Naisia miltei puolet eduskunnassa

Miesskysyy

Miehenä olen huolestunut kun miehet menettävät asemaansa. Vaimo on luotu meille VAIN AVUKSI. Ei eduskunnassa päättämään miehiä koskevista asioista. Raamatun mukaan nainen toimii kotona palvellen miestään kysyen asioita KOTONA mieheltään. Mies viime kädessä päättää kaikki kodin asiat mutta vaimo voi sanoa näkemyksensä. Ennen vaimo ei saanut edes hallita omia palkkarahojaan vaan oli miehille alistuvainen kaikessa.

Kuulin syvästi uskonnollisesta uudestisyntyneestä naislääkäristä joka ei voinut ottaa tointa vastaan kun mies ei halunnut muuttaa pois vanhempiensa. läheltä. Tämä oli jossain blogin Anna mun olla nainen kommenteissa. Ehkä nainen ei voinut toimia lääkärinä koska olisi pitänyt kysyä mieheltään joka oli kauppias. Nainen ei voine luoda päätöksiä miehettä? Oudoin on naistuomari jotka tuomitsee miehiä. Missään Saudeissa ei toimisi.

Miten nainen voi toimia parlamentin edustajana koska on Raamatun mukaan häilyvä joskus iisebelejä? Miten voi päättää

43

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samaatietä

      Eihän raamatussa naisista noin kerrota, vaan hekin ovat olleet osa virkaatekeviä ja osa kotona etenkin jos on lapsia.

      Saanko avautua tyhmästä asiasta nyt naisista on kyse. Ihan itsestäni ja mieltäni joskus taakkoittavasta asiasta. Ihan tyhmä juttu joka ajoittain meinaa kiusata minua.

      Suvussani on useita selvännäkijöitä sekä äitimi että isäni puolelta. Omaan myös irlantilaista verta, tuosta varmaankin on periytynyt sekä oma että lasten punapäisyys. Kuulemma kelttejä.

      Minulle on joku uskovainen joskus sanonut, että minussa on noidan verta yms. Ja minun pitäisi tehdä parannusta ja pyrkiä eroon sukuani rasittaneista hengistä.

      Tuo kuulemani joskus nostaa päätään ja saattaa painaa itsetuntoani alas ja tunnen itseni uskovana jotenkin hyvin pahaksi, vaikka tiedän ettei se ole noin, että paha periytyisi.

      Ihmisen asemaa voidaan yrittää polkea monin keinoinja syyllistää joskus tarkoituksellisesti ja joskus tarkoituksetta.
      Ei ihme, että joudumme joskus vastuuseen jokaisesta sanomastamme sanasta, minäkin.

      Sanoilla voi olla suuri merkitys. Ne voivat painaa maahan tai nostaa ylös.
      Jeesus ei koskaan painanut syntistä alas. Nuhdellessaankin Hän osoitti synnin mutta nosti syntisen ylös.

      • ettäsilleesti

        "Tuo kuulemani joskus nostaa päätään ja saattaa painaa itsetuntoani alas ja tunnen itseni uskovana jotenkin hyvin pahaksi, vaikka tiedän ettei se ole noin, että paha periytyisi."

        Todella vastuutonta sanoa tuollaista. Nämä ovat niitä karismaattisuuden harhoja. Ei todellakaan raamatullista. Pikemminkin taikauskoista.

        On totta, että Jumala sanoo kostavansa isien pahat teot kolmanteen ja neljänteen polveen. Mutta se tarkoittaa, että isien synnit vaurioittavat lapsia, jotka siirtävät ongelmansa omille lapsilleen jne. Ellei joku heistä älyä katkaista ketjua omalla kohdallaan.

        Sinä olet vapaa Kristuksessa, sanoi kuka mitä tahansa. Terv. toinen punatukkainen.


      • Samaatietä
        ettäsilleesti kirjoitti:

        "Tuo kuulemani joskus nostaa päätään ja saattaa painaa itsetuntoani alas ja tunnen itseni uskovana jotenkin hyvin pahaksi, vaikka tiedän ettei se ole noin, että paha periytyisi."

        Todella vastuutonta sanoa tuollaista. Nämä ovat niitä karismaattisuuden harhoja. Ei todellakaan raamatullista. Pikemminkin taikauskoista.

        On totta, että Jumala sanoo kostavansa isien pahat teot kolmanteen ja neljänteen polveen. Mutta se tarkoittaa, että isien synnit vaurioittavat lapsia, jotka siirtävät ongelmansa omille lapsilleen jne. Ellei joku heistä älyä katkaista ketjua omalla kohdallaan.

        Sinä olet vapaa Kristuksessa, sanoi kuka mitä tahansa. Terv. toinen punatukkainen.

        Punapäisyys on vallitseva ominaisuus geeneissä.

        Punapäitä syntyy vain niille vanhemmille, joilla on molemmilla perimässään tämä geenni muunnos. Punapäisyys johtuu siis geenimuunnoksesta, joka tulee kummaltakin vanhemmalta.

