Haaveiletko riskittömästä yrittäjyydestä?

Hillevi85

Unelmoitko yrittäjyydestä, mutta et halua ottaa siihen liittyviä riskejä?

Minulla oli unelma yrittäjyydestä ja omasta verkkokaupasta, mutta sen riskit tuntuivat liian suurilta ja kaikki siihen liittyvä byrokratia hirvitti. Lisäksi olisi pitänyt olla pääomaa.

Sitten löysin Oriflamen ja tiesin heti, että tämä on se minun tilaisuuteni. Voin menestyä, mutta minun ei tarvitse kantaa minkäänlaisia riskejä, eikä pääomaa tarvittu. Lisäksi sain haaveilemani verkkokaupan kuluitta ja helposti.

Oriflameen tuli viime syksynä uusi menestysmalli, jonka idea on nimenomaan se, että jokaisesta voi tulla yrittäjä, joka halutessaan ja työtä tekemällä menestyy. Ja tuosta menestyksestä palkitaan muutenkin kuin rahalla. Huom muutenkin. Ei tätä ilmaiseksi tarvitse tehdä ;)

Itse esimerkiksi pääsen ensi kuussa Järvisydämeen rentoutumaan Oriflamen piikkiin ja tavoitteena on päästä ensi vuonna Maltalle.

Olen ollut mukana nyt alle puoli vuotta ja silti koen, että saan ihan hyvin lisäansioita. Tavoitteeni on, että vuoden lopussa tämä on päätyöni.

Eli en lupaa hetkessä suuria tuloja tai menestystä, mutta jos yrittäjyys kiinnostaa ja haluat menestyä, niin laita sähköpostia. Lähetän Sinulle info-paketin, jonka lukeminen ei sido mihinkään. Voit sen jälkeen kysyä kaikkea, mikä itseäsi pohdituttaa ja minä vastaan rehellisesti.

Yksin et ole missään vaiheessa, sinulla on AINA tukena minä ja tiimi! Sinä päätät tavoitteesi ja minä autan Sinua saavuttamaan ne!

Tule mukaan <3

Terveisin Hillevi

hillevi.joutjarvi(at)hotmail.com

1

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe