vitsi palsta pois!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

suomi24 on rasisti............

haukkuu itä naapurin keksimää laatu autoa joka toimii paremmin kun ukon bemari saisitte HÄVETÄ!!! miksei täällä ole muita autoja kun lada vitsin aiheena...? siksi koska parasta autoa pitää haukkua kun itteensä vituttaa kun oma corolla ei lähe käymään tai jos häthättää lähtee niin on niin vitun kylmä! vitsi palsta helvettiin!!!!! HUOM. jätin ton kokoontumis ajojutun koska se on asiaa. joten menkääpä kokoontumis ajoihin ladaa herjaamaan niin raavaat Ladamiehet pistää teitä haukkujia turpaan!

10

1104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Pentti-

Repesin kun näin nää tekstit lolololololo ootko joku noobi lol joku lada onks se ees paska auto loolololollololollolololol!!!!!!

• Lada MIES

olet säälittävä kakara joka ei ymmärrä autoista mitään...

• niinpä nii

Oot nähny paljon vaivaa... mutta saako se ylläpitäjän poistamaan vitsi-palstan? Ei taida.

• matti

ÄLÄ LYYYLEKKAAAN ET lAdA ois vyvää!!!!
      muistakkos suomen sortovuodet, meille just on hissan tunnela opetettu niistä JA KMIKÄS MAA NIIDEN TAKANA OLIKAAN, jos sitä et tiää,,,,
      mikäs simppeliukko sie lienetkään, kun lAdA:lla koöröttelet, vai akkako lienet....

• Olet jälleen nähnyt hirveästi vaivaa. Oletko laskenut monta viestiä olet lähettänyt tälle palstalle? Tässähän rikotaan ennätyksiä.
      Tutkituta aivosi... Vitsejä ei kannata ottaa tosissaan.

• ladillakki

Raavaat miehet ei turhast suutu ja kun tykkää asisat ei autovelallisten puheet haittaa ,vaan senkun ajaa...VITSIPALSTAT ON MUKAVII ,ei tarvi ain opelin vitsailua kuunnella.lada on aina lada ,mut opel on vai opel.

• päivän paras

No mutta tuon parempaa Lada-vitsiä en ole ennen kuullutkaan!!!!

PARAS!

• Lada 1500SL

Itse en ymmärrä että miksi ladaa haukutaan ja vihataan... oikeasti lada on harvemmin rikki kun mikään muu auto ja jos jokin menee rikki niin sen yleensä saa korjattua rauta langalla... kieltämättä huvittavia nuo vitsit ovat mutta niissä ei ole oikeen mitään totuutta...
        aika moni on kateellinen ladasta... itse ostin viidennen ladani eilen...

• rautalangalla
        Lada 1500SL kirjoitti:

Itse en ymmärrä että miksi ladaa haukutaan ja vihataan... oikeasti lada on harvemmin rikki kun mikään muu auto ja jos jokin menee rikki niin sen yleensä saa korjattua rauta langalla... kieltämättä huvittavia nuo vitsit ovat mutta niissä ei ole oikeen mitään totuutta...
        aika moni on kateellinen ladasta... itse ostin viidennen ladani eilen...

korjaat.Ja viides paska menossa,BUAHHAHHAHHAHHAHHAAAAAAAA

• 1500 SL
        rautalangalla kirjoitti:

korjaat.Ja viides paska menossa,BUAHHAHHAHHAHHAHHAAAAAAAA

noh... kaikki on kyllä aivan ajokunnossa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1944
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1690
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1306
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      67
      1244
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1008
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      906
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      903
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      107
      828
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    Aihe