        Kerran ollessani lapsi yksi tuttu saarnamies puisteli päätään minua katsoen sanoen, että punapäät eivät pääse taivaaseen 😄 olikohan tosissaan, tuskin.
        Mutta tuollainenhan uskomus on joskus ollut ja punapöitä on mestattu noitina..


      • ettäsilleesti
        Samaatietä kirjoitti:

        Punapäisyys on vallitseva ominaisuus geeneissä.

        Punapäitä syntyy vain niille vanhemmille, joilla on molemmilla perimässään tämä geenni muunnos. Punapäisyys johtuu siis geenimuunnoksesta, joka tulee kummaltakin vanhemmalta.

        Kerran ollessani lapsi yksi tuttu saarnamies puisteli päätään minua katsoen sanoen, että punapäät eivät pääse taivaaseen 😄 olikohan tosissaan, tuskin.
        Mutta tuollainenhan uskomus on joskus ollut ja punapöitä on mestattu noitina..

        Meillä punapäisyys ei näy suvussa. Minä olen ainoa luonnonoikku. Punapäistä on tosiaan kaikenlaisia uskomuksia.


      • Samaatietä
        ettäsilleesti kirjoitti:

        Meillä punapäisyys ei näy suvussa. Minä olen ainoa luonnonoikku. Punapäistä on tosiaan kaikenlaisia uskomuksia.

        Minkä väriset silmät sinulla on ?


      • RupsahdaRauhassaRakkaani

        Minkä väriset pimppikarvat tytöillä on? Onko nekin punaiset? Jos, niin olen kyllä täpinöissäni.


      • Samaatietä
        RupsahdaRauhassaRakkaani kirjoitti:

        Minkä väriset pimppikarvat tytöillä on? Onko nekin punaiset? Jos, niin olen kyllä täpinöissäni.

        Oliko ihan pakko 😠


      • RupsahdaRauhassaRakkaani

        En pystynyt /voinut hillitä taaskaan.


    • Naisistuneet-SRK_t

      Raamatussa Jumala ei hyväksy harhaopettajia ja korvasyyhy pastoreita tai srk:n johtajana olisi nainen.
      Varoitetaan myös Iisebelin hengestä.

      Voiko Raamatunopettaja olla nainen vai löytyykö hänelle muuta raamatullista hengellistä työtä?

      Tunnetko ketään naisjulistajaa joka saarnaa parannussaarnoja ja veren evankeliumia?

      • Tämä "iisebelin henki" -paatos on suorastaan tragikoomista. Kun Raamatussa mainitaan yksi huono naishallitsija, niin tällä perusteella kenenkään naisen ei saisi opettaa mitään uskonasioita kenellekään koskaan.

        Sitten Raamatussa mainitaan noin miljoona huonoa miesjohtajaa. Jostain syystä kaikkien uskonasioita opettavien tulisi tämän tuloksen perusteella olla miehiä.

        PS. Kuuntele esim. Maija Haikosen puheita. Löytyy Youtubesta,


      • heisöpöläiset

        Se on vain Raamatun vastaista jos perheen ja srk:n johtajana on nainen.

        Iisebelin henki tarkoittaa naisten hallintavaltaa ja pyrkimyksiä siihen.


      • Vastavoima888
        heisöpöläiset kirjoitti:

        Se on vain Raamatun vastaista jos perheen ja srk:n johtajana on nainen.

        Iisebelin henki tarkoittaa naisten hallintavaltaa ja pyrkimyksiä siihen.

        Jos jollakin naisella on jokin iisebelin henki,

        20 Mutta se minulla on sinua vastaan, että sinä suvaitset tuota naista, Iisebeliä, joka sanoo itseään profeetaksi ja opettaa ja eksyttää minun palvelijoitani harjoittamaan haureutta ja syömään epäjumalille uhrattua.

        Onko tämä Jumalan vai saatanan lahja?

        Jes. 11:1
        1 Mutta Iisain kannosta puhkeaa virpi, ja vesa versoo hänen juuristansa.
        2 Ja hänen päällänsä lepää Herran Henki, viisauden ja ymmärryksen henki, neuvon ja voiman henki, tiedon ja Herran pelon henki.

        Nyt MIKÄ on iisebelin hengen oppi lyhytkäisesti?

        Saada MIEHET haureelliseksi eli epäuskoon Jumalaa kohtaan ja sitten heikoiksi.
        "eksyttää minun palvelijoitani harjoittamaan haureutta"

        ja JUURI tähän profeetta Bileam antoi opetusta kuinka naiset saavat miehet heikoiksi ja ansaan.
        iis TARKOITUS ON SAADA KANSA ELI seurakunta epääuskoon!

        14 Mutta minulla on vähän sinua vastaan: sinulla on siellä niitä, jotka pitävät kiinni Bileamin opista, hänen, joka opetti Baalakia virittämään Israelin lapsille sen viettelyksen, että söisivät epäjumalille uhrattua ja haureutta harjoittaisivat.

        NYT MUISTAKAA:

        pakanoilla on vain KOLME lakia kolme kohtaa jota voidaan sanoa laiksi:

        Ap. t. 15:
        19 Sentähden minä olen sitä mieltä, ettei tule rasittaa niitä, jotka pakanuudesta kääntyvät Jumalan puoleen,
        20 vaan heille kirjoitettakoon, että heidän pitää karttaman epäjumalien saastuttamaa ja haureutta ja lihaa, josta ei veri ole laskettu, sekä verta.

        28 Sillä Pyhä Henki ja me olemme nähneet hyväksi, ettei teidän päällenne ole pantava enempää kuormaa kuin nämä välttämättömät:
        29 että kartatte epäjumalille uhrattua ja verta ja lihaa, josta ei veri ole laskettu, ja haureutta. Jos te näitä vältätte, niin teidän käy hyvin. Jääkää hyvästi!"

        PYHÄÄ HENKI eli taas viittaus Jesajaa,
        2 Ja hänen päällänsä lepää Herran Henki, viisauden ja ymmärryksen henki, neuvon ja voiman henki, tiedon ja Herran pelon henki.

        jja sitten osa Jeesuksen opetusta uudesta että kukaan ei vai ala saivartelemaan!
        Joh. 4:24
        Jumala on Henki; ja jotka häntä rukoilevat, niiden tulee rukoilla hengessä ja totuudessa."

        AINA te eksytte!

        Oikea ja alkupeärinen Vastavoima, ja sitte lisää uutta kahvia.


      • ettäsilleesti

        "Tunnetko ketään naisjulistajaa joka saarnaa parannussaarnoja ja veren evankeliumia?"

        Monia - lähes 50 vuoden ajalta.


      • Vastavoima888
        ettäsilleesti kirjoitti:

        "Tunnetko ketään naisjulistajaa joka saarnaa parannussaarnoja ja veren evankeliumia?"

        Monia - lähes 50 vuoden ajalta.

        En tunne, mutta tiedän useita.
        se että naisia on julistajjina sekä muissa tehtävissä on tiedossa, sekä minulla että varsinkin Jumalalla.

        en tässä viittaa Eedenin Paratiisista lähtenyttä hanketta, joka oli perkeleestä.
        sillä usein tämä on LIIAN KOVAA teille ja sitten kun se ei ole silmienne edessä, se mukamas katoaa mysä Jumalan ja ihmisten edestä, eii näin, vaan se tulee varmasti esille..

        eli nyt MONILLA naisilla on suuri HALU, opettaa että:

        1 Moos 3:
        15 Ja minä panen vihan sinun ja naisen välille ja sinun sukusi ja hänen sukunsa välille:* ihminen on iskevä sinun pääsi murskaksi, ja sinä olet iskevä häntä kantapäähän.
        ja "oikia" käännös: 33/38
        15 Ja minä panen vainon sinun ja vaimon välille ja sinun siemenesi ja hänen siemenensä välille; se on polkeva rikki sinun pääsi, ja sinä olet pistävä sitä kantapäähän."
        ja vanha mutta hyvä käännös: 1776
        15 Ja minä panen vainon sinun ja vaimon välille, ja sinun siemenes ja hänen siemenensä välille; sen pitää rikki polkemaan sinun pääs, ja sinä olet pistävä häntä kantapäähän.

        Nykytiedon perusteella, mikä on naisen siemen ja suku?
        Joten perimä linjojen kautta voidaan nainen ja mies, katsoa aina alkuun asti..
        Nyt Mies tekee aina miehiä ja nainen aina naisia.

        Joten, Jeesus, Jumalan Poika, onko Jeesus, naisen sukua tahi naisen jälkeläinen?
        Jos ei ole, kuka sitten?
        no ettei mene liian sivulle, Danielin kaksi näkyä lopunajan pedosta antaa viitteitä, kuten Nooan aikana oli, ja mysö Jeesus sanoo:

        Matt. 24:37
        Sillä niinkuin oli Nooan päivinä, niin on Ihmisen Pojan tulemus oleva.

        Mitä, ERIKOISTA oli Nooan aikana, jota ei ole ollut ennen eikä jälkeen?

        jase että naiset tahtovat hallita on selv'' ,ja he tuleavat hallitsemaan, mutta ei Jumalan Hengen eikä Jumalan kutsumina.

        Ilm. 17:11
        Ja peto, joka on ollut ja jota ei enää ole, on itse kahdeksas, ja on yksi noista seitsemästä, ja menee kadotukseen.

        Mitä tämä kohta puhuu lopunajoista ja Nooan ajoista?
        (6 ja että hän ne enkelit, jotka eivät säilyttäneet valta-asemaansa, vaan jättivät oman asumuksensa, pani pimeyteen iankaikkisissa kahleissa säilytettäviksi suuren päivän tuomioon;)
        ja
        Niillä oli kuninkaanaan syvyyden enkeli, jonka nimi hebreaksi on Abaddon ja kreikaksi Apollyon.

        eli joku joka ei ole nyt mutta on ollut päästetään vapaaksi ja tmä on yhteistyössä pedon kanssa.
        joten,
        Kyllä TIEDÄN, mitä naiset opettavat, mutta se ei ole Jumalasta.

        Mutta, etten kaikkia peljästytä, niin, taivassa on naisia, ja he ovat rakkaita Jumalalle.
        Mutta heidän tehtävänsä ei ole hallita eikä opettaa.

        mutta sama se.
        ja ttaas lisää kahvia

        Oikea ja alkuperäinen Vastavoima


    • rouva.pastori

      Olisiko Jumalan Sana uskottavampaa jos Mooses, Daniel, Hesekiel, Johannes Kastaja, Apostoli Pietari ja Paavali olisivat olleet naisia vai hälläväliä?

      • Vastavoima888

        Mikä ON tärkein käsky?
        Kuten Hera Jeesus opetti, niin:

        5 Ja rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta voimastasi.

        Mikä ja mistä ASIA YHTEYDESTÄ tämä opetus on?

        5. Moos. 6
        1 "Ja nämä ovat ne käskyt, säädökset ja oikeudet, jotka Herra, teidän Jumalanne, on käskenyt teille opettaa, että seuraisitte niitä siinä maassa, jota te menette ottamaan omaksenne
        2 -että sinä pelkäisit Herraa, sinun Jumalaasi, ja noudattaisit kaikkia hänen säädöksiänsä ja käskyjänsä, jotka minä sinulle annan, sekä sinä että sinun poikasi ja poikasi poika, kaikkena elinaikanasi, ja että saisit kauan elää.
        3 Niin kuule siis, Israel, ja noudata tarkoin niitä, että, niinkuin Herra, sinun isiesi Jumala, on sinulle luvannut, menestyisit ja te lisääntyisitte suuresti siinä maassa, joka vuotaa maitoa ja mettä.
        4 Kuule, Israel! Herra, meidän Jumalamme, Herra on yksi.
        5 Ja rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta voimastasi.
        6 Nämä sanat, jotka minä tänä päivänä sinulle annan, painukoot sydämeesi.
        7 Ja teroita niitä lastesi mieleen ja puhu niistä kotona istuessasi ja tietä käydessäsi, maata pannessasi ja ylös noustessasi.

        Nyt TUTKIKAAMME mitä tässä on.
        1 "Ja nämä ovat ne käskyt, säädökset ja oikeudet, jotka Herra, teidän Jumalanne, on käskenyt teille opettaa,

        KENELLE TEILLE?
        "sekä sinä että sinun poikasi ja poikasi poika"

        Joten, Jumala ei ole antanut EDES käskyä, tärkeintä naisille vaan AINOASTAAN miehille!

        Eli TULEE olla tarkkana mistä ja missä ASIA yhteydessä on opetus ollut ja mistä se on otettu.

        4. Moos. 18:1
        Ja Herra sanoi Aaronille: "Sinun ja sinun poikiesi, isäsi suvun sinun kanssasi, on kannettava pyhäkköä vastaan tehdyt rikkomukset; samoin sinun ja poikiesi sinun kanssasi on kannettava pappeutta vastaan tehdyt rikkomukset.

        Miten on EIKÖ nainen joudu kantamaan pyhäkköä vastaan tehtyjä rikkomuksia ja eiköö nainen kanna pappeuteen kohdistuvia rikoksia?

        eli nainen joko saa vapaasti tehdä syntiä tahi sitten pappeus, opetus eikä perintö kuulu heille!

        Joten Oppikaa mitä ja mistä Jeesus ja Paavali "otti" ja sai opetuksensa!

        Joten SILLÄ ON SUURI merkitys KUKA antaa viran ja kuka ei.

        Alkuperäinen ja oikea Vastavoima


      • ettäsilleesti

        Hälläväliä. Jumala varustaa ja siunaa sen, jonka on työhönsä kutsunut.


      • Vastavoima888
        ettäsilleesti kirjoitti:

        Hälläväliä. Jumala varustaa ja siunaa sen, jonka on työhönsä kutsunut.

        Totta :)

        Voitko näyttää YHDEN paikan, (edes YKSI, pleeese) missä JUMALA on kutsunut naisen palvelus tehtävään?

        Pleese, edes yksi!

        Alkuperäinen ja oikea Vastavoima


      • Vastavoima888

        Jes. 3:
        1 Sillä katso, Herra, Herra Sebaot ottaa pois Jerusalemilta ja Juudalta varan ja turvan, kaiken leivänvaran ja kaiken vedenvaran,
        2 sankarin ja soturin, tuomarin ja profeetan, tietäjän ja vanhimman,
        3 viidenkymmenenpäämiehen ja arvomiehen, neuvonantajan, taitoniekan ja taikurin.

