Haaveeni ei ikinä toteudu mitä uneksin sinusta.Naiselle miehen kirjoittamana.
Haaveesta totta
28
<50
Vastaukset
- Eihänkannata
Haaveilla mitään ihmisestä kenestä ei edes pidä.
- Turhahaave
Haaveilenkin ihmisestä kenestä pidän.
- Edell_
Turhahaave kirjoitti:
Haaveilenkin ihmisestä kenestä pidän.
Joo sori, unohdin että sulla oli niitä ottajia niin paljon !
Haaveellista viikonlooppua sulle !
- Nainen_kysyy
Miten voit olla noin varma?
Onko sanonut ettei ikinä tule mitään olemaan?- Turhahaave
Ei ole noin sanonut, mutta ei ole sanonut, että tulee olemaankaan
- Nainen_kysyy
Turhahaave kirjoitti:
Ei ole noin sanonut, mutta ei ole sanonut, että tulee olemaankaan
Kun ei ole sanonut että EI , niin sillon ei voi olettaa että asia on ehdoton EI.
Entä jos onkin niin että molemmat tunnette epävarmuutta toisistanne?
Kumpikin miettii tahoillaan toista mutta kun ei tiedä mitä se toinen oikeasti ajattelee? - Turhahaave
Nainen_kysyy kirjoitti:
Kun ei ole sanonut että EI , niin sillon ei voi olettaa että asia on ehdoton EI.
Entä jos onkin niin että molemmat tunnette epävarmuutta toisistanne?
Kumpikin miettii tahoillaan toista mutta kun ei tiedä mitä se toinen oikeasti ajattelee?Jos tilanne olisi noin niin ei tuo sinänsä mitään auta, ellei tuota varmasti tiedä
- Nainen_kysyy
Turhahaave kirjoitti:
Jos tilanne olisi noin niin ei tuo sinänsä mitään auta, ellei tuota varmasti tiedä
Pitäisikö yrittää vielä keskustella hänen kanssa ihan irl asiasta vai onko mahdotonta?
- Turhahaave
Nainen_kysyy kirjoitti:
Pitäisikö yrittää vielä keskustella hänen kanssa ihan irl asiasta vai onko mahdotonta?
Kanssani tosi helppoa keskustella, joten siitä tuo ei naisen osalta ole kiinni.
- Etkössinäap
Toissapäivänä kirjoittanut eräälle naiselle että että et pidä hänestä ja ottajia sinulle riittää, lienet siis se ärrinmurri palstoilla jolla hihat palavat tasaiseen tahtiin. Toivottavasti et sentään puhdasverinen valehtelija olisi.
- Turhahaave
En, olettelet täysin harhaan.
- Toisinsanoen_
Ette ole väleissä koska itsekin toteat haaveen turhaksi, mikä sotki välit, sinä vai hän.
- Ainaylitsemuun
Rehellisyys ja rehtiys. Inhimillisyys ja ihmisyys toista kohtaan, vain niillä tukipilareilla on haaveiden mahdollista toteutua.
Ei varmaan jos täällä vaan pyörit 😆
- haaveitavaannämä
Miksi ei toteutuisi? Mitä esteitä teillä on? Ja mistä edes haaveilet?
Minä haaveilen miehestä, joka ei taida tietää edes itse mitä haluaa. Enkä toisaalta taida tietää itsekään. - yritin
Kun kymmenen kysyy ja kymmenen vastaa, mikähän on lopputulos. Riitaa, pahaa mieltä, pettymystä. Sikin sokin, sokin sikin, näin täällä menee. Palsta tuhoaa, kun on ammattisotkijat ympärillä. Rrrrrr
- Täällähän
Ei ole kenenkään pakko olla.
- Kuvittelut
Tunnistan tuon olon. Vuosien näkemättömyyden jälkeen ajattelen, ettei minulla ole mitään mahdollisuuksia kuvitella mitään ja muutenkin tilanteen huomioonottaen, silti ajattelen ja muistelen. Ei kai se haittaa, paitsi että joskus olen kuvitellut täällä kaikkea osuvaa. Pitää vain palauttaa realiteetit, miksi hän minua kaipaisi... niin.
- Kysyttäessä
Niin, mutta meitä on samassa tilanteessa muitakin. Miksei se siis olisi mahdollista, että hänkin?
Mutta täällähän me emme sitten kukaan ole ollut...
- HaaveilenItsekin
Onko hän varattu vai miksi haaveesi ei toteudu? Kysymättä et voi tietää.
- Hehhehhee
Ei ole irvinaaman hamuli.
- aikasyörahan
Itse joskus pienenä haaveilin että olisipa mukava tyttökaveri, silloin työt veivät lähes kaikki ajat.
Oli joskus silloin haaveena että: olisipa joku kaunis tyttö jonka kanssa voisi keskustella ja jne sitten viettää romanttisia iltojakin keskenään.
Raha ja työ ovat vieneet, ei ole aikaakaan sitten muuhun kuin seksiin pelkästään. - Vihreä
Minäkin olen haaveillut yhdestä miehestä mutta ei siitä taida tulla mitäänkö?
- Muutkin
Niin sulla on se Pekka kiikarissa? Oot se.
- Vihreä
Mikäs sinä olet?
- haaveetkaatuu
Niitä nousemaan et saaaa
- Oijoijoijoi
Ap:lle, miks et kysy? onko se nyt niin vaikeeta?
- Pekkis53
Joo kunpa tulisikin totta. Kaukorakkaus illuusio ei vaan onnistu, kun toinen on varattu. Haaveissa hurrrrja elää ja kun silloin tällöin näkee niin illuusio säilyy. Mutta kun pettää miestään kanssani, todennäköisesti pettää myös minua jos eroaa. Olen periaatteessa kolmas pyörä kaikesta huolimatta vaikka rakastuminen molemmin puolista. Pitäs päästä illuusiosta pois mutta miten.
On kyllä ihana toinen nainen, joka rakastaa minua pyyteettömästi ja on kaunis, hyvä kaikin puolin myös sängyssä. . Pitäskö sittenkin hänet ottaa? Ja unohtaa koko kaukorakkaus!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli637045Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo672995- 1692778
Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:
Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn4142403Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html342033Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast421844- 761539
Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k2831522Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1261475- 1051428