Eikö Kauvatsantiellä ajavat tiedä mitä kaksi keltaista viivaa tarkoittaa???? Lukemattomat kerrat tulee kaahareita, jotka eivät näe keltaisia viivoja!!! Mustalla pikkumersulla ohitti nainen Kyttälänťien risteyksessä kahden keltaisen viivan kohdalla. Tulis sakkoja!!
KAUVATSANTIE KELTAISET VIIVAT
39
1031
Vastaukset
- tuttukyttälästä
Ei tulis sakkoja kun polliisi ei todellakaan käy sielläpäin muuta kuin päästämässä joskus jonkun poloisen kiikkustuolista.
Ihme vikinää jostain keltasista viivoista tämän tästä. Taitaa vaivata pahemminkin.- turvallisuutta
Etkö ymmärrä, tulee vaaratilanteita???? Eikö olisi fiksua kun noudatettaisiin sääntöjä?
- Oivoivoi
Yrittäisit ajaa vaikka sitä 80 itsekkin ja varmaan ohitukset tapahtuukin keötaisilla viivoilla kun muita viivoja siellä hyvin vähän on...
Se tarkoittaa sitä, että tien molemmin puolin on ohituskielto eli siinä ei saa ohittaa.
- Anonyymi
Emmää ohittakkaan mustalla pikkumersullani tuplakeltasten kohdalla vaan ajan vastaantulevien kaistalla kunnes keitaset viivat loppuu
- Anonyymi
Saako sieltä enää bensaa?? kavikselta siis?
- Anonyymi
Nyt kun täällä asiasta avaudut, niin ihmiset ei varmaan enää ohita tupla keltaisilla?
- Anonyymi
Polisit pitää ratsiaa Kauvatsantielle!!!!! Tulis rahaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Polisit pitää ratsiaa Kauvatsantielle!!!!! Tulis rahaa!
Kauvattantie on kuulkaas luotu ajamista varten - ja niinhän mää aina päästelen menemään mustalla pikkumersullani , tulkoon vaikka sakkoja ei haittaa ko mersu on velaton on mulla varaa aina sakot maksaa !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauvattantie on kuulkaas luotu ajamista varten - ja niinhän mää aina päästelen menemään mustalla pikkumersullani , tulkoon vaikka sakkoja ei haittaa ko mersu on velaton on mulla varaa aina sakot maksaa !
samahomma mun bemarilla pääsee 200 et emmärupee hidastelee muitte takia,,!1!! pois sieltä jossei ossaa ajaa sillai ku kuuluu!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
samahomma mun bemarilla pääsee 200 et emmärupee hidastelee muitte takia,,!1!! pois sieltä jossei ossaa ajaa sillai ku kuuluu!!!!
Toi se on oikee meininki ! Ei muutako talla pohjaan ni alkaa maisema vaihtumaan , sekä mersulla että bemarilla !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi se on oikee meininki ! Ei muutako talla pohjaan ni alkaa maisema vaihtumaan , sekä mersulla että bemarilla !
Kauvattalla taita asua pelkkiä mehtäläisii nehä eivät osana lukea .
- Anonyymi
Juuemmää ainaka ikinä ennää !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauvattalla taita asua pelkkiä mehtäläisii nehä eivät osana lukea .
Ei meen tartte mittää lukkee ko me jäljestettää mettän elukoita naurispattaan.
- Anonyymi
Ihmetyttää kokemäkeläinen tapa olla kateellinen ja valittaa joka vitun asiasta ja tehdä turhia ilmoituksia.
- Anonyymi
Jumankaut mää oon ohitellu mustalla pikkumersullani EIKÄ VIÄLÄKÄ OO SAKKOJA MÄTKÄHTÄNY vaik parhaani oon yrittäny !
- Anonyymi
Se on kyll komia muija se blondi ko kaasuttellee sillä pikkumersullansa ...
Pääsispä 'kyytiin'- Anonyymi
Tuskimpa pääset , mut saa sitä ain haaveilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskimpa pääset , mut saa sitä ain haaveilla
Kyllä ! Haaveilen useasti
- Anonyymi
Vooooi kauhia sentää ! Näin just ko kauvattantiellä kaahas joulupukki ja ohitteli keltasten viivojen kohdilla ! Saadaan varmaan kaikki paljon lahjoja.
- Anonyymi
Nii ja jos pukki kaahii ajokorttinsa ni ei saada kukkaa mittää ! ...
- Anonyymi
Ajoks edes mersuu tai bemarii ? Tuskin porolla sentää päästeli menemää ko jalakset iskis asfaltilla kipinää
- Anonyymi
On satanu lunta ni nyt on kauvvattantiellä lissää keltasia viivoja , joku vissiin kusassu ? Kyl tulis sakkoja ko sattuis polliisit näkemää !
- Anonyymi
Juu , kyllä tulis sakkoja juuu
- Anonyymi
Komiaa ko sattaa lunta ni voi taas mennä tekemää lissää keltasia viivoja kauvattatielle , näyttää hianolta valkosesa hankesa kusiraidat ! mut sit ette kyll ohittele mua keltasten viivojen kohdalla ! Tulee sakkoja jos serifi näkkee ! Ja mää saatan vilaukselta taas nährä sen komian blondin mustalla pikkumersulla kaahaamasa ko hullu !
- Anonyymi
No ajakaa lujempaa ni ei tartte ohitella teikäläisiä !
- Anonyymi
Tänään oli pientä toivonkipinää ilmasa että NYT vois sakkoja napsahtaa , ko jeparit ajeli maijjalla kylillä . Koitin siinä vähä provosoida Viinikan ympyräsä ja sit nappi laatteesa kauvattantielle , mut eivät lähtenee perrää ko s-markettii menivät.
Nälkä vissiin vei voiton mersujahdista. - Anonyymi
Juu on se kumma mersukuskilla ko sakkoja ei saa vaik kuin koittas eikä verottajalta mätkyjä ko palautuksia aina vaan , mihin tän kaiken rahan kansa oikee joutuu ?!
- Anonyymi
Kyllä nyt sladittaa ko lunta riittämiin !
Kyll taas tulis sakkoja juu jos polliisit näkis mikä meno kauvvattantiellä - Anonyymi
Pitäskö järjestää kruisinkit ?
- Anonyymi
Aja päälle ensi kerralla niin oppivat, ja syyllinen, eli keltaiset viivat ylittänyt maksaa...
- Anonyymi
? ... eli kruisinkit ?!
- Anonyymi
Yritin k*sta kauvvattantielle uudet keltaiset viivat mut pakkasta -21° ni eturauhanen vaan paleltu ! Kyll tulis sakkoja juu ...
- Anonyymi
Juu ja jos yrittää p*skoa pakkasella ni voipi paleltua jopa takarauhanen , tulis siitäkin varmaan sakkoja juu !
- Anonyymi
Kevättä ilmassa - asvaltti kuiva kauvvattantiellä ! Keltaset viivat vilisi silmissä kun ajelin siinä tänään 147km/h
Kyll tulis taas sakkoja juu ! - Anonyymi
Lissää lunta !!! WINTER RALLY kauvattantiellä, kyll tulis taas siitäkin sakkoja juuuuuu
- Anonyymi
Keväinen aurinko lämmittää kauvvattatien keltaiset viivat ! Ajattelin mennä mersullani taas sakkoja kerjäämään ja kaahimaan talvirenkaat kaljuiks ko pian saa vahettaa kesärenkaat alle, sitten mää vasta päästelenki menemään . Kyl tulis taas sakkoja juu ...
- Anonyymi
KAUVVATTA-RALLY mestaruus ratkotaan MA 5.4 klo 21.00. Olette kaikki lämpimästi tervetulleita!
T: nimim. Tankki täyteen ja talla pohjaan 👍👍👍 - Anonyymi
Nyt kaikki sankoin joukoin kauvvattantielle nastarenkailla revittelemää, kyll tulis siitäkin taas sakkoja juuuuu 😁🚫
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292384
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52882Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 18700
- 53700
- 25689
- 135623