Nautin kahvista eilen aamulla kuuden aikaan.
Katselin ulos kaunista maisemaa.
Iso peltoaukea ja taivaanrannalla pyörivät valaistut tuulimyllyt.
Yhtäkkiä tiellä juoksi yksin valkohäntäpeura.
Talosta noin 20 metrin päässä.
Ihmettelin sitä, että se oli yksin, kun viimeksi näin niitä peräti 12 laumassa.
Kauniita, ylväitä eläimiä.
Selitys löytyi yksinäisyyteen.
Ilves oli saalistanut peuran kaverin ja vienyt mennessään.
Metsästäjät puolestaan kaatoivat ilveksen kun se tuli niin lähelle pihapiirejä.
Koululaisten kulkuteille.
No nyt ilvespariskunnasta toinen on yksin.
Tämä on tätä elämän kiertokulkua.
Päivänjatkoja.
Elämän kiertokulkua
2
50
Vastaukset
- Maiseman.kauneus
Kyllä luonto näin keväällä kun elämä alkaa herämään, ei sitä huomaa jollei pysähdy katsomaan.
Tuulimyllyt pilaavat maiseman etenkin kun niitä aiotaan jonnekkin erämaan korkeille paikoille, ihaile siinä koskematonta luontoa, näin iso tuulimylly yhtiö aikoo Lappiin ja paikallinen väestö yrittää estää. - parkki.pirkko
On se kamalaa kun pitäisi puhdasta energiaa saada mutta tuulimyllyt pilaa maiseman!!?
Kyllä mielestäni vesisähkön vaatimat padotkin laitteineen ovat rumia, ja vaikuttavat koko kyseiseen vesistöön, sen maisemaan ja kalakantaan ym.ym.
Aurinkosähkö? Onko katoille sijoitetut aurinkopaneelit rumia? No eivät pahemmin, jotkut katot on paljon rumempia ilman paneeleita. Peukkua nostan sille, odotetaan että hinnat tulee alas... tulevatkohan meidän elinaikana?
Mutta aiheeseen: ns. luonnon lait ovat kovia lakeja. Ihminenkin todella usein hirmuinen peto. Jos ei muuta niin uskonnon varjolla. Vaikka jokaisen pitäisi ymmärtää että kaikki uskonnot ovat pelkkiä uskomuksia ja yrityksiä selittää tätä maailmankaikkeutta. Jolle ei selitystä vieläkään ole. Jeesus sentään yritti opettaa meille lempeyttä, hyviä tekoja, solidaarisuutta ja rakkautta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466