Oletko maalannut pääsiäismunia? Puhaltanut tyhjäksi.
Pääsiäinen tulossa
14
56
Vastaukset
- tyhjiineilenyhden
Imin ;)
- NäppyläsOnNähty
Semmostahan kouluissakin nykyään vaan opetetaan. Kuulema. ;)
Pitäisi ensin löytää sopiva muna, minkä kehtaisi tyhjentää :D
- munaKokkiapannulla
Lapsillehan tuollainen on aivan hyvä harrastus, mutta nykyään ostavat kaupasta sen väriset munat mitä haluavat, ei tarvitse itse sentään niitä väritellä.
BlowJob ja WorkingGirl, erilaisia ajatuksia voisi tulla "moniajatuksia".
Working Girl kun ei tarkoita työssä käyvää nuorta naista vaan aivan jotain muutakin.
Sitten kun on tyhjennetty se muna, niin mitä teet sisällölle, sen voi nielaista tekemällä siitä vaikka munaKokkia, kokkelia pannulla. - munaKokkiapannu
Piilottelee sitten suklaamunia kaikkialle jos on koira niin se löytää ja syö ne, vaikka ei saisikaan, mutta koira ei malttaisi olla syömättä niitä :)
- VilleVedenjakaja
munaKokkiapannu kirjoitti:
Piilottelee sitten suklaamunia kaikkialle jos on koira niin se löytää ja syö ne, vaikka ei saisikaan, mutta koira ei malttaisi olla syömättä niitä :)
Piilota sää ittes vaikka kaatopaikalle, Idiootti!
Pakjaa ittes pariin säkkiin, ja kassi päälle. Ja pitkä ketjulukko ympärille.
Äläkä ikinä vahingossaka tuu takasin! - VallatonVihollinen
Ville Vallaton Vihollinen kirjoittaa Vihamielisen Viestin?
- siivetön
Sumpitpihisee kirjoitti:
Olkaapas pojat kiltisti, tipusetkin säikähtää.
Mistä lähtien huuhkajia on kutsuttu tipuiksi 😂
- MariaMonDenMuistolle
siivetön kirjoitti:
Mistä lähtien huuhkajia on kutsuttu tipuiksi 😂
Siit lähtien ku Pöllö Laakso alko esittää Huomenta Suomea. ;)
siivetön kirjoitti:
Mistä lähtien huuhkajia on kutsuttu tipuiksi 😂
Lintu se on sekin. Poikaset varsinkin suloisia.
- Erivärisiämunia
Meillä keitetään munat ja lapset maalaavat ne. Laitetaan pääsiäispöytään ja syödään.
Munien maalailu on hauskaa😀 Keittää munat niin voi sitten syödäkin ne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 73633
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483