Ei kannata olla meille äitipuolille

hankalatmiehenlapset

kateellinen. meillä on erittäin suuri haaste ja vastuu miehen lapsista. Se on todella rankkaa puuhaa saada lapset tottelemaan ja kunnioittamaan äitipuolta. Joskus mies on niin vastahankainen että raivostuttaa kun ei tue yhtään.
Kaikista ei ole tähän vastuuseen, jos varisnkaan ei ole omia lapsia niin on kuin hyppäisi avaruuteen, kaikki tulee yllärinä,
Jokainen osaa oll alasten kanssa kunhan ne on omia, mutta toisten lapset ovat erittäin hankalia. Kasvatusvastuu ja äitinä olo ei onnistu heti, vaan on tehtävä kovat säännöt ja valvottava että miehen lapset toteuttavat niitä. Minä olin toista vuotta ihan kotona ja opettelin olemaan äiti. Ei miehen lapset vieläkään ole normalisoituneita eikä kunnioita minua, mutta kyllä se ajan kanssa. Hankalaksi vie kun heidän äiti on minua vastaan ja usuttaa lapsetkin minua vastaan, mutta en peräänny, enkä lähde mihinkään, vaan jään tähän uudeksi äidiksi kun kerran olen tähän tullu, mihin lähtisin.
Mies ei tue minua vaan on pärjättävä omalla fiksuudellaan ja komennettava usein ja oltava jämäkkä.
Minä olen hyvä ihminen ja uskon että lapset tykkäävät minusta mutta eivät halua sitä näyttää. En koskaan puhu pahaa vaan rakentavasti jotta he tajuuvat että olen äitinä heille ja minuun voi luottaa. kasvatan omalla tavalla ja se saa riittää. Komento on kova mutta niin on vastuskin, mutta minä voitan vielä.

41

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hankalatnaisenkakarat

      Samoin on naisen lapset, laiskoja, uppiniskaisija ja rääväsuita mikään ei mene putkeen , mutta rahaa tarvitsevat tupakkiin ja olueen, vaikka ovat vielä alaikäisiä.
      Niiden äiti ei välitä mitä tekevät ja niiden isä ihan kriminaali.
      Kyllä myös isäpuolen osa on paha.

      • eojfjggjjg

        Joo, yh lpaset on aika syrjäytyneitä, laiskoja ja veteliä, eikä koulu kiinnosta eikä kesätyöt. Siksipä heille se äitipuoli on erittäin tärkeä tulevaisuuden kannalta että on edes joku äidi joka välittää ja ohjaa oikeeseen suuntaan. Moni lapsi on juuri saanut avun äitipuolelta kun oma äiti ei viitsi.


    • meilläitsestäänselvää

      Meillä ei ainakaan välitetä lasten äidin valituksista ja ohjeista. Se joka ohjeistaa olenminä, minä olen lasten isän puolisio joten minä olen ykkösnainen tässä perheessä. Me olemme perhe ja minulla on valta päättää asioista.
      Olisihan se outoa jos ulkopuolinen ihminen alkaisi määräämään mitä me voimme tehdä ja miten.
      Minä sanon ja minä määrään.

    • noniintaas

      Huonosti on asiat, jos puhutaan vaan voittamisesta ja määräämisestä. Sitähän ne lapset vanhempien eron jälkeen kaipaa - lannistamista ja alistamista!

    • passattupoika

      Jos on 2 kotia, molemmissa omat säännöt. en jouda passaamaan miehen isoa poikaa, joka jättää limpparipullot sun muut astiat sohvan ääreen. käyn töissä ja meillä on 2 nuorempaa lasta kotona, jotka osaa siivota omat jälkensä. tämän isoimman lapsen mutsi ei ole töissä ja passaa isoa poikaansa. äitipuoli ei ole kenenkään piika, teen ruoat siivoan. jonkunlaiset käytöstavat pitäs olla.

    • pyhimys.leikki

      Lapsen äiti oli rikkonut perheensä lähti toisen miehen mukaan. kun ex puolisolla on uusi tyttöystävä, perheen rikkonut mutsi alkaa leikkiä pyhimystä. naurattaa miten koville ottaa, kun jätetty ukko saa uuden tyttiksen. loppuu määräilyt ja vedätykset.

