Moi kaikki

Gayboy999

Moi kuinka menee

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GayMan42

      Hyvin menee, kiitos.

      Entäs itselläsi

      • Jeppuboy

        Ostettiin lippis, uudet maiharit, valkoiset tennissukat ja farkut kevään iloksi.


    • Suksippa kuuseen.
      EN SUKSI.

      Jos homous olisi valinta, niin kuin jaksat kokoajan jauhaa, niin miksi helvetissä kukaan nuori valitsisi homouden? Miksi kukaan huvikseen tuntisi sitä "häpeää", mitä homous monessa aiheuttaa? Itse olisin nuorempana ollut niin mielelläni hetero, vaan en mä saanu mitään valita. En mä saanu itse päättää mikä mua kiinnostaa seksuaalisesti. En pystynyt etsimään naisseuraakaan, koska en halunnut pettää itseäni, enkä liioin ketään naistakaan sen vuoksi.

      "koska he, vaikka ovat tunteneet Jumalan, eivät ole häntä Jumalana kunnioittaneet eivätkä kiittäneet, vaan ovat ajatuksiltansa turhistuneet, ja heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt. 22



      Kehuessaan viisaita olevansa he ovat tyhmiksi tulleet 23









      ja ovat katoamattoman Jumalan kirkkauden muuttaneet katoavaisen ihmisen ja lintujen ja nelijalkaisten ja matelevaisten kuvan kaltaiseksi. 24






      Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa, 25nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen. 26 Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen; 27 samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti."

      Vaikka kuinka siinä saarnaat, ettei homous ole synnynnäistä, niin enemmän se sitä on kuin joku ihme valinta tai opittu tapa. Sinä et taas siinä kiihkoilellasi sitä tajua, että jokainen on kuitenkin "Jumalan lapsi". Ei olisi homoutta, jos ei iso herra sitä olisi halunnut. Kukaan ei homouteen ketään voi väkisin taivutella, saati sitten maanitella. Se taipumus pitää jostain jokaisella homolla/bissellä olla. Niin ja epäilen syvästi, että joskus taannoin on ollut vain joku ukkeli, joka yhtäkkii olis saanu päähänsä, että persepanot olis poikaa ja aloittanut tietämättään tämän kauhean, homoudeksi kutsutun asian...

    • Salamaa_odotellessa

      Kun nyt kumminkin olen langennut homoseksiin niin kyllä se vaan on sen verran järisyttävää, että uskon kyllä, että koko maailmankaikkeus siitä suistuu radaltaan, luoja haroo vimmoissaa pitkiä harmaita hiuksiaan ja yrittää olla katsomatta tätä ahkeraa sukuelinten ja peräaukkojen väärinkäyttöä.

      Sillä eihän maailmankaikkeudessa olisi mitään järkeä jos ei joku vahtisi jatkuvast seitsemää miljardia peräaukkoa - että liikenne on varmasti vain ulospäin.

      Ilmankos mm. Brexit-touhu tuntuu jäävän ilman korkeinta huomiota.

      Mutta alkuperäiseen kysymykseen: kivasti menee. Äänestin justiin, perinteisten arvojen vastaisesti.

    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe