Herranen aika sentään.
Ettekai te vielä ole nukkumassa?
22
64
Vastaukset
- Ensuinkaan
Mutta kohta taidan olla....Ei sentään tarvitse teititellä.
- yksinhyväolla
Ihan kohta menen. Yksin on paras nukkua ja tuskin yksin olemiseen on muutenkaan tulossa muutosta lähiaikoina. Ensin työasiat kuntoon.
- 0449174915
Järvenpää kutsuu sinut rakastelemaan..
- minähänvain
Jokaisella on joskus tilanne, kun ei halua ottaa särkylääkettä, valvotta. Saapihan tuota valvoa vaikka parikin yötä vuodessa, kunhan seuraavan yön nukkuu kunnolla. Tämähän on ihan jännää pitkiä öitä nukkuvalle. Voi tätä hiljaisuutta, kello vain tikittää, tiedä vaikka alkaisi nukuttamaankin.
- Osmoosi
Luen mainoksia. Sinisellä pohjalla "janoisia hoitoon". Liian suurina määrinä vesikin on vaarallista."
- MikäPuolue
Ja tää on kiva; " jättimäiset dinosaurukset". Keltainen silmä kiiluen valvoo. Äänestän heti into piukeana.
- vieläkin
Oletko nainen nukkumassa?
- Elluhalloyb
Just silmät auki sainnn...😯
- RinsessaRuusunen
Mitä se sua vaivaa. ;)
Äsken heräsin ja nyt kahvia kitusiin.
Sitten ulos.- Muutamayö
Minne menet siellä ulkona?
Miten niin? 😂 Ensin varmaan rappuset alas ja sitten oikeelle tai vasemmalle. Saa nyt nähdä mihin suuntaan. 😀
Myöhemmin sitten ehkä lähden autolle jonnekin.- Muutamayö
Notmystyle kirjoitti:
Miten niin? 😂 Ensin varmaan rappuset alas ja sitten oikeelle tai vasemmalle. Saa nyt nähdä mihin suuntaan. 😀
Myöhemmin sitten ehkä lähden autolle jonnekin.Kysyin vaan..ootko lähdössä jonnekkin?🤔
- Muutamayö
Notmystyle kirjoitti:
Vähän myöhemmin lähden jonnekin.😀
Hyvää päivää sulle😃
- Muutamayö
Notmystyle kirjoitti:
Samoin😀 Kiva ilma ulkona, ei tuule.
Kiitos. Niin on. Lähden kohta ulos syömään🥗🍗🍲. 😎
- Muutamayö
Notmystyle kirjoitti:
Hyvää ruokahalua😀 Ulkona taidan itsekin tänään syödä siis ihan taivasalla😁
Nyt on maha täynnä😣 tuli syötyä tosi paljon. Harvemmin saa ilmaisia lounaita 😉 hyvät päivänjatkot:)
Pitää sitä syödä jos tarjolla on. Täällä ulkona ruoka kyllä maistuu paremmalle😋
Päivänjatkoa sinnekin😀- Muutamayö
Notmystyle kirjoitti:
Pitää sitä syödä jos tarjolla on. Täällä ulkona ruoka kyllä maistuu paremmalle😋
Päivänjatkoa sinnekin😀Oletko ulkomailla harvempi syö tähän aikaan Suomessa ulkona?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 73633
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483