Laskeutui eilen. Joko suomalaiset baarit ovat auki? Parin kolmen viikon päästä kanta-asiakkaat saapuvat hoilottamaan nuotin vierestä.
Ensimmäinen Finnairin lento
6
103
Vastaukset
- anonyymi_2g7
Kyllä laulun taso on noussut valtavasti viime vuosista. Suurin osa on hyviä laulajia..kiitos kotikaraokelaitteiden!! Ainahan joukkoon mahtuu, mutta ei saa yleistää.
Jos karaoke ei miellytä, niin onhan siellä paikkoja minne mennä, ettei loma pilaannu sen vuoksi!! - auki
Auki ovat
- Anonyymi
Mitkä tunnelmat? Joko tarkenee? Kuukauden päästä olisi tarkoitus suunnata sinne.
- Nuottikorvaton
"Suurin osa on hyviä laulajia."
Hauska kuulla. Minä kuitenkin laulan nuotin vierestä, että nuotit eivät kulu. Täytyy olla taloudellinen näinä vaikeina aikoina.- Anonyymi
Näinhän se on. Välillä ihmetellyt, kun Kreikassa vaikeat ajat, niin kuulostaa buzukin soittokin, notta onko vasta viritys meneillään.
- Anonyymi
Niin, siis suurin osa..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683129
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)743024Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682892On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632564Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli392047- 601657
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181629- 351615
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241600- 591556