kOIRAPUISTOISTA KARKAILEVAT KOIRANOMISTAJAT KURIIN!

Äänestämällä.vaikutat

Nykyisin koiranomistajille koirineen on verovarin rakennettu omat aidatut alueet (koirapuistot). Valitettavasti he eivät ymmärrä pysy aitojen sisällä. Joka päivä kaupungilla näkyy koiranomistajia, jotka ovat karanneet aitauksesta koiransa kanssa. Mikaeivät päättäjät tee asialle mitään? Poliisikaan ei voi puuttua koiraihmisten karkailuun, koska lain mukaan he saavat poistua alueiltaan koiransa kanssa. Asiaan on saatava muutos!

8

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lannoitettupuisto

En ole koiran omistaja ja en tiedä koirapuisto käytännöistä. Kuitenkin askarruttaa, kun päivittäin näen koirien tekevän isot tarpeensa koirapuistoon omistajien istuessa penkillä keskustemassa keskenään tekemättä elettäkään koiransa kikkareiden pussiin laittamiseksi ja sen jälkeen roskiin.
      Saako näin tehdä koirapuistoissa? Koirat juoksevat ulosteiden seassa.

• hddfhd

Ei saa, ne on kerättävä.

• Hyvähuomio

Koirapuistossa missä itse käyn on lapiot ja roska-astiat, mä kerään oman koiran jätökset kyllä pois, mä en käy siellä kyllä muutenkaan keskustelemassa, vaan silloin, kun olen koirani kanssa kahdestaan, jotta saa olla vapaana/juosta vapaana, erilaista rasitusta luonnollisesti lihaksille jne, mä en voi pitää, enkä pidä omaa koiraani muutoin vapaana

Tiedän kuitenkin monien jättävän jätökset koirapuistoon, kuten muuallekin

• Puhutperättömiä

En ole ollut sellaisessa koirapuistossa jossa koirienomistajat ei ottaisi jätöksiä pois.Todella omistajat eivät vaan istu penkillä.

• puhtaatassut

No meitä on monta silminnäkijää tällaiselle toiminnalle, siksihän asiasta täällä kysyin.
        Mistä sinä muiden toimet tiedät?

• påbänken

Alkoiko pelottamaan. Ilmoitimme asiasta eteenpäin ja kannattaakin jatkossa kerätä jätökset pois ettei tule sakkoja tai muita seuraamuksia. Ei penkillä istumista kukaan kiellä.

• Näinonasia
        påbänken kirjoitti:

Alkoiko pelottamaan. Ilmoitimme asiasta eteenpäin ja kannattaakin jatkossa kerätä jätökset pois ettei tule sakkoja tai muita seuraamuksia. Ei penkillä istumista kukaan kiellä.

Eipä pelota.Aina olen ottanut koirani jätökset pois koirapuistossa ja muuallakin.
        Se koirapuisto missä itse käyn on tunnollista väkeä eikä kyseisessä puistossa ole ollut yhtään koiranläjiä.Toivottavasti näin on muuallakin.

• minelan

En ole koskaan vienyt koiriani koirapuistoon, pelkään, että sielläne loiset ja sairaudet tarttuvat omiinkin koiriin.
      Omistajan velvollisuus on korjata koiriensa jätökset..

Vielä tuosta koirien viemisestä koirapuistoon, niin sinnehän ei saa viedä rähiseviä eikä vihaisia koiria.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe