Moi!
Lääkärini määräsi minulle tänään Primolut N 5 mg keltarauhashormonia kuukautisten siirtoon.
Primolutin tuoteselosteessa sanotaan, että "kuukautisten siirtäminen: tavallinen annos on 1 tabletti 3 kertaa päivässä...". Lääkärini kuitenkin määräsi 1 tabletti 2 kertaa päivässä, jotta 30 tabletin pakkaus riittäisi 14 vrk:n ajaksi.
Jäin vaan miettimään tuota määrää - onkohan 2 tablettia päivässä sittenkään riittävä määrä, jotta valmisteen tarkoitus saavutetaan eli kuukautisten alkaminen todella siirtyy?
Onko kellään kokemuksia Primolutin käyttämisestä 2 tablettia per päivä? En viitsisi turhaan ottaa yhteyksiä lääkäriin, koska tuoteselosteessa kuitenkin sanotaan, että "tabletteja otetaan yksilöllisesti lääkärin ohjeen mukaan".
Kommentteja!
Primolut N - 2 vai 3 tablettia päivässä?
3
4316
Vastaukset
- lääkärin
ohjeen mukaan. Ihan niinkuin se pakkausselostekin kehottaa tekemään. =)
- erilaisia...
Itse olen käyttänyt tota valmistetta monen eri ohjeen mukaan.... Toinen lääkäri määräsi kolme tablettia päivässä, toinen kaksi.... ja molemmat siirsivät kuukautisia.... Kerran testasin itse ja otin vain yhden tabletin... ja toimi...
Eli usko lääkäriä älä pakettin ohjetta....
Jokainen erilainen...
Hyvä tuote on kyseessä... - Nimetön
Itselläni on parhaillaan kuukautistensiirto menossa ja olen syönyt 2 tablettia päivässä aamuin illoin, välillä on jäänyt yhteenkin, eikä mitään ongelmia ole ollut ja menkat ovat pysyneet poissa.
Lääkäri sanoi, että annoksen voi nostaa kahdesta kolmeen jos esiintyy välivuotoa.
Kokeile kumpi määrä itsellesi sopii. Jos pelkäät välivuotoja, syö 3 :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1522170
- 171906
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241728- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978