        Eli Jumala ei ota naisia pois, miksi? koska niitä ei ole!

        4 Ja minä panen nuorukaiset heille päämiehiksi, ja pahankuriset hallitsevat heitä.

        12 Minun kansani käskijät ovat lapsia, ja naiset sitä hallitsevat. Kansani, sinun johtajasi ovat eksyttäjiä, he ovat hämmentäneet sinun polkujesi suunnan.

        ja kuten olen usein sanonut, sanon nytkin:

        Jumala ei ole demotratian kannalla, eikä demotratia ole Jumalasta.

        kuten asia on esillä:

        1. Sam. 8:6
        Mutta Samuel pahastui siitä, että he sanoivat: "Anna meille kuningas jakamaan meille oikeutta". Ja Samuel rukoili Herraa.

        7 Niin Herra sanoi Samuelille: "Kuule kansan ääntä kaikessa, mitä he sinulle sanovat; sillä sinua he eivät ole pitäneet halpana, vaan minut he ovat pitäneet halpana olemaan heidän kuninkaanansa.

        KUULE KANSAN ÄÄNTÄ!
        "vaan minut he ovat pitäneet halpana"!
        Oikeutta jakamaan!
        9 Kuule siis heidän ääntänsä. Kuitenkin varoita heitä vakavasti ja ilmoita heille, mitkä oikeudet on kuninkaalla, joka on heitä hallitseva."

        Kuninkaan oikeudet!

        Luuk. 23:
        3 Niin Pilatus kysyi häneltä sanoen: "Oletko sinä juutalaisten kuningas?" Hän vastasi hänelle ja sanoi: "Sinäpä sen sanot".

        Joh. 19:15
        14 Ja oli pääsiäisen valmistuspäivä, noin kuudes hetki. Ja hän sanoi juutalaisille: "Katso, teidän kuninkaanne!"
        15 Niin he huusivat: "Vie pois, vie pois, ristiinnaulitse hänet!" Pilatus sanoi heille: "Onko minun ristiinnaulittava teidän kuninkaanne?" Ylipapit vastasivat: "Ei meillä ole kuningasta, vaan keisari".

        Ilm. 17:14
        He sotivat Karitsaa vastaan, mutta Karitsa on voittava heidät, sillä hän on herrain Herra ja
        kuningasten Kuningas; ja kutsutut ja valitut ja uskolliset voittavat hänen kanssansa."

        Joten, nyt kun Suomessa lapset, ala-ikäiset, (Raamatun tapausten mukaan) ja naiset hallitsevat KOKO MAATA!

        ja lapsilta kysytään mitä mieltä he ovat ilmasto asiassa!

        Joten, mitä te odotatte että Jumala tekee!

        sitä te ette kestä vielä kuulla, mutta tulee pivä jolloin teidän on pakko kuulla.
        no sama se.
        Oikea ja alkuperäinen Vastavoima


      • RupsahdaRauhassaRakkaani

        Mitäs se oikea ja alkuperäinen melskaa? Tuomarien kirjan neljäs luku kertoo naisprofeetta Deborasta, jota myös tuomariksi sanotaan. Jumalan johtajaksi asettama nainen, joka profetoi ja komensi oikein Herran nimeen. Hyvin tuo pörräsikin mehiläinen.


      • JumalanVihaTuleeOleValmi
        RupsahdaRauhassaRakkaani kirjoitti:

        Mitäs se oikea ja alkuperäinen melskaa? Tuomarien kirjan neljäs luku kertoo naisprofeetta Deborasta, jota myös tuomariksi sanotaan. Jumalan johtajaksi asettama nainen, joka profetoi ja komensi oikein Herran nimeen. Hyvin tuo pörräsikin mehiläinen.

        voitte poistaa kaikki viestini, TOTUUS ei poistu eikä katoa, mutta kuka taas sitten poistattaa viestejäni, niin sydämensi pelkää ja olet levoton..

        Tee parannus, sillä valo ja aika käy vähiin!

        Joten et ole kyennyt esittämään yhtää paikkaa jossa Jumala olisi voidellut naisen!

        ei yhden yhtä!

        sama se.
        Oikea ja alkuperäinen Vastavoima


    • Perusmies1

      Jostain luin että 80% perussuomalaisia äänestäneet ovat miehiä. Sitten se on varmaan niin että 80% vihreitä ja vasemmistoa äänestäneet ovat naisia! Tämä todistaa etta naiset ovat väärässä, he ovat eksytettävissä.

      • Vihreäkin

        Miten niin persuus on oikeampi oppi kuin vihreys


      • Anonyymi
        Vihreäkin kirjoitti:

        Miten niin persuus on oikeampi oppi kuin vihreys

        "Hedelmistään he teidät tunnette" tai "teoistaan he teidät tunnette"
        No, ei minkään puolueen kannattajat ole täydellisiä, mutta kyllä vihreissä selvästi eniten on tuota Raamatun ohjeiden vastaista toimintaa. Etkö tosiaan näe, mitä vihreissä kannatetaan? Transsukupuolisuutta, homoutta, huumeita, irtosuhteita, kaikenlaisia itämämaan eksytysoppeja ym. ym. ym. Se luonnonsuojelu "vihreys" on vain nätti verho. Vähän kuin susi tulee lampaan vaatteissa sisälle. Kannattaa miettiä tarkkaan mitä kannattaa.


    • Ylpeyskäy

      Onko siis oikein että naisia valitaan eduskuntaan. Miten tähän voi vaikuttaa.

      Yksi olisi ettei naisia päästetä ollenkaan opiskelemaan tai edes kansakoulun. Tai ehkä kansakouluun että osaavat lukea ja laskea. Mutta liika oppi tekee ylpiäksi.

      • simpleasthat

        "Yksi olisi ettei naisia päästetä ollenkaan opiskelemaan tai edes kansakoulun. Tai ehkä kansakouluun että osaavat lukea ja laskea. Mutta liika oppi tekee ylpiäksi."

        Tai sitten menet itse kouluun, kasvat aikuiseksi ja lakkaat kadehtimasta naisia.


    • Samaatietä

      Mitää pitää tehdä jos vaimo tulee keittiöstä ulko-ovelle asti vastaan?

      - Lyhentää ketjua.

    • ProFide

      Hyvä,naiset!

    • jotain-rajaa

      "Naisia miltei puolet eduskunnassa"
      Homma menee siis melkein #ituksi?
      Toivottavasti pistävät nyt nuo "melkein" ihmmiset ojennukseen ja NYRKIN ja hellanväliin?
      Muuten menee ihan #ituksi...

    • Naispapitpäsmäröivät

      Ev.lut. kirkon naispappien lukumäärän kasvu korreloi suoraan kirkon hengellistä tilaa.
      Hääviltä ei vaikuta ja on menossa honompaan suuntaan.

      Naispappien määrä on kasvanut vuodesta 1991 näihin aikoihin vajaasta 20 prosentista 50 prosenttiin.

      • Anonyymi

        Olet oikeassa. Tuohon aikaan hengellinen murros alkoi tapahtua ja samalla kirkon hengellisyys ja totuus alkoi laskea, jos ei aivan hävinny.

        Raamattu oli jälleen oikeassa.


    • saanähdä

      Empiirinen koe
      Helluntaimiespastorien saunailtaan laitetaan yksi pastorinainen joukkoon niin mitä sitten tapahtuu?

    • >>> Raamatun mukaan nainen toimii kotona palvellen miestään kysyen asioita KOTONA mieheltään...

      Lapsuudessa koetut laiminlyönnit ja turvattomuuden tunteet jättävät syviä jälkiä ihmisen psyykkeeseen. Monesti on kuitenkin mahdollista irrottautua lapsuuden kielteisistä malleista ja toimia omassa elämässä tietoisesti toisin. Prosessia kutsutaan henkiseksi kasvamiseski.

    • Vastavoima888

      Esim, kuka teistä antaa lapsen päättää perheen raha asioita?
      Miten kävisi jos saisi lapsi päättää miten ja mihin rahat käytetään?

      Joten Jumalan Sana on selvä ja kirkas:
      Kun naiset ja lapset hallitsevat ja pääättävät, se on KIROUS koko kansalle ja saattaa olla täydellinen ja perinpohjainen tuho!

      Joten, Rakkaa, teidän tulisi tietää ja ymmärtää mitä on tulossa sekä Suomen kohdalla, ellei Jumala muuta kurssia, sekä koko maailman kohdalla, ja sitä JO ENNALTA nähtyää tapahtumaa ei muuteta.

      se on Jeesuksen sanoin:
      Matt 24
      21 Sillä silloin on oleva suuri ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut maailman alusta hamaan tähän asti eikä milloinkaan tule.
      22 Ja ellei niitä päiviä olisi lyhennetty, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden ne päivät lyhennetään.

      ja mihin tässä viitataan?
      12 Ja sentähden, että laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus.
      ja
      15 Kun te siis näette hävityksen kauhistuksen, josta on puhuttu profeetta Danielin kautta, seisovan pyhässä paikassa-joka tämän lukee, se tarkatkoon-

      eli "suoraan" Ilmesttyskirjan petoon!

      ja se mitää olen pedosta tuonnut ilmi, on usein nopeasti poistettu sillä pedon tehtävä on saada miehet haureellisiksi ja pois Elävästä Jumalasta.

