Mitä haluat muuttaa kaivatussasi?

Anonyymi-ap

Et ehkä uskalla sanoa sitä?
Jotain on vikaa oltava.
Muuten olisitte yhdessä jo.

97

1347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      A) En varsinaisesti haluaisi muuttaa, jos hänen on hyvä näin, mutta syy miksi emme ole yhdessä on, että hän on varattu, perheellinen. Piste.
      B) Päihdeongelma, tai enemmänkin siihen liittyvät oheisongelmat

      Aika epätoivoinen rakkaus siis.

      • Anonyymi

        Siis mitä vittua?

        Perheellistä, varattua, alkoholiongelmaista kaipaa?

        Päässä vikaa ja pahasti, sinulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mitä vittua?

        Perheellistä, varattua, alkoholiongelmaista kaipaa?

        Päässä vikaa ja pahasti, sinulla.

        Ehkä sitten niin. Ihminen voi näiden kahden asian lisäksi olla paljon muutakin. Sellaista, mikä saa välittämään ja kaipaamaan, vaikka nämä kaksi asiaa estävät yhdessä olemisen. Jotain sellaista, mitä ehkä kukaan muu ei ole (ollut). Vaikka olisi ollut vapaa ja päihteetön. Eipä tämä ollut valinta, elettävä sen kanssa kuitenkin vain on.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sitten niin. Ihminen voi näiden kahden asian lisäksi olla paljon muutakin. Sellaista, mikä saa välittämään ja kaipaamaan, vaikka nämä kaksi asiaa estävät yhdessä olemisen. Jotain sellaista, mitä ehkä kukaan muu ei ole (ollut). Vaikka olisi ollut vapaa ja päihteetön. Eipä tämä ollut valinta, elettävä sen kanssa kuitenkin vain on.

        Totta helvetissä se on valinta kenestä on kiinnostunut.


    • Anonyymi

      Paljon on vikoja

    • Anonyymi

      Ettei tupakoisi. Käyttäisi mieluummin sähkötupakkaa tai nikotiinipusseja.
      Terkuin serkuin. .

      • Anonyymi

        Emmä tupakoi. Se oli hetken hairahdus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emmä tupakoi. Se oli hetken hairahdus.

        Hyvä ,hairahdus sallitaan.


    • Anonyymi

      En mä rupee ettii vikoja muista lämpimikseni. ei oo mun tehtävä. teot on ne mitkä on kertoo paljon. ei hän oo käytännössä tehny mitää väärää.

      • Anonyymi

        Miksi luen tästä sanan mutta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi luen tästä sanan mutta?

        Se voi olla niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi luen tästä sanan mutta?

        Koitas nyt vaikka jotain paskaa kehittää sitte


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Koitas nyt vaikka jotain paskaa kehittää sitte

        En tee mitään oletuksia sinänsä, mutta tietyn tyyppisten miesten olisi hyvä muistaa, että parjaaminen ei välttämättä lisää viehätysvoimaa ns. Ihan yleinen huomio, että ehkä siihen on näin ollen ollut syynsä, että meni puihin


    • Anonyymi

      Pelkään ettei hän selviydy maalla.

      • Anonyymi

        Vesilläkö helpompaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vesilläkö helpompaa.

        Rakastunut kalaan. 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastunut kalaan. 🤭

        How Much Is The Fish?


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        UUSI

      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastunut kalaan. 🤭

        Hän on kuin kala kuivalla maalla.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        How Much Is The Fish?

        Four AM!


    • Anonyymi

      Ei minulla ole tarvetta eikä oikeutta muuttaa hänessä mitään.

    • Anonyymi

      Muuttaisin niin, että suhtautuisi minuun kuumemmin.

      • Anonyymi

        Voihan suhtautua mutta ei uskalla näyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan suhtautua mutta ei uskalla näyttää.

        Tässä ei ole kyse mistään työ- tai opiskeluympäristöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä ei ole kyse mistään työ- tai opiskeluympäristöstä.

        Naapuri? Harrastuskaveri? Kaveri? Kassaneiti?


    • Anonyymi

      Vaikka sukupuolen. Ja koska olen hetero. Voisimme olla ihan vaan ystäviä ilman valtavaa jännitettä.

      • Anonyymi

        Ehkä sillä jännitteellä on tarkoituksensa.


    • Anonyymi

      En mitään.

    • Anonyymi

      En mitään. En halua muokata ihmisiä mieleisekseni vaan löytää ihmisen, jolla on jo sama arvomaailma kuin minulla

      • Anonyymi

        Onpa hyvin sanottu. Näin kaksi ihmistä voi kokea todellista yhteenkuuluvuutta. Ja mikä vielä parasta, luontevasti omina itsenään.


      • Anonyymi

        Sinulla on p*ska arvomaailma. Se ei tee sinusta yhtään parempaa ihmistä jos leikit muiden rahoilla jotain hyväntekijää. Jos haluat mutumboja sinua viihdyttämään niin kustanna niiden loisiminen omasta kukkarosta.


      • Anonyymi
        UUSI

        Helpommin sanottu kuin tehty. Juu on mullakin ollut vaatimuslistoja joskus, mut kummasti, kun tapaa oikeen ihmisen, ne listat jää.


    • Anonyymi

      En haluaisi muuttaa hänessä mitään. Haluaisin oppia tuntemaan hänet ihan vain omana itsenään. Voisimme varmasti opettaa toisillemme paljon puolin toisin.

