vitsi palsta pois!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

suomi24 on rasisti............

haukkuu itä naapurin keksimää laatu autoa joka toimii paremmin kun ukon bemari saisitte HÄVETÄ!!! miksei täällä ole muita autoja kun lada vitsin aiheena...? siksi koska parasta autoa pitää haukkua kun itteensä vituttaa kun oma corolla ei lähe käymään tai jos häthättää lähtee niin on niin vitun kylmä! vitsi palsta helvettiin!!!!! HUOM. jätin ton kokoontumis ajojutun koska se on asiaa. joten menkääpä kokoontumis ajoihin ladaa herjaamaan niin raavaat Ladamiehet pistää teitä haukkujia turpaan!

10

1108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Pentti-

Repesin kun näin nää tekstit lolololololo ootko joku noobi lol joku lada onks se ees paska auto loolololollololollolololol!!!!!!

• Lada MIES

olet säälittävä kakara joka ei ymmärrä autoista mitään...

• niinpä nii

Oot nähny paljon vaivaa... mutta saako se ylläpitäjän poistamaan vitsi-palstan? Ei taida.

• matti

ÄLÄ LYYYLEKKAAAN ET lAdA ois vyvää!!!!
      muistakkos suomen sortovuodet, meille just on hissan tunnela opetettu niistä JA KMIKÄS MAA NIIDEN TAKANA OLIKAAN, jos sitä et tiää,,,,
      mikäs simppeliukko sie lienetkään, kun lAdA:lla koöröttelet, vai akkako lienet....

• Olet jälleen nähnyt hirveästi vaivaa. Oletko laskenut monta viestiä olet lähettänyt tälle palstalle? Tässähän rikotaan ennätyksiä.
      Tutkituta aivosi... Vitsejä ei kannata ottaa tosissaan.

• ladillakki

Raavaat miehet ei turhast suutu ja kun tykkää asisat ei autovelallisten puheet haittaa ,vaan senkun ajaa...VITSIPALSTAT ON MUKAVII ,ei tarvi ain opelin vitsailua kuunnella.lada on aina lada ,mut opel on vai opel.

• päivän paras

No mutta tuon parempaa Lada-vitsiä en ole ennen kuullutkaan!!!!

PARAS!

• Lada 1500SL

Itse en ymmärrä että miksi ladaa haukutaan ja vihataan... oikeasti lada on harvemmin rikki kun mikään muu auto ja jos jokin menee rikki niin sen yleensä saa korjattua rauta langalla... kieltämättä huvittavia nuo vitsit ovat mutta niissä ei ole oikeen mitään totuutta...
        aika moni on kateellinen ladasta... itse ostin viidennen ladani eilen...

• rautalangalla
        Lada 1500SL kirjoitti:

Itse en ymmärrä että miksi ladaa haukutaan ja vihataan... oikeasti lada on harvemmin rikki kun mikään muu auto ja jos jokin menee rikki niin sen yleensä saa korjattua rauta langalla... kieltämättä huvittavia nuo vitsit ovat mutta niissä ei ole oikeen mitään totuutta...
        aika moni on kateellinen ladasta... itse ostin viidennen ladani eilen...

korjaat.Ja viides paska menossa,BUAHHAHHAHHAHHAHHAAAAAAAA

• 1500 SL
        rautalangalla kirjoitti:

korjaat.Ja viides paska menossa,BUAHHAHHAHHAHHAHHAAAAAAAA

noh... kaikki on kyllä aivan ajokunnossa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4358
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      144
      3120
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      47
      2428
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      46
      2343
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      98
      1985
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1883
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1596
    8. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      22
      1584
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      150
      1411
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      34
      1233
    Aihe