Ettekai te vielä ole nukkumassa?

Eisitänytvielä

Herranen aika sentään.

22

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ensuinkaan

      Mutta kohta taidan olla....Ei sentään tarvitse teititellä.

    • yksinhyväolla

      Ihan kohta menen. Yksin on paras nukkua ja tuskin yksin olemiseen on muutenkaan tulossa muutosta lähiaikoina. Ensin työasiat kuntoon.

    • 0449174915

      Järvenpää kutsuu sinut rakastelemaan..

    • minähänvain

      Jokaisella on joskus tilanne, kun ei halua ottaa särkylääkettä, valvotta. Saapihan tuota valvoa vaikka parikin yötä vuodessa, kunhan seuraavan yön nukkuu kunnolla. Tämähän on ihan jännää pitkiä öitä nukkuvalle. Voi tätä hiljaisuutta, kello vain tikittää, tiedä vaikka alkaisi nukuttamaankin.

    • Osmoosi

      Luen mainoksia. Sinisellä pohjalla "janoisia hoitoon". Liian suurina määrinä vesikin on vaarallista."

    • MikäPuolue

      Ja tää on kiva; " jättimäiset dinosaurukset". Keltainen silmä kiiluen valvoo. Äänestän heti into piukeana.

    • vieläkin

      Oletko nainen nukkumassa?

      • Elluhalloyb

        Just silmät auki sainnn...😯


    • RinsessaRuusunen

      Mitä se sua vaivaa. ;)

    • Äsken heräsin ja nyt kahvia kitusiin.
      Sitten ulos.

      • Muutamayö

        Minne menet siellä ulkona?


      • Miten niin? 😂 Ensin varmaan rappuset alas ja sitten oikeelle tai vasemmalle. Saa nyt nähdä mihin suuntaan. 😀
        Myöhemmin sitten ehkä lähden autolle jonnekin.


      • Muutamayö
        Notmystyle kirjoitti:

        Miten niin? 😂 Ensin varmaan rappuset alas ja sitten oikeelle tai vasemmalle. Saa nyt nähdä mihin suuntaan. 😀
        Myöhemmin sitten ehkä lähden autolle jonnekin.

        Kysyin vaan..ootko lähdössä jonnekkin?🤔


      • Vähän myöhemmin lähden jonnekin.😀


      • Muutamayö
        Notmystyle kirjoitti:

        Vähän myöhemmin lähden jonnekin.😀

        Hyvää päivää sulle😃


      • Samoin😀 Kiva ilma ulkona, ei tuule.


      • Muutamayö
        Notmystyle kirjoitti:

        Samoin😀 Kiva ilma ulkona, ei tuule.

        Kiitos. Niin on. Lähden kohta ulos syömään🥗🍗🍲. 😎


      • Hyvää ruokahalua😀 Ulkona taidan itsekin tänään syödä siis ihan taivasalla😁


      • Muutamayö
        Notmystyle kirjoitti:

        Hyvää ruokahalua😀 Ulkona taidan itsekin tänään syödä siis ihan taivasalla😁

        Nyt on maha täynnä😣 tuli syötyä tosi paljon. Harvemmin saa ilmaisia lounaita 😉 hyvät päivänjatkot:)


      • Pitää sitä syödä jos tarjolla on. Täällä ulkona ruoka kyllä maistuu paremmalle😋
        Päivänjatkoa sinnekin😀


      • Muutamayö
        Notmystyle kirjoitti:

        Pitää sitä syödä jos tarjolla on. Täällä ulkona ruoka kyllä maistuu paremmalle😋
        Päivänjatkoa sinnekin😀

        Oletko ulkomailla harvempi syö tähän aikaan Suomessa ulkona?


      • En ole😂 Nyt on jo ihan hyvä keli syödä ulkona. Aurinkokin vielä rupesi lämmittämään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      73
      633
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe