Eduskuntavaalit

teemu1432

Kävin piirtämässä lippuun " etuveitikan " kuvan ja piirsinkin ihan ripsien kanssa.

12

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yhfreeews

      Kiitos ilmoituksesta.

      • Aloittaja"
        -
        Ei ole vaalitilaisuus mikään
        "huvinsa kullakin " tekijä,tai
        ei saisi ainakaan olla.
        -


      • ÄläNäihinUsko
        padasjoenukko kirjoitti:

        Aloittaja"
        -
        Ei ole vaalitilaisuus mikään
        "huvinsa kullakin " tekijä,tai
        ei saisi ainakaan olla.
        -

        Avaus on surkea pila.


    • TyjmyydestäSakotettiin

      Miten kristityt voisivat antaa ääniensä keskustalle koomukselle ja KDlle
      Tämän vuoksi vihollinen viimeinen puolue SDP sai voiton
      Hävetkää

    • Anonyymi

      Lestadiolaisilla ei saisi olla äänioikeutta. Mistään he muutään ymmärrä kuin vain siitä, että ainoana yhdistyksenä maailmassa ovat menossa taivaaseen. Vain he voivat synnit toisilleen anteeksi antaa. Voisivat muillekin, mutta kun voivat ne pidättää, hanakasti sitä oikeutta käyttävät. Vai mitä Erkki6362407? Siis Esikoislestadiolaiset ry. Lappeenrannassa uusi rukoushuone. Vain siellä voi synnit saada anteeksi.

      • Ei pidä paikkansa, kyllä synnit saa anteeksi,
        kaikissa rukoushuoneissa, kirkoissa, kotonakin
        kunhan uskoo vaimonsa /miehensä todistukseen.
        Ja uskoo Jeesuksen Kristuksen ne antavan anteeksi.


      • Anonyymi
        padasjoenukko kirjoitti:

        Ei pidä paikkansa, kyllä synnit saa anteeksi,
        kaikissa rukoushuoneissa, kirkoissa, kotonakin
        kunhan uskoo vaimonsa /miehensä todistukseen.
        Ja uskoo Jeesuksen Kristuksen ne antavan anteeksi.

        kyllä tämän miehen kirjoittelut tunnistaa, vaikka olisi millainen nimimerkki tahansa

        mistäkö, pilkun käytöstä


      • padasjoenukko kirjoitti:

        Ei pidä paikkansa, kyllä synnit saa anteeksi,
        kaikissa rukoushuoneissa, kirkoissa, kotonakin
        kunhan uskoo vaimonsa /miehensä todistukseen.
        Ja uskoo Jeesuksen Kristuksen ne antavan anteeksi.

        Syntien anteeksiantamus ei ole sidottu henkilöiden todistuksiin, vaan Jumalan sanaan ja sakramantteihin. Syntien anteeksiantamus otetaan USKOLLA vastaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        kyllä tämän miehen kirjoittelut tunnistaa, vaikka olisi millainen nimimerkki tahansa

        mistäkö, pilkun käytöstä

        Padasjoen ukolla on oikeus kirjoittaa tänne ihan sellaisia viestejä kun hän kirjoittaa, ilman sinun kontrolloimistasi. - Toivottavasti tämä tuli nyt selväksi.


      • Anonyymi
        vaitovainen kirjoitti:

        Padasjoen ukolla on oikeus kirjoittaa tänne ihan sellaisia viestejä kun hän kirjoittaa, ilman sinun kontrolloimistasi. - Toivottavasti tämä tuli nyt selväksi.

        Kirjoitelkoot ihan mitä lystää, kunhan laittaa pilkut oikeille paikoille!!!
        Kai tämä on nyt selvä ilman enempiä!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitelkoot ihan mitä lystää, kunhan laittaa pilkut oikeille paikoille!!!
        Kai tämä on nyt selvä ilman enempiä!!!

        Sinulle ei padasjoen ukon pilkut ja pisteet kuulu ollenkaan. Ellet tätä käsitä, niin sinulla on jokin hyvin vakava asennevamma. Sori.


    • Voi voi, kannattaako tällaista edes kirjoittaa?

      Kysymyshän on vain ihmisen rajoittuneisuudesta ja heikkoudesta. Myös siitä ettei tunneta Jumalan sanan lupauksia, tai ei uskota Jumalan lupauksiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe