Talo ulosottoon

Ulosotto pistää myyntiin talon itse muutan vuokralle. Kuka lämmittää talon ja maksaa sen lämmityskulut siihen asti kun asunto myyty. Itselläni ei rahat riitä maksamaan enää talon sähkölasku ja tai ostamaan puita kun maksan vuokraa.
Ilmoita

Sinä maksat myyntiin asti. Jos laskuja ei makseta, sähköt poikki jne.
Ilmoita
Tapaus kuullostaa omituiselta. Kun talo on tyhjillään laitettaneen sähköt poikki ja talo kylmenee lämmittämättömänä tietenkin.
Tuskin sossun luukku haluaa maksaa aloittajalle mistään muusta kuin uudesta asumisesta joka alkaa tuettuna aloittajan lopuksi elämää.

Toisena omituisena pointtina ulosoton periaatteista on kepukokkareiden aikaansaama "rahat heidän taskuihin" pointti, eli ulosotto realisoi talon "saatavissaolevaan" hintaan, jossa joku kepukokkareen penikka saa asunnon alihintaan suhteessa asunnon todelliseen arvoon.

Luultavasti taloa pidetäänkin hoitamattomana jotta saadaan näyttämään maallikolle "romulta", jonka jälkeen kepukokkare penikka saa isipapan avulla talon HALVALLA.

Näin siirtyy omaisuu pikkuhiljaa porvareille ja tavallinen työtätehnyt kansa joutuu ensin köyhäksi ja sen jälkeen vanhainkoteihin lääkkeillä tapettaviksi eli "lääkittäviksi".

Kuten jokainen nyt voi ymmärtää, olisi pitänyt äänestää suosiolla heti Perussuomalaiset ehdottomaan voittoon ja hallituksen kokoajiksi.
1 VASTAUS:
No ei se kyllä noin mene, itse olen ostanut ulosotosta monenlaista ja jos hinta on liian alhainen, niin ei ulosottomies myy. Kerrankin huusin ulosottohuutokaupasta keskeneräisen kesämökin ja huutoni voitti. Ulosottomies soitteli ja kyseli olenko omistajan joku tuttu? No en ollut, ei ulosottomies myynyt siitä huolimatta. Ulosottomiehen huutokaupoissa pitäisi aina olla pohjahinta, että millä hinnalla se myydään, eli mikä on alin hyväksyttävä hinta. Oma kiinnostukseni loppui ulosottohuutokauppoihin, koska voittavia huutoja ei kumminkaan hyväksytä, tai hyväksytään, mutta harvoin.
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Talo ulosottoon

Ulosotto pistää myyntiin talon itse muutan vuokralle. Kuka lämmittää talon ja maksaa sen lämmityskulut siihen asti kun asunto myyty. Itselläni ei rahat riitä maksamaan enää talon sähkölasku ja tai ostamaan puita kun maksan vuokraa.

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta