Onko moni ruotsinsuomalainen halunnut tulla haudatuksi Suomeen sukuhautaan?
Miten on käynyt käytännössä?
Haudatuksi Suomessa?
10
89
Vastaukset
- Anonyymi
Tuhkani saa laskea Juutinraumaan lääninhallituksen luvalla :)
- Anonyymi
Moni ruotsinsuomalainen on viety Suomeen haudattavaksi. Viimeinen reissu "kotiin".
- Anonyymi
Miten käytännössä?
Pitäiskö suunnitella ja kirjoittaa joitain papereita?
En minä haluu jäädä tänne!- Anonyymi
Helpointa on tuhkaus. Tuhkat uurnassa. Kannattaa kysyä myös suomalaisesta seurakunnasta tarkemmin , minne haluaa uurnan.
- Anonyymi
Ei siinä sen kummempia pepereita tartte. Tullin kautta pitää kumminkin mennä ja joku lomake täyttää, hautaustoimisto hoitaa sen. Joko hautaustoimisto Ruotsista vie perille asti tai sitten vastaava Suomesta hakee. Tai sitten kuljetuksen vaihto tehdään satamassa. Kokemusta asiasta on.
- Anonyymi
En halua tulla tuhkatuksi!
Voi tietysti olla helpointa, mutta entäs kun ei halua- Anonyymi
En tiedä oliko vastauksessani jotain epäselvää? Tämä koskee siis normihautajaista arkussa.
Ei siinä sen kummempia pepereita tartte. Tullin kautta pitää kumminkin mennä ja joku lomake täyttää, hautaustoimisto hoitaa sen. Joko hautaustoimisto Ruotsista vie perille asti tai sitten vastaava Suomesta hakee. Tai sitten kuljetuksen vaihto tehdään satamassa. Kokemusta asiasta on.
- Anonyymi
Tässä maasa kettään haudata. Saippuaa ym. valmistavat.
- Anonyymi
Minut haudattiin Suomen multiin. Kahvia ja korvapuustia oli ollu kuulemma tarjolla ja pullo votkkoo, jonka veljeni oli laittanu mukkaan arkkuun, tosin olihan hän siitä ryypyn ottanu, kuinkas muutenkaa. Vanha juoppo.
- Anonyymi
Paska kirjoitusta!!!
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749