Perus-suomalaista Ehdokasta
Vastaukset 12
- Eiikinäpersuja
Sääoot sitten porvari .
- ei-puvavihreäpersu
Nii eikös äärioikeistolla ja vasurikommareilla ole sama tavote riistää kansaa!
- Unessa
Käännän kylkeä ja näen unta paremmasta Suomesta.Osa kansanedustajista istuu linnassa talousrikoksista. Muuten kaikki ennallaan ,valtionvelka kasvaa samallalailla kuin ennenkin..
- PitihänSeArvata
Sää sitte uskoit taas populismivalheisiin. Eli haluat että sama meno jatkuu seuraavat 4 vuotta. Hallaaho ilmoitti jo lehes ettei kiinnosta ministeripaikat. Ja on Brysseliin lähös. Se siitä Vastuunkannosta.
- NaukkuVille
Sitä soot teheny varmaan koko ikäs, mee tööihin kun sinoot työtä vieroksuva wetelys.
- DoYouUnderstandEnglish
Kylläpä Älähti, ku kalikka kolahti.
- VoiVoiVoi
Olipa tyhmästi tehty.
- JussiPääminister
Aloittajalle, HYVÄ , PARAS ÄÄNESTYSPÄÄTÖS !!!! Minäkin äänesyin perussuomalaisia !!
- pakolaispolitiikka
Lintujen kevätmuuto kiellettävä ja se joka on kerennyt tulla niin palautettava alkuperäismaahan. Tämå on tämän päivän Perus-Suomalaisten viimeinen vaatimus talouden tasapainottamiseen.
- Wirnwirnheh
Pitäsköhä noijen persujen opetella kirjoittaan ekax ennenkuin tänne kirjoittelevat?
- Rohkeest
Perussuomalaista äänestettiin meilläkin ainoa oikea puolue jolla järkeä päässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7013498Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E721103- 471057
- 70855
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit83798- 94697
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi50690Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k31653- 48624
Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.111614