      4 Ja nainen oli puettu purppuraan ja helakanpunaan ja koristettu kullalla ja jalokivillä ja helmillä ja piti kädessään kultaista maljaa, joka oli täynnä kauhistuksia ja hänen haureutensa riettauksia.

      tämä maailmalle ja ttämä seurakunnalle:

      20 Mutta se minulla on sinua vastaan, että sinä suvaitset tuota naista, Iisebeliä, joka sanoo itseään profeetaksi ja opettaa ja eksyttää minun palvelijoitani harjoittamaan haureutta ja syömään epäjumalille uhrattua.
      21 Ja minä olen antanut hänelle aikaa parannuksen tekoon, mutta hän ei tahdo parannusta tehdä eikä luopua haureudestaan.

      Joten, JOS Jumala ei muuta kurssia, meillä on suuri vaiva ja kärsimys edessä.
      ja tästä saa "kiitoksen" naiset ja lapset jotka tahtovat olla jumalan kaltaisia ja vielä yli!

      no sama se.
      Herra Jeesus tulee pian ja Hänellä on Suuri sotajoukko mukana, ei pelastaakseen vaan antaakseen "palkan" jokaiselle!

      Joten itkekää ja valittakaa, sillä minä tulen pian.
      Te jotka Rakastatte Jumalaa, iloitkaa ja riemuitkaa sillä Pelastuksen päivää on käsillä, ja pääsemme KOTIIN.
      ei tekojen ansiosta vaan Jeesuksen.

      siis, ahkeroikaa vielä kun on valoa ja päivä, sillää tulee yö jolloin ei enää ole valoa!

      Oikea ja alkuperäinen Vastavoima

      • Anonyymi

        Sukupuolikitinä on lapsellista ja tosielämälle vierasta.


    • Tasaarvoon

      Kun lukee nettisaarnaajien opetuksia niin monet heistä ovat ihan terveenoloisia ja tasapainoisia julistajia ja perheenisä. He hyväksyvät naiset tasa arvoisia.

      Sitten on muutama "julistaja" jotka jostain syystä ovat kaunaisia katkeria ja vihaisia naisille ja pyrkivät Paavalin lauseilla tukahduttamasn naisten tasa arvon opiskella elää ja päättää itse asioistaan. He näkevät iisebelejä kaikkialla. Nämä miehet ovat itse mitättömiä ja onneksi naiset tulevat tasa arvoiseksi.

    • Naisvaroituksia

      Kuunnelkaa Mauno Mattilan naisvaroituksia.

    • Liukuuu

      Hahaha.Mitä sukupuoli sukset ovat. Naisia. Koska niillä on valo alla. Nokka pystyssä. Käyttävät siteitä. Sauvaa ja liukuvoide.
      Repesin. Siinä vitsi kaikille ääriuskoville

    • KazuKa

      Raamatun asenteella naisiin ei ole mitään virkaa nyky-yhteiskunnassa.

      Naiset ovat ihmisiä, joilla on tunteet, eivät isän tai aviomiehen omaisuutta, joita voi esimerkiksi joukkoraiskaustappaa, kunhan mies antaa luvan. Tuomarien kirja 19:24-25.

    • Anonyymi

      Itse olen onnekas, että pääsin pois tuollaisen mielisairaan "hengellisen"opin piiristä, jossa naisia kohdellaan esineinä, seurakunnan siunauksella raiskataan, hakataan ja kaikin tavoin mitätöidään ja kaltoinkohdellaan. On ollut järkyttävää tajuta, miten moni "uskovaisen" miehen vaimo joutuu elämään perhehelvetissä ja hukkaa oman ainutkertaisen arvokkaan ja Jeesuksen silmissä kalliin elämänsä siinä sivussa! Ja kaikki vain siksi, että "haureelliset ja avionrikkojat Jumala tuomitsee"?! Eiei, kuulkaas- on parempi yksin, kuin huonossa suhteessa ja se mies, joka mielivaltaisesti rajoittaa ja rikkoo puolisonsa elämää ja mielenterveyttään, peräti uhkaa hänen henkeään, on tuomittava maallisessa tuomioistuimessa vankeuteen ja avioeroon! Tällaisten aloitusten tekijät saisivat esiintyä omalla nimellään ja kertoa mihin tarkoin perustavat harhaiset näkemyksensä
      , jotka heidän mielestään oikeuttavat esim. aloittajan kuvailemana henkisen väkivallan ja rajoittamisen naisia kohtaan? Mitäs aloittaja tykkäisit, jos minä olisin mies ja sinä "alemman rodun edustaja" nainen ja minä estoitta raiskaisin, hakkaisin ja kaikin tavoin pahoinpitelisin sinua "Jumalan nimissä", koska sinun tulee olla minulle alamainen ja vaieta!? SAIRASTA!!! Ja on tosiaan ihan omakohtaiset kokemukset siitä, mitä on uskovaisten harjoittama väkivalta pahimmillaan. Se alkaa henkisestä, väärästä opetuksesta seurakunnissa, ja voi päättyä kieroutuneiden vääristyneiden uskonnollisten oppien takia myös pahoinpidellyn kuolemaan, kuten omalla kohdallani meinasi käydä. Siinä kohden silmäni avautuivat ja tajusin, että mikään helvetinkivijärvi ei voi olla helvetillistä "avioliittoani" pahempaa. Erosin ja ex-mies sai vankeustuomion teoistaan. Minun elämäni teidän uskonne tuhosi ja tulevaisuudessa teen osaltani kaikkeni, että yksikään nainen ei jää tuollaisten hirviöiden vangiksi "uskonsa" ja "jumalan pelon" tähden.

    • Anonyymi

      Ihan tuli mieleen että onkohan tuo aloitus joku trolli.

    • Anonyymi

      juu on

    • Anonyymi

      Jes 3:11-26
      Voi jumalatonta!
      Hänen käy pahoin,
      sillä hänen kättensä teot maksetaan hänelle.

      Minun kansani käskijät ovat lapsia,
      ja naiset sitä hallitsevat.
      Kansani,
      sinun johtajasi ovat eksyttäjiä,
      he ovat hämmentäneet sinun polkujesi suunnan.

      Herra asettuu käymään oikeutta,
      nousee kansoja tuomitsemaan.
      Herra käy tuomiolle kansansa vanhinten ja sen päämiesten kanssa:
      Te olette raiskanneet viinitarhan;
      teidän taloissanne on kurjilta ryöstettyä tavaraa.
      Kuinka saatatte runnella minun kansaani ja ruhjoa kurjien kasvot?
      sanoo Herra, Herra Sebaot.

      Ja Herra sanoi:
      Koska Siionin tyttäret korskeilevat,
      kulkevat kaula kenossa ja silmillään vilkuillen,
      astua sipsuttelevat ja nilkkarenkaitaan kilistelevät,

      tekee Herra Siionin tytärten päälaen rupiseksi,
      ja Herra paljastaa heidän häpynsä.
      Sinä päivänä Herra poistaa koreat nilkkarenkaat,
      otsanauhat,
      puolikuukorut,
      korvarenkaat,
      rannerenkaat,
      hunnut,
      juhlapäähineet,
      jalkakäädyt,
      koruvyöt,
      hajupullot,
      taikahelyt,
      sormukset,
      nenärenkaat,
      juhlavaatteet,
      kaavut,
      vaipat,
      kukkarot,
      kuvastimet,
      aivinapaidat,
      käärelakit
      ja päällysharsot.

      Silloin tulee tuoksun sijaan löyhkä,
      vyön sijaan nuora,
      käherretyn tukan sijaan kaljuus,
      korupuvun sijaan säkkiverho,
      kauneuden sijaan polttomerkki.
      Sinun miehesi kaatuvat miekkaan ja sinun sankarisi sotaan.
      Ja Siionin portit valittavat ja vaikeroivat,
      ja typötyhjänä hän istuu maassa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pitkä aika on kulunut

      Kaikki on muuttunut. Huomenta tänne. 😌😧☕🐺❤️
      Ikävä
      234
      3883
    2. Jes! Miljoonat diesel-autot joutumassa ajokieltoon

      Erittäin hyvä ilmastouutinen! https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/a1277257-1244-4700-9bd7-399ef4d4313c "Tuo ajokiel
      Maailman menoa
      353
      3280
    3. Eläkeläinen omistatko omaisuutta? Kohta PS vie sen

      Ministeriön ehdotus: Näille eläkeläisille uusi maksu – omaisuus syyniin Nykyisellään iäkkäiden ihmisten pitkäaikaishoiv
      Maailman menoa
      286
      2913
    4. Odotan näkemistäsi

      tällä viikolla. Pelkään sitä myös. Saat minut tuntemaan niin paljon. Odottavan aika on pitkä.
      Ikävä
      111
      2841
    5. On aika helvetillistä näytellä introverttina

      normaalia sosiaalissa ympyröissä kuten työpaikat, koulut jne. Kyllähän tuo onnistuu, mutta käytännössä kaikki vapaa-aika
      Ikävä
      353
      2310
    6. Kaipaan sinua, mies

      Tiedän, että tämä on väärin molemmille. Mutta silti mulla on ikävä sua 🫠 Terveisin, V
      Ikävä
      41
      1735
    7. Mitä haluat muuttaa kaivatussasi?

      Et ehkä uskalla sanoa sitä? Jotain on vikaa oltava. Muuten olisitte yhdessä jo.
      Ikävä
      107
      1587
    8. Voi minne taas hävisit?

      Harmittaa. 🥹
      Ikävä
      21
      1570
    9. Kahvin juominen tyhmentää

      Tutkimuksen mukaan kahvin juominen rapauttaa aivoja. Kahvi ei siten ole viisasten juoma kuten viina. https://www.hs.fi/
      Maailman menoa
      146
      1546
    10. Kaikki meni silti hyvin

      Elämä jatkuu aina, kaikesta huolimatta. Hyvää iltaa ja hyvää yötä. 🙏🏼🐺☕🌜❤️
      Ikävä
      96
      1539
    Aihe