksistään muutassa maassa..kovasti näkyy Suomessakin olevan firmojen ja viranomaisten autokalusto vag painotteista..Toyotia ostavat Afrikkalaiset ja Aasialaiset.siellä ei ne huonot ajo-ominaisuudet ja ruostuminen ole niin suuressa kategoriassa kuin täällä .Euroopassa.

        Juuri näin.


    • Paskalla_on_tekijänsä

      7 kymmenestä VW:stä myydään kiinassa. Kiinahan on tunnetusti laadun kotimaa.

      • Pentti_ei_pety

        Kiinassa myydään ja tehdään paljon muitakin autoja huono puolustus..jopa premiun autoja ..


    • Toyota Hilux kestää ottaa osumaa, niin luotien kuin v...lun osalta. Moottori ja voimansiirto pomminvarmaa tekniikkaa, mahdollisimman vähän sähköhärpättimiä. Sulakkeet voidaan korvata vaikka nauloilla tarvittaessa (näin tehtiin Suomen armeijassa venäläisissä Uatzeissakin 80-luvulla). Kantavuus riittää hyvin Sergeille (ZU-23-2) kuten ollaan uutisista nähty.

      • EläTässäJaNyt

        Mistä noin vanhoja Hiluxeja löytyy joissa on varma tekniikka ja yksinkertaiset sähköt???


      • EläTässäJaNyt kirjoitti:

        Mistä noin vanhoja Hiluxeja löytyy joissa on varma tekniikka ja yksinkertaiset sähköt???

        Ne on kaikki raahattu Afrikkaan. En ole Hilux malliexpertti, mutta uutisissa esiintyvät mallit näyttävät joltain 80-90-luvun kulmikkailta laatikkomalleilta https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Hilux


      • HalpuutettuEntisestään
        Yaris_Hybrid kirjoitti:

        Ne on kaikki raahattu Afrikkaan. En ole Hilux malliexpertti, mutta uutisissa esiintyvät mallit näyttävät joltain 80-90-luvun kulmikkailta laatikkomalleilta https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Hilux

        Oi niitä aikoja kun Toyota oli kestävä, mutta siitä on niin kauan.....


    • zäzäzäzäzä

      Myös isis käytti vain Toyotia liikennevälineinä, mikään muu auto ei toimi kuumalla aavikolla luotettavasti. Ja Hiluksin lavalla on valmiit kiinnitykset 20mm tykille tai 4 piippuiselle it konekiväärille.

      • kylmät.kävi

        Miten sen ISISin lopulta kävi, kun luotti pääsevänsä Tojoilla pakoon?


      • varmavalinta
        kylmät.kävi kirjoitti:

        Miten sen ISISin lopulta kävi, kun luotti pääsevänsä Tojoilla pakoon?

        Onhan tuo Hilux varma ja nopea, mutta ei se luodin ja ohjuksen nopeudelle pärjää, sekään, mutta onhan se lava-autojen legenda joka tunnetaan joka maailman kolkassa, sodassa ja ruhassa. Jos lava-auton vielä ostaisin, niin Hilux se olisi aivan varmasti koska työkalussa varmatoimisuus on tärkeintä.


      • EiLöydyDieseliä
        varmavalinta kirjoitti:

        Onhan tuo Hilux varma ja nopea, mutta ei se luodin ja ohjuksen nopeudelle pärjää, sekään, mutta onhan se lava-autojen legenda joka tunnetaan joka maailman kolkassa, sodassa ja ruhassa. Jos lava-auton vielä ostaisin, niin Hilux se olisi aivan varmasti koska työkalussa varmatoimisuus on tärkeintä.

        Eikös sekin on PSA: tekele nykyään??


      • EiLöydyDieseliä kirjoitti:

        Eikös sekin on PSA: tekele nykyään??

        Ei ole. Proace kylläkin on PSA:n linjoilta.


    • realiteetit

      Eturintamaan lähetetään tyhmimmät ja mahdollisimman halvalla kalustolla jotka molemmat helpompi korvata kuin koulutetut sotilaat ja hyvä kalusto. Naton ja Venäjän hävittäjien partioidessa noiden elinikä-odotus aika lyhyt. Ei pääse auton 500.000km kestävyys paljon esille.

      Luulettoko että noiden tyhmien solttlujen johtajat matkustavat jollain Hiluxilla? Aivan oikein. Ne matkustavat G-sarjan mesellä tai Range Roverilla. Takapenkillä.

    • dubaissa

      Libyakin on periaatteessa varakas öljyvaltio ja varakkaat osaavat arvostaa laatua. Esimerkiksi Arabiemiirikunnissa yleisimpiä autoja on Toyota Camry.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      998
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      93
      749
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe