Äänestän sosiaalidemokraatteja

Laestadius

Tulen tänä vuonna äänestämään sosiaalidemokraatteja. Olen tullut siihen tulokseen että köyhä suurperheen lapsi ei kannata äänestää porvareita.

Lestadiolaisilla ei useimmiten ole omaisuutta johtuen suurista perheistä ja koska eivät perivät juuri mitään vanhemmista, kun perintö pitää jakaa niin monen kanssa.

Ei ole järkevä äänestää porvaripuoluetta jos ei ole varallisuutta.

Porvarillinen yhteiskunta perustuu siihen että kansalaiset maksavat itse esimerkiksi terveydenhuollon ja koulunkäynnin.

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mietipä_näitä

      Toistat ikävästi vanhoja juttuja.

      Muistelehan kuitenkin kuinka demarivaltionvarainministeri leikkasi lapsilta, lättäsi eläkeläisille raippaveron, keksi yleisradioveron televisiottomille jne jne.

      Minä ennakkoäänestin jo Halla-ahon jengiä.

      • Taivaspaikka

        Älä äänestä sosialidemokraatia, eikö ole parempi päästä taivankotiin ja äänestää keskustaa.


      • Gf87

        Miten voit uskovaisena äänestää rasistinen puolue?


      • 65543567

        Olisi helppo päästä taivaankotiin jos keskustan äänestäminen riittäisi.

        Toivottavasti herätysliike ei enää määrää miten tulisi äänestää. Se on jokaisen yksityisasia.


      • Gf87 kirjoitti:

        Miten voit uskovaisena äänestää rasistinen puolue?

        Minkälaisia rotuja ajattelit rasistisen puolueen diggaavan?


      • tääonfaktaa
        Taivaspaikka kirjoitti:

        Älä äänestä sosialidemokraatia, eikö ole parempi päästä taivankotiin ja äänestää keskustaa.

        Miten uskovainen voi äänestää puoluetta, joka liputtaa homoliittojen puolesta. Siis se on keskustan linja. ( puheenjohtajan äänestämänä ) Kyllä silloin pitää herätä huomaamaan missä mennään.


    • voi petkele

    • Antitemari

      Koska olet nähnyt tyytyväisen demarin?
      Demarius perustuu parantumattomaan kateuteen.
      Töissä demarilla on aina kuuma, kylmä, liikaa töitä, huono pomo, hometta, 15v lapsi sairaana maanantaisin, krapula ja naapurilla parempi Toyota. Punaistakin pitäisi tunnustaa, mutta kun ei kehtaa edes vappuna.
      Tyypillistä sakkia, joka maksattaisi kaiken muilla ja senkin velkarahalla. Luulevat, että rahaa tulee setelipainosta, sähköä töpselistä ja maitoa kaupasta.

      • Laestadius

        Tuo on kyllä raju yleistys.


    • >>Älä äänestä sosialidemokraatia, eikö ole parempi päästä taivankotiin ja äänestää keskustaa. >>

      En tiennytkään että taivaassa äänestetään.

    • erosio

      Aikoinaan kun olisin jaksanut ja halunnut tehdä kahtakin työtä, saavuttakseen nopeasti velattoman talouden. Tämän halun tappoi veroprogressio, jota mulle selitti eräskin demari, että sen tarkoitus on suojella työntekijää, ettei tämä aja itseään loppuun työllä.Toinen selitys oli, että se voi viedä joltakin muulta työmahdollisuuden, no näitä iltahommia johon ei löytynyt tekijöitä oli silloinkin todella paljon. Yksi vassareitten lempi hokema oli ,että 8 tunnin palkalla pitää tulla toimeen. Ilta homman kymmenen markan tuntipalkasta olisi siihen aikaan jäänyt alle 4 markkaa, siihen lopahti motivaatio nopeasta velkahelvetistä eroon pääsemisestä ja vasemmistopuolueiden äänestäminen.

    • OulunVaaripiili

      Tulee jännitystä vaali-iltaan, kun äänestää sellaista ehdokasta, joka ehkä voisi päästä eduskuntaan. Siispä äänestän erästä demariramia Kajaanista.

      • Laestadius

        Minä äänestin Jutta Urpilainen Vaasan vaalipiiristä. Pitäisi päästä sisään


    • Fernissa

      Nyt kaikki Vaasalaiset äänestämään Juttaa sillä hänellä on näyttöjä politiikasta jo aivan riittävästi.
      On muuten mukava olla voittajien puolella!

      • Laestadius

        Urpilaisella on kristillinen vakaumus. Se ratkaisi minun puolesta.


      • demnais
        Laestadius kirjoitti:

        Urpilaisella on kristillinen vakaumus. Se ratkaisi minun puolesta.

        Edustajilla abortti on ihmisoikeus.
        Horvittävää


      • kaikenlaisiavakaumuksia
        Laestadius kirjoitti:

        Urpilaisella on kristillinen vakaumus. Se ratkaisi minun puolesta.

        jaa kristillinen vakaumus... aj mitähän sekin tarkoittaa muuta kuin äänestysaikana äänien kalastelua joltain porukalt avoi herraisä.


      • etsivä-xxx
        kaikenlaisiavakaumuksia kirjoitti:

        jaa kristillinen vakaumus... aj mitähän sekin tarkoittaa muuta kuin äänestysaikana äänien kalastelua joltain porukalt avoi herraisä.

        Onhan se näkynyt vaalien välilläkin. Tosin ei vanhoillislestadiolaisena. Eikä hän ole kd:n ehdokas, joten ei siten esillä kuin Räsäsellä ja Esajahilla.


    • qåaäzm

      Tee sitten niin, mutta älä valita lisääntyvien epäjumalanpalvelijoiden määrää maassamme. Demarit haluavat täyttää maamme näillä henkilöillä lähi-idästä. Tätä en koskaan ole tajunnut että miksi hyvin useat kritityiksi itseään kutsuvat, haluavat täyttää maamme vieraalla uskonnolla. Aiheuttavat samalla juutalaisille suuren vaaran Euroopassa, niin että nyt lopunaikona joutuvat palaamaan maahansa turvaan. Nämä tulijathan ovat juutalaisten arkkivihollisia. Näin te suvakit toteutatte Raamatun ennustusta juutalaisen kansan kotiinpaluusta.

    • PyhäOiva

      Minä äänestin Oiva Savelaa! On Jumallista sukua

    • kansakaikkivaltiasonko

      Aloittajalle sanoisin, että pieleen menee. Tulee likainen olo, kun mainitsetkin sosiaalidemokraatit.

      • etsivä-xxx

        Lestadiolaisuus on luterilaisuutta missä periaatteena on että on maallinen hallinto ja sitten se toinen.
        Veroistakin sanoi Jeesus.
        14 Nämä tulivat ja sanoivat hänelle: "Opettaja, me tiedämme, että sinä puhut totta ja olet ihmisistä riippumaton. Sinä et tee eroa heidän välillään, vaan opetat Jumalan tietä totuuden mukaisesti. Onko oikein maksaa keisarille veroa vai ei? Tuleeko meidän maksaa vai ei?" [Luuk. 23:2]
        15 Jeesus tiesi heidän teeskentelevän ja sanoi: "Miksi te yritätte saada minut ansaan? Näyttäkää minulle denaarin raha."
        16 He ottivat esiin rahan, ja hän kysyi: "Kenen kuva ja nimi siinä on?" "Keisarin", he vastasivat.
        17 Silloin Jeesus sanoi heille: "Antakaa keisarille mikä keisarille kuuluu ja Jumalalle mikä Jumalalle kuuluu." Tämä vastaus jätti heidät ymmälle.


    • kaikki_mukaan

      Minä äänestin ennakkoon: SDP! Arvojeni mukaista inhimillistä ja oikeudenmukaista politiikkaa!

    • ÄsÄrKoo

      Minä panin äänestyslipukkeeseen ainoa oikean ehdokkaan: SRK
      SRK on tuleva pääministeri!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      200
      5138
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      124
      3170
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      142
      2417
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2374
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1992
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1566
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      116
      1510
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1403
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1230
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe