Ostim 1.5 bensa ysris verson vm 2004. Ajettu 200t.
Moottoritiellä ottaa tuulta ja on könkkä niinku kaikki kevyet autot.
Saako mitenkään parannettua ajomukavuutta?
Esim. Isommat renkaat yms?
Muuten tykkään autosta tosi paljon.
Tää on ensimmäinen yaris versoni mielelläni kuuntelen kokemuksia.
Ilmeisesti perin luotettava auto mut tokihan kaikki on yksilöitä.
Miten saa ajomukavuutta lisää? Renkaat yms..
11
76
Vastaukset
- vaihtoonn
Ainut keino vaihtaa auto ei pieneen saa ison mukavuutta ja isommat renkaat vaan pahentaisi asiaa
- EänenkoskeNviripajaTOYO
Ikeasta isoin kirja hylly takaspoileriksi mitä löytyy 22 " vanteet m ätänet kohta menee latvalasta ohi
- kyläKinneri
Tuota autoa ei ole tehty maanteille, eikä siitä saa sellaista edes kohtuukustannuksilla. Muutenkin se on jo ehtoopuolella ja elo voi loppua ihan koska vaan.
- Hyvvööö
Hyvää autoa en pois vaihda.
- skädäm_
ihan yhtä tuuliherkkä ja vikuri on uusi skoda octaviakin ajaa, johtunee tiessä olevista urista. skodassa korkea mutta kapea kori tekee huojakkaan ajettavan jo maantievauhdissa.
- Yaris_on_kuraa
Skodat on kaikki huippuhyviä ajaa toisin kuin tojotat vielä paljon hiljaisempia melultaan..Yariksen ajomukavuutta ei voi parantaa millään, surkea mikä surkea ,no ehkä tuulisella ilmalla on paras ajomukavuuden parantamiseksi pysyä kotona ..tai lainata joku parempi auto vaikka Skoda..jos jostain saa..
- skädäm_
Yaris_on_kuraa kirjoitti:
Skodat on kaikki huippuhyviä ajaa toisin kuin tojotat vielä paljon hiljaisempia melultaan..Yariksen ajomukavuutta ei voi parantaa millään, surkea mikä surkea ,no ehkä tuulisella ilmalla on paras ajomukavuuden parantamiseksi pysyä kotona ..tai lainata joku parempi auto vaikka Skoda..jos jostain saa..
sepä siinä kun onkin. toyota on parempi ajaa kuin yksikään skoda, kävin kysymässä skodaa lainaan mutta kaikiki skodat olivat just korjaamon hallissa niin ei koeajosta sitten tullut mitään.
- Kuulo_vaurio
Peltoorit päähän ja onnea.
- Yarisss
Ajelen n. 20 000km vuodes yaris versolla suurin osa ajosta matkaajoo 90km h,en kyl huomaa mitää eroa muihi autoihi.
Tokiha riippuu mil on enne ajellu.
Yaris verso on vaa nii vähä vikainen ja pieni ruokainen auto että sitä haukutaan. - Asenne_ratkaisee
Asenteella. Muista että vain köyhillä on kiire ja sovita ajonopeutesi olosuhteiden ja fiiliksen mukaan. Nopeusrajoitushan tarkoittaa tieosuuden suurinta sallittua nopeutta, ei mitään pakkoajaavähintään-vauhtia! Älä välitä muista autoilijoista vaikka jotkut kuumakallet valoja vilkuttelisivat. Ajattele että heillä itsellään on huono olo ja siksi kärttyilevät. Ja itse he ylinopeussakkonsa maksavat. Et tarvitse mitään uusia renkaita ym. kallista investointia vaan terveen itsetunnon. Huomaat että ajokokemus paranee ja olet huomattavasti rentoutuneempi ajon jälkeen. Autosikin kiittää ja tiedossa on satoja tuhansia huolettomia kilometrejä.
- Pera1122
Minun toisen merkkiseen autooni lisättiin huollossa painetta renkaisiin, 2,5 bar nostettiin 2,8 bariin. Auto kulkee nyt pehmeämmin kuoppaisellakin tiellä, ja niitähän riittää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384