vitsi palsta pois!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

suomi24 on rasisti............

haukkuu itä naapurin keksimää laatu autoa joka toimii paremmin kun ukon bemari saisitte HÄVETÄ!!! miksei täällä ole muita autoja kun lada vitsin aiheena...? siksi koska parasta autoa pitää haukkua kun itteensä vituttaa kun oma corolla ei lähe käymään tai jos häthättää lähtee niin on niin vitun kylmä! vitsi palsta helvettiin!!!!! HUOM. jätin ton kokoontumis ajojutun koska se on asiaa. joten menkääpä kokoontumis ajoihin ladaa herjaamaan niin raavaat Ladamiehet pistää teitä haukkujia turpaan!

10

1065

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Pentti-

      Repesin kun näin nää tekstit lolololololo ootko joku noobi lol joku lada onks se ees paska auto loolololollololollolololol!!!!!!

      • Lada MIES

        olet säälittävä kakara joka ei ymmärrä autoista mitään...


    • niinpä nii

      Oot nähny paljon vaivaa... mutta saako se ylläpitäjän poistamaan vitsi-palstan? Ei taida.

    • matti

      ÄLÄ LYYYLEKKAAAN ET lAdA ois vyvää!!!!
      muistakkos suomen sortovuodet, meille just on hissan tunnela opetettu niistä JA KMIKÄS MAA NIIDEN TAKANA OLIKAAN, jos sitä et tiää,,,,
      mikäs simppeliukko sie lienetkään, kun lAdA:lla koöröttelet, vai akkako lienet....

    • Olet jälleen nähnyt hirveästi vaivaa. Oletko laskenut monta viestiä olet lähettänyt tälle palstalle? Tässähän rikotaan ennätyksiä.
      Tutkituta aivosi... Vitsejä ei kannata ottaa tosissaan.

    • ladillakki

      Raavaat miehet ei turhast suutu ja kun tykkää asisat ei autovelallisten puheet haittaa ,vaan senkun ajaa...VITSIPALSTAT ON MUKAVII ,ei tarvi ain opelin vitsailua kuunnella.lada on aina lada ,mut opel on vai opel.

    • päivän paras

      No mutta tuon parempaa Lada-vitsiä en ole ennen kuullutkaan!!!!

      PARAS!

      • Lada 1500SL

        Itse en ymmärrä että miksi ladaa haukutaan ja vihataan... oikeasti lada on harvemmin rikki kun mikään muu auto ja jos jokin menee rikki niin sen yleensä saa korjattua rauta langalla... kieltämättä huvittavia nuo vitsit ovat mutta niissä ei ole oikeen mitään totuutta...
        aika moni on kateellinen ladasta... itse ostin viidennen ladani eilen...


      • rautalangalla
        Lada 1500SL kirjoitti:

        Itse en ymmärrä että miksi ladaa haukutaan ja vihataan... oikeasti lada on harvemmin rikki kun mikään muu auto ja jos jokin menee rikki niin sen yleensä saa korjattua rauta langalla... kieltämättä huvittavia nuo vitsit ovat mutta niissä ei ole oikeen mitään totuutta...
        aika moni on kateellinen ladasta... itse ostin viidennen ladani eilen...

        korjaat.Ja viides paska menossa,BUAHHAHHAHHAHHAHHAAAAAAAA


      • 1500 SL
        rautalangalla kirjoitti:

        korjaat.Ja viides paska menossa,BUAHHAHHAHHAHHAHHAAAAAAAA

        noh... kaikki on kyllä aivan ajokunnossa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1418
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      952
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      677
    5. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      32
      665
    6. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    7. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      634
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      614
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      598
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe