Ypäjällä näistä johtajavalinnoista syntyy aina porua. Viimeksi valitus meni läpi nyt taitaa olla turhaa itkua.
https://www.forssanlehti.fi/lounais-hame/haastatteluihin-valittu-magnus-tuomaala-valitti-ypajan-kunnanjohtajavalinnasta-hallinto-oikeuteen-255661
Valitusta pukkaa
12
1806
Vastaukset
- hevostelua
Mistähän johtuu? Huonoa valmistelua?
- lajijasuris
Kyllä on kauheaa sähläystä hallintoasioissa. Luin hiljattain otsikon netistä, että koulukuljetuksissa joku mättää. Mikä siinäkin nyt on? Luulisi nyt sujuvan noin pienessä kunnassa.
- Anonyymi
Keskustaa syrjäytetty, kunnanjohtajaksi ja opettajiksi päteviä ehkä alkaa sujua.
- Anonyymi
Kokoomuksella jäsenkirja miehet loppu.
Eiköhän voitais jo valita päteviä henkilöitä virkoihin.
Kokoomus-persu allianssi fiasko!- Anonyymi
Siltä se näyttää, koska ei mitään todellista parannusta ole tullut. Toivoin ja odotin parempaa pitkän kepuhegemonian jälkeen. Siitä olen kyllä Leppälahden kanssa samaa mieltä ettei Caisasaniemen myynti ole mikään ratkaisu rahapulaan. Viimeisin kunnanjohtajakin lähti jo vuoden jälkeen niin eikä juuri mitään saanut aikaiseksi, joten en ymmärrä ylitsepursuavia kehuja mitä LL:ssä taannoin oli.
lajijasuris - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siltä se näyttää, koska ei mitään todellista parannusta ole tullut. Toivoin ja odotin parempaa pitkän kepuhegemonian jälkeen. Siitä olen kyllä Leppälahden kanssa samaa mieltä ettei Caisasaniemen myynti ole mikään ratkaisu rahapulaan. Viimeisin kunnanjohtajakin lähti jo vuoden jälkeen niin eikä juuri mitään saanut aikaiseksi, joten en ymmärrä ylitsepursuavia kehuja mitä LL:ssä taannoin oli.
lajijasurisAvainsanat: En ymmärrä. Se on voi voi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avainsanat: En ymmärrä. Se on voi voi.
Luitpa sitten turhan sanatarkasti tai piruilet, niin ei kyseinen toiminta anna hyvää kuvaa kuntalaisten yhteisten asioiden hoidosta, puhumattakaan.
lajijasuris - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luitpa sitten turhan sanatarkasti tai piruilet, niin ei kyseinen toiminta anna hyvää kuvaa kuntalaisten yhteisten asioiden hoidosta, puhumattakaan.
lajijasurisAika lyhyt aika tarkastella, että kunnan asiat saisi yhdessä vuodessa kuntoon.
Pienessä mittakaavassa ja toki erilaisena, harva yksityishenkilökään saa omaa talouttaan vuodessa kuntoon.
Miksi muuten nämä viisaat miehet ei itse hae valtuustoon päättämään asioista? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika lyhyt aika tarkastella, että kunnan asiat saisi yhdessä vuodessa kuntoon.
Pienessä mittakaavassa ja toki erilaisena, harva yksityishenkilökään saa omaa talouttaan vuodessa kuntoon.
Miksi muuten nämä viisaat miehet ei itse hae valtuustoon päättämään asioista?Juu ei sitä hetkessä kaikkea ratkaistakaan, mutta pitäisi olla ainakin kunnon yritystä. Poliittinen päätöksenteko niin korruptoitunutta ettei se kiinnosta välttämättä niitä, joilla olisi jotain annettavaa yhteisten asioiden hoitoon.
lajijasuris - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ei sitä hetkessä kaikkea ratkaistakaan, mutta pitäisi olla ainakin kunnon yritystä. Poliittinen päätöksenteko niin korruptoitunutta ettei se kiinnosta välttämättä niitä, joilla olisi jotain annettavaa yhteisten asioiden hoitoon.
lajijasurisMistä sinä tiedät, että ei ole ollut yritystä? Vai oletko Ypäjällä asuvana päässyt aitiopaikalle seuraamaan? Vai kauppakäytäväparlamenttiin naapurikaupungin marketin penkille?
Sinähän voisit olla se, jolla on annettavaa ja lippu liehuen korruptiota vastaan. Koska näkyy kumminkin kiinnostavan vaikka ei kiinnosta... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika lyhyt aika tarkastella, että kunnan asiat saisi yhdessä vuodessa kuntoon.
Miksi muuten nämä viisaat miehet ei itse hae valtuustoon päättämään asioista?Nyt on mahollista asettua ehdolle ja laittaa kaikki kerralla taas kuntoon, ehkä törmää realiteetteihin sitten kun oikiasti asioita tulee päätettäväksi :D
- Anonyymi
Kyllä taisi se Vuorinen ollani ihan järkevä tekijä ja valmistelleen jokioislaisen Riihimäen valinnan ihan hyvin. Kuultiin että oikeus oli päättänyt hylätä siitä tehdyn valituksen, eikä mitenkään valmistelua moittinut. Valittajiahan aina riittää vaanni tekijöitä ilmeisen paljon vähemmän. Mukava myös tämä uusi nuori johtaja Ujulakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005368630Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5369824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?92215Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1611213Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17856Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40774Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?69731- 46725
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657