    • olen samaa mieltä, uusioperheiden tilanteet aika usein hankalia, ja jonkintasoisia ongelmia yleensä on, harvoin tilanteet on sellasii, ettei minkäänlasia ongelmia olisi, ja että kaikki sujuis kuin tanssi, tai kuin unelmaa...

      • nmnvmcnmcvn

        Siinä on äitipuoli avainasemassa. Hänen pitää otta ohjat käsiinsä muuten ei tule mistään mitään. Äitipuoli määrää ja se on miehen exän ja lasten tajuttava. Kukaan ei pysty niin hyvin organisoimaan toisten perheitä kun äitipuoli.
        Kuria, määräyksiä ja vaatimuksia, niillä pääsee jo pitkälle. Äiti ulkoistetaan heti uuden perheen elämästä ja laspset saavat nähdä äitiä kun se uusioille sopii. Meillä mies ei määrää vaan minä.
        Kaikki kehuvat kuinka määrätietoinen ja topakka minä olen. Miehen lapsetkin ovat omaksuneet paljon uusia asioita, ja ovat normalisoituneet ja pärjäävät jo vähän aikaan ilman äitipuolta.


      • qtqt
        nmnvmcnmcvn kirjoitti:

        Siinä on äitipuoli avainasemassa. Hänen pitää otta ohjat käsiinsä muuten ei tule mistään mitään. Äitipuoli määrää ja se on miehen exän ja lasten tajuttava. Kukaan ei pysty niin hyvin organisoimaan toisten perheitä kun äitipuoli.
        Kuria, määräyksiä ja vaatimuksia, niillä pääsee jo pitkälle. Äiti ulkoistetaan heti uuden perheen elämästä ja laspset saavat nähdä äitiä kun se uusioille sopii. Meillä mies ei määrää vaan minä.
        Kaikki kehuvat kuinka määrätietoinen ja topakka minä olen. Miehen lapsetkin ovat omaksuneet paljon uusia asioita, ja ovat normalisoituneet ja pärjäävät jo vähän aikaan ilman äitipuolta.

        avainasemalla on ne lapsen biologiset vanhemmat. MIten suhtautuvat, hyväksyvätlö eronsa ja exilleen uudet kumppanit. Lastensa elämään uuden aikuisen.
        ja jos ne lapset ei hyväksy, jos ne käyttäytyy huonosti ja ilkeästi - sen vanhemman tehtävä on kasvattaa omat lapsensa , eikä pidä hyväksyä, että omaa kumppania kohtaan omat lapset on ilkeitä ja inhottavia.

        lasten kasvatus kuuluu biologisille vanhemille
        Äitipuolikin on ihan vaan ihminen, eikä hänen vastuulleen voi laittaa semmoisia asioita, jotka eivät hänelle kuulu.

        tosin edellinen kommentoija on trolli.


    • Hgfdtuub

      Voi hyvää päivää..." minä määrään"...plaa, plaa

      • kdjkdjfkdjfkdjfk

        Juurikin niin. Äitipuoli määrää uudessa perheessä, siinä ei ole lapsilla eikä miehen exälä mitään sanomista. Koko huusholli uusiksi, pois exän tekemät ratkaisut sisustuksessa, ne ovat aina mauttomia ja karseita, ja lasten kuviot uusiksi. Harrastuksia ja eksätöitä, sillä lailla saa uuden perheen toimimaan äitipuolen mielen mukaan, ja se on tärkreää hänen viihtyvyyden kannalta, kun saa tehdä oman näköisen kodin ja perheen. Niin jokainen nainen tkee oman kodin.
        Exä ei ole tervetullut uuteen kotiin missä on äitipuoli, ja lapset tulevat sillon kun äitipuoli sanoo. Sännöt ovat tarpeen kun aletaan sotkemaan perheitä kesekenään, kaikilla ei voi olla uudessa perheessä eri säännöt vaan mennään äitipuolen mielen mukaan.


    • Joukokostiturkupori

      Kelahaarakonttorin mieskirves etsii vieläkin tahkon syitä.

      • Maija-mummeli

        Minkä vuoksi lähdetään sellaiseen suhteeseen jossa molemmilla on omia lapsia. Eikö maailmassa ole enää lapsettomia naisia tai miehiä.Kun ero tulee niin silloin lapset eivät enää olekaan kummankaan lapsia.Sitten niiden kanssa tuskaillaan.Lapset joutuvat kulkemaan kahden kodin väliä.Kokeilkaa hyvät vanhemmat itsekin sitä reppureissailua!


      • mxmxmxmmxmxmx
        Maija-mummeli kirjoitti:

        Minkä vuoksi lähdetään sellaiseen suhteeseen jossa molemmilla on omia lapsia. Eikö maailmassa ole enää lapsettomia naisia tai miehiä.Kun ero tulee niin silloin lapset eivät enää olekaan kummankaan lapsia.Sitten niiden kanssa tuskaillaan.Lapset joutuvat kulkemaan kahden kodin väliä.Kokeilkaa hyvät vanhemmat itsekin sitä reppureissailua!

        Monet miehen lapset tarvii uuden äitin muuten eivät osaa mitään. Äitipuoli on heille erittäin tärkeä aikuinen joka valvoo vahtii ja opetaa ja komentaa. Lapset olisivat muuten heitteillä eikä osaisi edes ovea avata tai jääkaapin ovea ellei äitipuoli olisi valvomassa.
        Meillä minusta ainakin miehen kakarat tykkää reissata ei ole ainakaan valittanut koska olen hyvä äitipuoli ja komentava. Tykkään määrätä ja kasvattaa toisten lapsia, kun omia ei tarvi, osaavat jo kaiken.
        Ei tulisi mitään jos olisivat vain äitinsä kanssa, minä olen heille erittäin ihana heidän mielestään, luulisin ainakin.,


    • lähdinkiireellä

      Tjoo oli niin mielipuolisen kovat säännöt äitipuolen toimesta, että en ole halunnut vanhempiani nähdä kymmeneen vuoteen, isä joutui sivulliseksi uhriksi kun en vaan yksinkertaisesti halua edes piipahtaa siellä huushollissa. Tietokone 1h päivässä, kotiintuloaika 20:30, nukkumaanmenoaika 21:00, EI SYÖMISTÄ KLO 21 jälkeen, jos ei ollut syönyt siihen mennessä nälkäisenä nukkumaan! äitipuolen koirat piti käyttää aina HETI koulun jälkeen lenkillä, kavereille ei saanut mennä vaan ne koirat piti hoitaa ensin. K16 leffat oli kielletty jne. Kirosanoja ei saanut käyttään missään yhteydessä vahingossakaan rangaistuksen uhalla, viikkoraha 5€ joka erittäin harvoin edes toteutui, vaatteet ostettiin puolesta seppälästä. Isä oli aivan tossun alla. Näillä mentiin 18-vuotiaaksi asti, kunnes raivostuin ja minulle sanottiin että on parempi hommata oma kämppä.

      Voi kuulostaa järkyttävältä nillitykseltä ja vikinältä jonkun mielestä, mutta itselleni tuo oli jotakuinkin henkilökohtainen helvetti.

    • Enväheksyenkäsuosittele

      En yhtään väheksy äitipuolen asemaa, päinvastoin, äitipuolia pitää toki kunnioittaa, kun ovat ottaneet hoitaakseen vieraan muijan kakarat.
      Ihmettelempä vaan sitä, että miksi noita rikkoutuneitä perheitä on Suomessa niin tuhottoman paljon. Miksi koulutetut, fiksut ihmiset menevät naimisiin sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa eivät pysy yhdessä? Miksi lapsia hankitaan, vaikka suhteen kestävyys epäilyttää? Miksi liitto rikotaan kevytmielisesti jolloin lapsista tulee vanhempien sijaiskärsijöitä? Olen satavarma siitä, että nykylasten erilaiset kehityshäiriöt ja epäsosiaalinen koulukäytös ovat paljolti niiden vanhempien aiheuttamia, jotka oman mukavuudenhalunsa ja laiskuutensa vuoksi ovat rikkoneet perheensä sen takia, kun ruoho on aidan takana vihreämpää.
      Ja aloittaja äitipuolelle: eihän sinua mitenkään ole voitu pakottaa ottamaan vastuuta toisen naisen lapsista? Olet tehnyt sen vapaaehtoisesti, kun joku on rikkonut heidän ydinperheensä. Nyt sitten arveluttaa, vai?
      Ei kai kukaan luule, että uusperheeseen asettuminen olisi muualta tulevalle helppoa? Lapset ikävöivät omaa äitiään ja kostavat pahoinvointinsa uusioäidille?

      • rutututu

        Suurin syy on kun vapaat naikkoset rikkoo toisten perheet, siksi on isättömiä lapsia paljon. On kurjaa kun naikkoset ei osaa hakea niitä vapaita miehiä joita on puiston penkit täynnä, sinne vaan valkkaamaan tasoistaan seuraa.

        Äitipuolta ei ole olemassa on vaan kokonaisia äitejä. katkerat naikkoset vaan nimittävät itxensä puolikkaiksi, outoa, kun kuvittelevat olevansa kaikkien miesten nainen. Ja varmaan onkin.


      • oolk

        Eihän kukaan mene naimisiin inhottavan, ilkeän, tms. jne kanssa, eikä kukaan ajattele eroavansa siinä vaiheessa kun naimisiin menee ja lapsia yhdessä tehdään.
        Eroon päädytään juuri niin monista syistä kuin niitä eroja ja ihmisiäkin on. Yksin ei voi kuitenkaan perhettä tai parisuhdessa koossa pitää. Jos toinen haluaa erota, syystä mistä tahansa, ei sille pajoa voi tehdä.
        Ja se ihminen, jonka kanssa on vuosia tyytyväisesti ollut yhdessä, sitten mennään naimisiin, tehdään lapset - siinä arjessa ei sitten yhteiselo toimikaan, tai kumppani muuttuu joksikin aivan toiseksi - tarinoita on monia.

        Äitipuolen roolissa tärkeää on oma suhtautuminen ja oma asenne MUTTA kaikkein suurin merkitys on sillä, miten lasten biolog. äiti suhtautuu eroon ja ex-miehen uuteen kumppaniin!! Samoin erittäin suuri merkitys on sillä, miten se lasten isä toimii vanhemmuudessaan, isyydessään!

        Voi olla, että ne lapsipuolet eivät hyväksy äitipuolta, vaikka miten kiva jua hyvä olisi heille. He vain eivät halua isälleen uutta kumppania, yhtään ketään. Se ensimmäinen on se, joka ottaa p-skan niskaan ja kun se liitto päätyy eroon, seuraava äitipuoli jo hyväksytään ja se mieskin tajuaa, miten paljon antaa tai ei anna omien lastensa ylikävellä ja käyttäytä törkeästi toista ihmistä, omaa kumppaniaan kohtaan.


    • mummo47

      Mie en edes ymmärrä mitävarten pitää ruveta tällaiseen suhteeseen.Kasvattaisitte lapset tasapainoisiksi yksilöiksi aikuisikään ne tässä enemmän kärsivät ettekä te.Jos miestä on tarvis niitä löytyy kaytettäväksi ei niitten kanssa täydy muuttaa yhteen tai ottaa vastuuta hänenkin lapsista. Eikö ole nuorilla enään minkään-näköistä itsekuria ja sisua , ajatellaan vaan itseään. Ja tarviiko niitä lapsia tehdä on e pillerit katumuspillerit ja vaikka mitä. Onneksi on tietokoneet saavat selville kuka on kenenkin lapsi ja mitkä on yhteisiä.

    • ellunkanako

      Otin mieheni pojan omien lasteni lisäksi kun menimme naimisiin. Olin siis äitipuoli yhdelle lapselle ja hän kutsui äidiksi minua oman toiveensa mukaan. Mieheni kuoli oltuamme 23 v naimisissa, Hautaamisen jälkeen mieheni poika päästeli kaikki mitä hän tunsi minua kohtaan ämmittelystä alkaen niin paljon kuin ilkeitä nimityksiä löytyy. En tällä kokemuksella ottaisi toisen lapsia omaan kotiini, Vieläkin olen surullinen kuinka hän on ajatellut minusta vaikka koskaan ei ollut mitään sanaharkkaa koko isänsä elämisen aikana. Ei kannata kadehtia äitipuolia, kova työ ja haukkumiset päälle.

      • mävaanoonparas

        Mää kans otin kaikki miehen lapset omikseni, eikä ne äidin luokse enää halunneetkaan kun halusivat että olen heille äiti! Tykästyivät minuun että nyt on mun lapset. Olen äitipuoli tai oikeesti nyt äiti neljälle mihen kakaralle, onneks on isoja ettei tarvi vippoja vaihtaa eikä vahtia vaan voi teettää kotitöitä ja vaatia isompia asioita tehtävksi. Komento on kova.
        On kivakun voi märätä ja passoottaa itseään kun ei jaksa, vaikka olen työtön niin ei jaksa tehdä kotitöitä, kersat kun tulee kotio joutuvat heti laittaa ruokaa, kauppaan aj siivoon. Mä olen kotiäitinä heille, ja opetan lapsia huuhollaamaan. on liva kun voi tehä mitä haluu.


    • Tyty_kolkyt

      Anteeks mut musta kuulostaa hyvin oudolta semmonen täällä määrään minä asenne. Vaikka toki jokainen taplaa tyylillään ja silleen :).

      Mut siis asiaan. Ensinnäki tää äitipuoli taikka isäpuoli ns ite änkee niitten lapsien kotiin ja elämään. Mä ite kattoisin että onko se lapsille ok että mä muutan sinne. Jos taas mulla olis lapsia niin kattoisin että onko se niille ok että meille muuttaa ns vieras mies. Mä en vois tehä tommosia päätöksiä ilman lasten tahtoa. En ihmettele yhtään jos joidenkin lapset ei tule toimeen äitipuolien tai isäpuolien kanssa, jos ei yhtään oo kysytty mitä ne on mieltä asiasta. Vaan tungettu se kyseinen heille vieras ihminen yhtäkkiä asumaan heidän kotiin.

      Mun mielestä ikävä kyllä moni ajattelee vaan ukko ja akka asioita. Eikä yhtään mieti mitä ne lapset on asiasta mieltä. Niitä lapsia ei mielestäni pitäisi myöskään liikaa määräillä. Se että talossa on joku äitipuoli tai isäpuoli ei tarkota sitä että lapsia pitäis määrätä ja pomotella kuin jotain alaisiaan, ja puuttua myös heidän äidin tapaamiseen. Kunnioitus pitäis olla. Antaa lasten itse päättää haluaako he nähä oikeaa äitiään vai ei. Toki ymmärrän tavalliset säännöt. Kuten ei tupakkaa ei alkoholia ei myöhään pihalla jne. Mutta liika on liikaa..

      Meillä ainaskin kun itse olin "pieni" niin isä toi minut ja siskon tutustumaan ihmiseen jonka hän halusi seurustelukumppaniksi. Sillä mielellä että katto mitä me olemme hänestä mieleltä, hyväksytäänkö me hänet. Me hyväksyttiin hänet ja tultiin heti hyvin juttuun. Hän ei ollut liian määräilevä päällepäsmäri, vaan juuri sopivasti, ja auttoi myös ttyttöjen jutuissa jos tarve vaati :). Jos me oltaisiin sanottu ettei hyväksytä häntä, niin isä ei olisi häntä ottanut. Jota arvostan suuresti. Hänelle lapset on aina etusijalla. ja niin se pitäisikin olla.

    • faktatselväksi

      Ap, oikein! Kova kovaa vastaan ja VOITTO KOTIIN! Äitipuoli on SANKARI JA VOITTAJA!

    • Isoisä.tietää

      Ne exät ovat useimmiten aika haasteellisia. Provosoivat lapset kapinoimaan isän uudessa perheessä.

      • sutturatrikkoo

        Miksi luulet että kapinoivat,vai onko sulla omakohtainen kokemus että sinä kapinoit kaikiisa uusissa perheissä? Muuten et voi sanoa noin.
        Kyllä se sotkija on aina se uusiko naakka, joka rikkoo perheen ja kuvittelee että mies on nyt hänen perhe. Ihan vapaasti voi kuvitella kun kaikki tietää että niin ei ole.

        Meillä on hyvä ollut aina kun mies ei ole koskaan tuonut naakkojaan meille pakosti eikä vienyt meitä sen naakan luo pakosti. On suojellut meitä huonoilta naikkosisltaan aina.
        Sanoikin että ei voi kuvitellakaan että meidät pakotettaisiin näkemään ne sutturat, saisimme huonoja vaikutteita heiltä.
        Enempää ei meidän tarvi kärsiä perheenrikkojista kuin se että miehen oli pakko hylätä lapset jotta voisi elättää naakkansa. Surullista.
        Sutturat rikkovat jotta voivat elää miesten siivellä, yks kun jättää niin rikotaan seuraava perhe.


      • aikasatuilua
        sutturatrikkoo kirjoitti:

        Miksi luulet että kapinoivat,vai onko sulla omakohtainen kokemus että sinä kapinoit kaikiisa uusissa perheissä? Muuten et voi sanoa noin.
        Kyllä se sotkija on aina se uusiko naakka, joka rikkoo perheen ja kuvittelee että mies on nyt hänen perhe. Ihan vapaasti voi kuvitella kun kaikki tietää että niin ei ole.

        Meillä on hyvä ollut aina kun mies ei ole koskaan tuonut naakkojaan meille pakosti eikä vienyt meitä sen naakan luo pakosti. On suojellut meitä huonoilta naikkosisltaan aina.
        Sanoikin että ei voi kuvitellakaan että meidät pakotettaisiin näkemään ne sutturat, saisimme huonoja vaikutteita heiltä.
        Enempää ei meidän tarvi kärsiä perheenrikkojista kuin se että miehen oli pakko hylätä lapset jotta voisi elättää naakkansa. Surullista.
        Sutturat rikkovat jotta voivat elää miesten siivellä, yks kun jättää niin rikotaan seuraava perhe.

        Siis kerrataampa vielä, joku tuttusi elää "uusikko naakan kanssa " siis linnun, ja teillä , montako teitä on? ollut hyvä mies. asuu monen" naikkosen kaa"ja jollakulla on sutturoita? ja toisella perheenrikkojia, ja myös naakka lintu??ja sitten lauma sutturoita jotka rikkoo ja elävät monien miesten siivellä??????????yksi jättäjäkin on mukana.


    • Anonyymi

      Uusäidit saavat aina osakseen halveksuntaa ex-äidin ja hänen kannattajiensa taholta.

      Vertaisin tilannetta viestikisaan, jossa ex-äiti ja uusäiti ovat samassa joukkueessa. Uusäiti vain ottaa viestikapulan vastaan voimansa ja kykynsä yliarvioineelta ex-äidiltä ja taistelee kapulan maaliin.

      Uusäidillä on valtava työ, kun ehjillä perheillä ensimmäinen äiti hoiti hommansa kunnolla kasvattaen lapset hyvin eikä vaihtoa edes tarvittu, mutta uusäiti tulee tilanteeseen jossa muiden perheiden kasvatuksellinen etumatka on kurottava kiinni.

      Tämä kiinnikurominen on todella raskasta ja vaatii kovaa kurinalaisuutta.

      Ex-äideille on usein vaikea myöntää että heistä ei ollut perheenjohtajiksi, mutta uusäiti on samassa tiimissä, vie ystävällisyyttään loppuun sen, minkä ex-äiti aloitti suuruudenhulluudessaan. Ylpeys käy lankeemuksen edellä.

      • Anonyymi

        Joo mulla on kauhee homma miehen lasten kanssa, omien kanssa pääsin tosi helpolla ja ovatkin mahtavia lapsia. Näiden kanssa on aina ongelmia ja hankaluuksia. En uudestaan ryhtyisi perheenpyörittäjäksi jos saisi valita mutta nyt on pakko jatkaa koska jos lähden pois miehen lapset eivät osaisi mitään, ja exä hankalaoittaisi kaikkea. Mies on onnellinen mun kanssa ja lapset. On kivakasvattaa toisten lapsia ja nähdä se saavutus jonka saa heidän kanssaan kun oppivat mun voilleni. Määrään ja teen sääntöjä joita noudatetaan. Huonosti ovat kasvatetut mutta ehkä san heidät normalieiksi ihmisisiksi, olen työtön joten on aikaa. Mies ky töissä joten koti on shoppailurhaa, että miksä tässä.


      • Anonyymi

        On kumma kun entiset äidit eivät osaa jättää uutta perhettä rauhaan. Luulisi olevansa onnellisia toisten puolesta kun miehellä on asiat hyvin ja lapsilla uusi äiti. Pääseehän itsekin helpoimmalla kun toinen kasvattaa ja vahtii lapsia.
        On se ikävää kun ei pysty myöntämään että ei ole osannut olla äiti, ja joku toinen osaa sen paremmin. Raskastahan se on kasvattaa huonosti kasvatettuja lapsia mutta aika se vie ja uskon että uusi äiti selvoiytyy hienosti ja lapset kiittävät vielä uutta äitiä.
        Mieskin on onnellinenkun läysi uuden ihanan vaimon ja uuden äidin lapilleen aina ei voi ekalla onnistua joten vaihtaminen kannataaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kumma kun entiset äidit eivät osaa jättää uutta perhettä rauhaan. Luulisi olevansa onnellisia toisten puolesta kun miehellä on asiat hyvin ja lapsilla uusi äiti. Pääseehän itsekin helpoimmalla kun toinen kasvattaa ja vahtii lapsia.
        On se ikävää kun ei pysty myöntämään että ei ole osannut olla äiti, ja joku toinen osaa sen paremmin. Raskastahan se on kasvattaa huonosti kasvatettuja lapsia mutta aika se vie ja uskon että uusi äiti selvoiytyy hienosti ja lapset kiittävät vielä uutta äitiä.
        Mieskin on onnellinenkun läysi uuden ihanan vaimon ja uuden äidin lapilleen aina ei voi ekalla onnistua joten vaihtaminen kannataaa.

        Ex-äitien ongelma on tosiaan juuri se, että he kieltäytyvät myöntämästä tosiasioita. Heistä ei nyt vain ollut äideiksi ja sillä sipuli. Kaikkien parhaaksi on, että vetovastuun ottaa joku kunnon ihminen, joka osaa homman eikä vain laiskottele ja juo sossutuilla ostettua siideriä aamusta iltaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ex-äitien ongelma on tosiaan juuri se, että he kieltäytyvät myöntämästä tosiasioita. Heistä ei nyt vain ollut äideiksi ja sillä sipuli. Kaikkien parhaaksi on, että vetovastuun ottaa joku kunnon ihminen, joka osaa homman eikä vain laiskottele ja juo sossutuilla ostettua siideriä aamusta iltaan.

        Ja kun ei ole vastuussa toisten lapsista yhtään. mies maksaa heidän kulunsa ja jos tekee lapset tyhmiä asioita, syy on heissä ja heidän idisssä, ei koskaan äitipuolessa. Ei tarvi kun säännöt laatia ja vahtia ettei varasta uudesta kodista mitään, vastuuta ei onneksi ole.

        Voi aina syyttä lasten äitiä kun menee pieleen. Äitipuoli on helpossa asemassa, ei kuluja eikä vastuuta. Komennan kyllä kovasti ja se on kivaa kun voi märätä toisten kesoja tekemään töitä ja kotihommia. On hienoa olla pomo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kun ei ole vastuussa toisten lapsista yhtään. mies maksaa heidän kulunsa ja jos tekee lapset tyhmiä asioita, syy on heissä ja heidän idisssä, ei koskaan äitipuolessa. Ei tarvi kun säännöt laatia ja vahtia ettei varasta uudesta kodista mitään, vastuuta ei onneksi ole.

        Voi aina syyttä lasten äitiä kun menee pieleen. Äitipuoli on helpossa asemassa, ei kuluja eikä vastuuta. Komennan kyllä kovasti ja se on kivaa kun voi märätä toisten kesoja tekemään töitä ja kotihommia. On hienoa olla pomo.

        Monet äidit luulee että työntämällä lapsensa isän luokse niin uusi äiti maksaa lasten elmisen! Hullu ajatus. Mihinkäs ne lapsilisät ym elarit menee sitten jos äiti ei halua maksaa, kinuaa vaan lisää rahaa. Kapakkaan ja omiin shoppailuihin. Pitää ostaa meikkejä ja uusia vaatteita jotta näyttäisi yhtä hyvältä kuin lasten uusi äitipuoli. Katellisia ovat nuo entiset äidit. Mies tottakai maksaa mielellään lapsistaan mutta äidit eivät, haluu itselleen rahaa.
        Lapse rakastaa uutta äitiä ja on rikkaus kun heillä on ihana uusi aikuinen elämässään varmasti kiittävät ja rakastavat äitipuoltaan. Itkein joutuvat usein lähtemään kotiin entisen äidin uokse.
        Mutta onneksi mies vaihtoi uuden viamon, entiset kun eivät osaa mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kun ei ole vastuussa toisten lapsista yhtään. mies maksaa heidän kulunsa ja jos tekee lapset tyhmiä asioita, syy on heissä ja heidän idisssä, ei koskaan äitipuolessa. Ei tarvi kun säännöt laatia ja vahtia ettei varasta uudesta kodista mitään, vastuuta ei onneksi ole.

        Voi aina syyttä lasten äitiä kun menee pieleen. Äitipuoli on helpossa asemassa, ei kuluja eikä vastuuta. Komennan kyllä kovasti ja se on kivaa kun voi märätä toisten kesoja tekemään töitä ja kotihommia. On hienoa olla pomo.

        Johtajan asema on upea! Itse huudan aina lapsille julkisilla paikoilla jotta häpeäisivät. Minulla on myäs koira, jota määrään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johtajan asema on upea! Itse huudan aina lapsille julkisilla paikoilla jotta häpeäisivät. Minulla on myäs koira, jota määrään.

        No eikö olekkin, minä määrään miehen sukua ja ystäviä, ja talomme naapureita. Olen kaikkien äitipuoli joka määrää kaikkia, ja tarkistan heidän ruokailutottumukset ja laitan liikkumaaan.
        Ex vaimo saa aina äitipuoli-uutisia jossa kerron hänen tavoitteistaan ja tekemisistään, ja hän raportoi minulle rha asiansa ja menonsa tarkkaan. Minä määrään olen erittäin pätevä. Ammatiltani olen hortonomi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eikö olekkin, minä määrään miehen sukua ja ystäviä, ja talomme naapureita. Olen kaikkien äitipuoli joka määrää kaikkia, ja tarkistan heidän ruokailutottumukset ja laitan liikkumaaan.
        Ex vaimo saa aina äitipuoli-uutisia jossa kerron hänen tavoitteistaan ja tekemisistään, ja hän raportoi minulle rha asiansa ja menonsa tarkkaan. Minä määrään olen erittäin pätevä. Ammatiltani olen hortonomi.

        Itse olen viestinnän professori emeritaaaa, sano minua vain Ullamaijaksi. Olen TODELLA pätevä ja niin on seuraajanikin, todellakin omilla kyvyillään pärjäävä Camilla. Meidän kyvykkäämpien on määrättävä ja tarvittaessa murskattava vähempilahjaisia, eihän tästä muuten mitään tule. Edes me emme pärjää tuhoamatta kilpailijoitamme.


    • Anonyymi

      Juuri niin!

      • Anonyymi

        Neljä viimeistä Lissun kännistä jorinaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neljä viimeistä Lissun kännistä jorinaa...

        Veikkaan että olet itse Lissu ja vastailet itsellesi


      • Anonyymi

        Lissun monologi.


    • Anonyymi

      Jätetyt läskit ovat tietenkin kateellisia, kun mies lähtee sorjan naisen matkaan. Se on ihan selvä ja yksinkertainen juttu.

      • Anonyymi

        Ei tarvi olla läski vaan nipottaja ja laiska nainen.Mies kyllästyy kun eukko vaan ehostaa itseään ja shoppailee, eikä siivoa kotona ja laita ruokaa, kun mies tulee kotiin väsyneenä. Mäkättää jos istahtaa sohvalle ja nukahtaa. Aina pitäs tehä jotain, niin naiset vaatii.
        Miehen kuuluu rentoutua työpäivän jälkeen ja odottaa naislta palvluksia, valmista ruokaa, siistiä kotia ja puhdasta pyykkiä, ei liikaa vaadittu.

        Jos uus eukko tekee kaiken tuon niin miksi ei vaihtaisi? Nainen on kodinhengetär, siivooja ja pyykkäri mihenen elämässä. kotona ollaanmutta mitään ei tehtäs.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      313
      3566
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1250
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1212
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      182
      1161
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1147
    Aihe