Moi kaikki

Gayboy999

Moi kuinka menee

15

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GayMan42

      Hyvin menee, kiitos.

      Entäs itselläsi

      • Jeppuboy

        Ostettiin lippis, uudet maiharit, valkoiset tennissukat ja farkut kevään iloksi.


    • Suksippa kuuseen.
      EN SUKSI.

      Jos homous olisi valinta, niin kuin jaksat kokoajan jauhaa, niin miksi helvetissä kukaan nuori valitsisi homouden? Miksi kukaan huvikseen tuntisi sitä "häpeää", mitä homous monessa aiheuttaa? Itse olisin nuorempana ollut niin mielelläni hetero, vaan en mä saanu mitään valita. En mä saanu itse päättää mikä mua kiinnostaa seksuaalisesti. En pystynyt etsimään naisseuraakaan, koska en halunnut pettää itseäni, enkä liioin ketään naistakaan sen vuoksi.

      "koska he, vaikka ovat tunteneet Jumalan, eivät ole häntä Jumalana kunnioittaneet eivätkä kiittäneet, vaan ovat ajatuksiltansa turhistuneet, ja heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt. 22



      Kehuessaan viisaita olevansa he ovat tyhmiksi tulleet 23









      ja ovat katoamattoman Jumalan kirkkauden muuttaneet katoavaisen ihmisen ja lintujen ja nelijalkaisten ja matelevaisten kuvan kaltaiseksi. 24






      Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa, 25nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen. 26 Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen; 27 samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti."

      Vaikka kuinka siinä saarnaat, ettei homous ole synnynnäistä, niin enemmän se sitä on kuin joku ihme valinta tai opittu tapa. Sinä et taas siinä kiihkoilellasi sitä tajua, että jokainen on kuitenkin "Jumalan lapsi". Ei olisi homoutta, jos ei iso herra sitä olisi halunnut. Kukaan ei homouteen ketään voi väkisin taivutella, saati sitten maanitella. Se taipumus pitää jostain jokaisella homolla/bissellä olla. Niin ja epäilen syvästi, että joskus taannoin on ollut vain joku ukkeli, joka yhtäkkii olis saanu päähänsä, että persepanot olis poikaa ja aloittanut tietämättään tämän kauhean, homoudeksi kutsutun asian...

    • Salamaa_odotellessa

      Kun nyt kumminkin olen langennut homoseksiin niin kyllä se vaan on sen verran järisyttävää, että uskon kyllä, että koko maailmankaikkeus siitä suistuu radaltaan, luoja haroo vimmoissaa pitkiä harmaita hiuksiaan ja yrittää olla katsomatta tätä ahkeraa sukuelinten ja peräaukkojen väärinkäyttöä.

      Sillä eihän maailmankaikkeudessa olisi mitään järkeä jos ei joku vahtisi jatkuvast seitsemää miljardia peräaukkoa - että liikenne on varmasti vain ulospäin.

      Ilmankos mm. Brexit-touhu tuntuu jäävän ilman korkeinta huomiota.

      Mutta alkuperäiseen kysymykseen: kivasti menee. Äänestin justiin, perinteisten arvojen vastaisesti.

    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe