Itäväylä lehti testasi uutta Corollaa.
https://www.itavayla.fi/vapaalla/erikoinen-auto-ollakseen-tavallinen--koeajossa-toyota-corolla-hybrid-6.2.41076.ed595acaf4
"Laadukkaan tuntuinen tuote". "Tunnokas ohjaus ja ilahduttavan alhainen kulutus"
Laadukkaan tuntuinen - Itäväylä
P-Ilmala
6
166
Vastaukset 6
- Yohjottaa
Tojotan mainostoimisto näkyy toimivan sunnuntainakin ,postasit tuon jo eilenkin eikä täällä kovin kummosia saanut aikaan niin laitoit vielä uusintaan josko joku kehuiskin vaan ei kehu..
- P-Ilmala
Noap !
- anjovisallerginen
Onko itäväylä se kanava, jota pitkin kaukoidän riisikipot tuodaan Suomeen?
- SkeidastaPahoinvointi
Ei, vaan skeidat tuodaan sitä kautta.
- Itäautoja
Itäväylähän tuo näkyy aasialaisia itäautoja kehuvan , terolle tarkkuutta ..
- P-Ilmala
Venäjällä Pietarin lähellä on Toyotan uusi komia autotehdas. Saamani tiedon mukaan sieltä alkaa ensi vuonna tulemaan Tojot Suomeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3251414Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451326- 1061132
- 1081008
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
- 111802
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22797- 102672
- 76669