Varvun taipuminen

pjj

minkälaisi kokemuksia on teillä varvun taipumisesta?

22

3994

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskovainen.

Sain tuon ominaisuuden ollessani jo uskossa sisäisen äänen sanoessa "nyt sinulla on vastaveden voima".

Kyseessä voi olla Jumalan antama voima joillekin ihmisille, sillä kaikilla tuo ei toimi.

Jotkut sanovat esim. Rebecca Brown, joka on Amerikan entinen johtava noita ja saatananpalvoja, kirjoissaan, että tuo varpumiehen voima olisi saatanasta ja pimeydestä ja sitä ei saisi käyttää.

Salaperäinen voima on kyseessä, mutta joka tapauksessa se toimii.

• pjj

totta, jollain se toimi ja jollakin ei. Minulla se toimii. Olisi joku juttukin joka on aika merkillinen.

• eri mies
        pjj kirjoitti:

totta, jollain se toimi ja jollakin ei. Minulla se toimii. Olisi joku juttukin joka on aika merkillinen.

Kerro, kerro, kerro.

• taipuu se muillakin
        pjj kirjoitti:

kyllä tuntuu kun tunnen noita veden etsijöitä että kyseessä on enemminkin vasi joka reagoi jotenkin niin että sen tuntee sähkönä käsissä tms. eli ihan ihmisen sähkökentästä riippuvaa ja sen voimakkus kait on yksilöllinen.

• pjj
        eri mies kirjoitti:

Kerro, kerro, kerro.

niin voinhan kertoa, minun mielestäni merkillisen jutun.
        Oltiin muutettu nykyiseen omakotitaloon v.-98 ja totesin eräänä päivänä, että sadevesiputki on tukossa, eli vesi ei mene rännin alta ojaan. Tutkittuani asiaa totesin, että sisäänajorampssa oli tehty maansiirtotöintä. En tiennyt yhtään mihin kohtaan putken pää johtaa, koska se oli maamassojen alla. Olisi ollut kova työ kaivaa maata n. 30 neliön alalta. No, laitoin putken vettä täyteen, ja hain metsästä pajunvarvun. Seurasin varvuna avulla mihin putki johtaa, vetovoima loppui erääseen kohtaan n. 9 metriä rännistä. Hain lapion ja kaivoin siihen kohtaan kuopan, ja en ollut yllättynyt, siinä se putken pää oli! Sain hyvin helpolla siis avun tähän ongelmaan ja johdin toisella putkella veden siitä ojaan. Tiedän, että varmaan moni ei tätä usko, mutta se on aivan totta! Eikä se minua haittaa jos joku ei usko.

• utelias
        taipuu se muillakin kirjoitti:

kyllä tuntuu kun tunnen noita veden etsijöitä että kyseessä on enemminkin vasi joka reagoi jotenkin niin että sen tuntee sähkönä käsissä tms. eli ihan ihmisen sähkökentästä riippuvaa ja sen voimakkus kait on yksilöllinen.

Vesisuonen syvyyden haki eräs pappa lyömällä rautakangen maahan ja kangen vartta pitkinn laski ja nosti edestakaisin kompassia jonka neula pyöri ympäri asteikon. Tämän mukaan jotenkin määriteltiinb sitten vesisuonen syvyys.

• Sama mies
        pjj kirjoitti:

niin voinhan kertoa, minun mielestäni merkillisen jutun.
        Oltiin muutettu nykyiseen omakotitaloon v.-98 ja totesin eräänä päivänä, että sadevesiputki on tukossa, eli vesi ei mene rännin alta ojaan. Tutkittuani asiaa totesin, että sisäänajorampssa oli tehty maansiirtotöintä. En tiennyt yhtään mihin kohtaan putken pää johtaa, koska se oli maamassojen alla. Olisi ollut kova työ kaivaa maata n. 30 neliön alalta. No, laitoin putken vettä täyteen, ja hain metsästä pajunvarvun. Seurasin varvuna avulla mihin putki johtaa, vetovoima loppui erääseen kohtaan n. 9 metriä rännistä. Hain lapion ja kaivoin siihen kohtaan kuopan, ja en ollut yllättynyt, siinä se putken pää oli! Sain hyvin helpolla siis avun tähän ongelmaan ja johdin toisella putkella veden siitä ojaan. Tiedän, että varmaan moni ei tätä usko, mutta se on aivan totta! Eikä se minua haittaa jos joku ei usko.

Oiskohan satumaa. Oletko mietinyt kaupallista käytö tarkoitusta kyvyillesi.

• pjj
        Sama mies kirjoitti:

Oiskohan satumaa. Oletko mietinyt kaupallista käytö tarkoitusta kyvyillesi.

joskus ollut mielessä. Kaivonpaikka ainakin löytyisi varmasti. Entiseen aikaanhan oli ns. kaivonkatsojia, mutta eihän nykyään sellaisia tarvita, ne poraa niin syvän kaivon, etää vettä löytyy.
        Skeptikothan lupaa 10000 ekeä, mutta koe on vain heidän säännöillään ja maksaa varmaan tolkuttomasti ne kokeilun kulut, niin eihän siihen ole ketään halukastakaan.

• pjj
        utelias kirjoitti:

Vesisuonen syvyyden haki eräs pappa lyömällä rautakangen maahan ja kangen vartta pitkinn laski ja nosti edestakaisin kompassia jonka neula pyöri ympäri asteikon. Tämän mukaan jotenkin määriteltiinb sitten vesisuonen syvyys.

sillä määritellään montako mteriä vesisuoni on maanpinnasta, 10cm = 1m

• sama mies
        pjj kirjoitti:

joskus ollut mielessä. Kaivonpaikka ainakin löytyisi varmasti. Entiseen aikaanhan oli ns. kaivonkatsojia, mutta eihän nykyään sellaisia tarvita, ne poraa niin syvän kaivon, etää vettä löytyy.
        Skeptikothan lupaa 10000 ekeä, mutta koe on vain heidän säännöillään ja maksaa varmaan tolkuttomasti ne kokeilun kulut, niin eihän siihen ole ketään halukastakaan.

Niin kyllä ne skeptikot keksisivät "luonollisen" selityksen.

• uskovainen,
        sama mies kirjoitti:

Niin kyllä ne skeptikot keksisivät "luonollisen" selityksen.

Kiinassa oli jo tuhansia vuosia sitten rakentamisen ehtona, että varpumies oli tutkinut maasäteilylinjat, koska niiden päällä ei saanut terveydellisista syistä rakentaa. Oletko lukenut Mauno Pohjolan kirjan aiheesta.?

• pjj
        uskovainen, kirjoitti:

Kiinassa oli jo tuhansia vuosia sitten rakentamisen ehtona, että varpumies oli tutkinut maasäteilylinjat, koska niiden päällä ei saanut terveydellisista syistä rakentaa. Oletko lukenut Mauno Pohjolan kirjan aiheesta.?

ole lukenut tuota kiraa, täytyypä lukea. Lähisukulaiseni osti tässä muutamavuosi sitten tontin ja tarkoitus oli rakentaa siihen omkotitalo, mutta he luopuivat ajtuksesta ja myivät tontin pois, syystä, että kävin kartoittamassa maasäteilylinjat, joista muodostui niin tiheä verkko, ettei sängylle olisi löytynyt paikkaa!

• Omppupuu

On pihassa vierailleen vanhemman mielestä
      kallellaan, koska hänen mukaansa vesisuoni
      vaivaa sen juuristoa.

Pihassa ei ole kaivoa, mutta naapureilla on
      runsasvetisiä kaivoja.
      Kuka niitä "maadoitus"juttuja nykyään osaa?

Muuten uskon, että sinulla pjj on tuo
      varvun taipumakyky.

• pjj

myönteisestä palauttestasi. enemmän on sellaisia jotka epäilevät tämmöisiä lahjoja. olen sitä mieltä asiastasi, että tuskin se vesisuoni kallistaa sitä omenapuuta, paremminhan se vaan kasvaa jos on vesisuoni alla. Olen monesti todennut varvulla, että isoimpien puiden kohdalla on metsässä vesisuonien risteymä. todenäköisesti ommppupuun juurilla kaivelee myyrät.

• varpu
        pjj kirjoitti:

myönteisestä palauttestasi. enemmän on sellaisia jotka epäilevät tämmöisiä lahjoja. olen sitä mieltä asiastasi, että tuskin se vesisuoni kallistaa sitä omenapuuta, paremminhan se vaan kasvaa jos on vesisuoni alla. Olen monesti todennut varvulla, että isoimpien puiden kohdalla on metsässä vesisuonien risteymä. todenäköisesti ommppupuun juurilla kaivelee myyrät.

jalostetut puut kuten omenapuu ei siedä maasäteilylinjoa, vaan ne kuolevat, jos osuvat vesisuosten risteyskohtaan; kääntävät oksansa pois siitä suunnasta jossa suoni kulkee. luonnon puut, kuten pajut, kuusi hakeutuu vesisuonten päälle.

• pjj
        varpu kirjoitti:

jalostetut puut kuten omenapuu ei siedä maasäteilylinjoa, vaan ne kuolevat, jos osuvat vesisuosten risteyskohtaan; kääntävät oksansa pois siitä suunnasta jossa suoni kulkee. luonnon puut, kuten pajut, kuusi hakeutuu vesisuonten päälle.

en tiennytkään, kiitos tiedosta.

• eläimistä
        pjj kirjoitti:

en tiennytkään, kiitos tiedosta.

Kissat hakeutuu nukkumaan ja mielellään oleskelevat vesisuonten päällä ja risteyskohdissa. Niitä kannattaa varoa. Koira välttelee nukkumasta vesisuonen päällä. Jos teet koirankopin vesisuonilinjan päälle tai risteykseen, niin koira ulisee ja uikuttaa pitkin yötä.

