kOIRAPUISTOISTA KARKAILEVAT KOIRANOMISTAJAT KURIIN!

Äänestämällä.vaikutat

Nykyisin koiranomistajille koirineen on verovarin rakennettu omat aidatut alueet (koirapuistot). Valitettavasti he eivät ymmärrä pysy aitojen sisällä. Joka päivä kaupungilla näkyy koiranomistajia, jotka ovat karanneet aitauksesta koiransa kanssa. Mikaeivät päättäjät tee asialle mitään? Poliisikaan ei voi puuttua koiraihmisten karkailuun, koska lain mukaan he saavat poistua alueiltaan koiransa kanssa. Asiaan on saatava muutos!

8

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lannoitettupuisto

      En ole koiran omistaja ja en tiedä koirapuisto käytännöistä. Kuitenkin askarruttaa, kun päivittäin näen koirien tekevän isot tarpeensa koirapuistoon omistajien istuessa penkillä keskustemassa keskenään tekemättä elettäkään koiransa kikkareiden pussiin laittamiseksi ja sen jälkeen roskiin.
      Saako näin tehdä koirapuistoissa? Koirat juoksevat ulosteiden seassa.

      • hddfhd

        Ei saa, ne on kerättävä.


      • Hyvähuomio

        Koirapuistossa missä itse käyn on lapiot ja roska-astiat, mä kerään oman koiran jätökset kyllä pois, mä en käy siellä kyllä muutenkaan keskustelemassa, vaan silloin, kun olen koirani kanssa kahdestaan, jotta saa olla vapaana/juosta vapaana, erilaista rasitusta luonnollisesti lihaksille jne, mä en voi pitää, enkä pidä omaa koiraani muutoin vapaana

        Tiedän kuitenkin monien jättävän jätökset koirapuistoon, kuten muuallekin


    • Puhutperättömiä

      En ole ollut sellaisessa koirapuistossa jossa koirienomistajat ei ottaisi jätöksiä pois.Todella omistajat eivät vaan istu penkillä.

      • puhtaatassut

        No meitä on monta silminnäkijää tällaiselle toiminnalle, siksihän asiasta täällä kysyin.
        Mistä sinä muiden toimet tiedät?


      • påbänken

        Alkoiko pelottamaan. Ilmoitimme asiasta eteenpäin ja kannattaakin jatkossa kerätä jätökset pois ettei tule sakkoja tai muita seuraamuksia. Ei penkillä istumista kukaan kiellä.


      • Näinonasia
        påbänken kirjoitti:

        Alkoiko pelottamaan. Ilmoitimme asiasta eteenpäin ja kannattaakin jatkossa kerätä jätökset pois ettei tule sakkoja tai muita seuraamuksia. Ei penkillä istumista kukaan kiellä.

        Eipä pelota.Aina olen ottanut koirani jätökset pois koirapuistossa ja muuallakin.
        Se koirapuisto missä itse käyn on tunnollista väkeä eikä kyseisessä puistossa ole ollut yhtään koiranläjiä.Toivottavasti näin on muuallakin.


    • minelan

      En ole koskaan vienyt koiriani koirapuistoon, pelkään, että sielläne loiset ja sairaudet tarttuvat omiinkin koiriin.
      Omistajan velvollisuus on korjata koiriensa jätökset..

      Vielä tuosta koirien viemisestä koirapuistoon, niin sinnehän ei saa viedä rähiseviä eikä vihaisia koiria.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      136
      3792
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      116
      1480
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1350
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1289
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1184
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1101
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1068
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      59
      1051
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1046
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      56
      977
    Aihe