Lehmät sairastuvat utaretulehdukseen vesisuonilinjan päällä. (Mauno Pohjolan kirjasta)

• pjj
        eläimistä kirjoitti:

Kissat hakeutuu nukkumaan ja mielellään oleskelevat vesisuonten päällä ja risteyskohdissa. Niitä kannattaa varoa. Koira välttelee nukkumasta vesisuonen päällä. Jos teet koirankopin vesisuonilinjan päälle tai risteykseen, niin koira ulisee ja uikuttaa pitkin yötä.

Lehmät sairastuvat utaretulehdukseen vesisuonilinjan päällä. (Mauno Pohjolan kirjasta)

kuullut. Miksiköhän kissat sen päälle hakeutuvat? En kyllä ole itse sitä havainnut, itsellä ei ole kissaa, mutta naapurissa on.

• Omppopuu
        varpu kirjoitti:

Olen sitä sukupolvea, joka tietää mainitsemasi asian.
        Kun pjj kiitti minua, en raatsinut alkaa neuvomaankaan.
        Tämä mainitsemani omenapuu kallistuu vahvasti luoteesta kaakkoon päin.
        Noin kivenheiton päässä puun juurelta on erittäin hyvä kaivo koillisen puolella.

Kuitenkin se myös naapurin puolella.
        Haloo haloo varpumiehet - vai taipuuko varpu naisillakin?
        Olisipa mielenkiintoista tietää, kulkeeko vesisuonia myös päärakennuksen alla?

• pjj
        Omppopuu kirjoitti:

Olen sitä sukupolvea, joka tietää mainitsemasi asian.
        Kun pjj kiitti minua, en raatsinut alkaa neuvomaankaan.
        Tämä mainitsemani omenapuu kallistuu vahvasti luoteesta kaakkoon päin.
        Noin kivenheiton päässä puun juurelta on erittäin hyvä kaivo koillisen puolella.

Kuitenkin se myös naapurin puolella.
        Haloo haloo varpumiehet - vai taipuuko varpu naisillakin?
        Olisipa mielenkiintoista tietää, kulkeeko vesisuonia myös päärakennuksen alla?

se varpu naisillakin, smanlailla kuin miehilläkin jos vain herkkyys/lahja löytyy. Kyllä vesisuonia kulkee rakennusten allakin, - minä en ainakaan haluaisi nukkua vesisuonen päällä.

• Simo

Varmaan yli kymmenen vuotta sitten sukulaismiehen kanssa,pikku hönössä,päätimme aivan vitsinä kokeilla varpua.Tuntui melko hämmentävältä kun se todella taipui jossakin kohdalla,jossakin ei.Pitihän sitä seuraavana päivänä kokeilla selvinpäinkin...ja taipui.Aika hurja tunne.Samalle miehelle olen katsonut varvulla kaivon paikan,joka sijoittui aivan aitan seinän viereen(n.1m).No...porari ei olisi millään alkanut poraamaan siihen kohtaan,kun ei oikein saanut edes poratornia pystyyn aitan räystään vuoksi.Mutta siihen se reikä vaan tehtiin...ja ensimmäisen kerran vesi ryöpsähti 60 sentin syvyydessä.Poran ollessa n.23 metrin syvyydessä vettä alkoi tulemaan ns.torven täydeltä.Kyllä porarikin ihmetteli.Sanoi varautuneensa poraamaan sataan metriin,ennen kuin luovuttaisi.Vesi ei ole koskaan tästä kaivosta loppunut.Oliko kaikki sattumaa,en tiedä?

• pjj

Olimme erään kerran ystävämme kesämökillä ja tuli tämä varvun taipuminen puheeksi, ja kuinka se jollain taipuu ja jollain ei. Ystäväni halusi kanssa kokeilla taipuuko hänellä. Ja hänellä ei taipunut, ei sitten yhtään. minä kokeilin sitten vesisuonien risteyksen jossa varpu taipui hyvin voimakkaasti. Hän kokeili siinä paikassa, mutta ei kun ei. Sanoin, että odotas vähän, ja otin toisella kädelläni kevyesti kiinni hänen varpua pitävään käteen, ja kas kummaa varpu alkoi heti taipumaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      20
      3365
    2. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      12
      2785
    3. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      28
      2414
    4. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      42
      1817
    5. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      49
      1555
    6. KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!

Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1418
    7. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      41
      1381
    8. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      8
      1335
    9. Oletko uhriutuja?

vaikka itse olet rääkännyt toista ja aiheuttanut ties mitä toiselle.
      Tunteet
      52
      1253
    10. Missikohu edustaa nykyajan monimuotoisuutta

Puolesta vai vastaan, saako esittää pilkkaavasti jonkun toisen ihmisen syntyperäisiä ominaisuuksia? Kadulla vastaan tule
      Sinkut
      262
      1115
    Aihe