      • Anonyymi

        Tätä minäkin kannatan. Ihmisellä täytyy olla vapaus olla oma itsensä. Jos on halua ja pyrkimystä kehittää itseään paremmaksi versioksi itsestään, niin se on ihmisen oma asia. Ei sitä toinen voi tehdä.
        Sillä että yrittää muuttaa toinen ihminen mieleisekseen saadaan vain pahaa mieltä aikaiseksi. Tunnetta että ei kelpaa sittenkään.
        - sivusta


    • Anonyymi

      En yhtään mitään muuttaisi mutta mulla ei olekkaan enää kaivattua :)

      • Anonyymi

        Ja siitä osoituksena tulit ikävä-palstalle? Ei mene läpi kenellekään, ei varsinkaan itsellesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siitä osoituksena tulit ikävä-palstalle? Ei mene läpi kenellekään, ei varsinkaan itsellesi.

        Täällä voi hyvä ihminen myös niinku keskustella ei olla nk haku päällä, tämä on keskustelupalsta. Jessus. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä voi hyvä ihminen myös niinku keskustella ei olla nk haku päällä, tämä on keskustelupalsta. Jessus. Sivusta

        Kukaan ei keskustele ikävästä jos itsellä ei ole ikävä. Ja jos on ikävä, niin silloin on myös joku kaivattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei keskustele ikävästä jos itsellä ei ole ikävä. Ja jos on ikävä, niin silloin on myös joku kaivattu.

        Olet pelottavan fanaattinen ja suhtaudut totisena torvensoittajans tähän palstaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet pelottavan fanaattinen ja suhtaudut totisena torvensoittajans tähän palstaan

        Toisaalta varmaan parempi tämäkin yksittäisten kommentoijien hiillostaminen kuin lähteä kosioretkelle tuolla asenteella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet pelottavan fanaattinen ja suhtaudut totisena torvensoittajans tähän palstaan

        Kun tajusit minun olevan oikeassa, aloit nimittelemään. Hyvää päivän jatkoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun tajusit minun olevan oikeassa, aloit nimittelemään. Hyvää päivän jatkoa.

        Ei kannata välittää. Kirsi 32v on psyko.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun tajusit minun olevan oikeassa, aloit nimittelemään. Hyvää päivän jatkoa.

        Ei hyvää päivää sulle sain nainen ite piirtää varman taulun, blokata ja kirjoittaa suoraan silti taistelet täällä tarinastas jonku randomin kanssa joo moro


    • Anonyymi

      Ei oo enään ketään kaivattua hän teki kaiken kyllä selväksi nyt on kepwä olo

      • Anonyymi

        Oletko se kyläpyörä?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko se kyläpyörä?

        Kenestä yrität täällä kirjoitella maalitellen, ooks vähä jääny hopialle?


    • Anonyymi

      Tietysti voisimme kumpikin olla monissa asioissa parempia. Mutta ei ihminen kykene nostamaan itseään saappaista, eikä tahdonvastaiset muutokset muuta ketään oikeasti. Jeesuskin kutsuu ihmisiä uskomaan jos itse tahtovat. Hän ei pakota, toki helvetti kutsuu niitä jotka eivät tule uskomaan. Koen että minun on ihan turha yrittää keksiä mitä toisen pitää muuttaa. Jumala yksin tietää tasantarkkaan miksi me teemme mitäkin virheitä ja voi oikeasti parantaa ja opettaa niistä pois.

    • Anonyymi

      En osaa sanoa olen lomalla somesta.

      • Anonyymi

        Keskustelufoorumit kuten Suomi24 ovat somea nekin 😅


      • Anonyymi

        Minäkin oon tauolla- tekee hyvää päälle ja huonoa muiden rupee hajoamaan pakka


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin oon tauolla- tekee hyvää päälle ja huonoa muiden rupee hajoamaan pakka

        Muilla siis, yhyhy en voi hallita tilannetta, mitä ei ees ole seuraamalla meemejä


    • Anonyymi

      Jos katatonisesta skitsofreniasta pääsisi jotenkin eroon.

    • Anonyymi

      Että hän puhuisi asioista eikä olettaisi tietävän.

      • Anonyymi

        Tämä sopii hyvin palstalle. Moni täällä olettaa ihan liikaa.


      • Anonyymi
        UUSI

        Ehkä sinä oletat jonkun olettavan, sekin voi olla kun täällä vihjailet? Sivusta


    • Anonyymi

      Että nainen rakastaisi minua ehdoitta. m>n

    • Anonyymi

      Ihastuin häneen sellaisena kuin hän on. Miksi haluaisin muuttaa mitään?

      Älykäs, hyväsydäminen ja komea.

      • Anonyymi
        UUSI

        Tuossahan se tulikin se isoin pointti: "Ihastuin häneen sellaisena kuin hän on"!


    • Anonyymi

      En mitään muuttaisi hänessä. 😍😍😍

    • Hän paras sellaisena kuin on ja varmasti hyvä vaimo miehelleen.

      • Anonyymi

        Kuka se taas puhuu Netasta. Jani sunhan piti lopettaa Netasta puhuminen. Sulla on pakkomielle nettaan kun sun pitää puhua jopa hänen parisuhteestaan. Jani sulla on tarve puhua netasta niin puhutaan koko ilta netasta


    • Anonyymi

      Muutettavaa olisi enemmänkin olosuhteissa, tilanteissa, ajassa, ympäristössä, ja ehkä joitain väärinkäsityksiäkin oli. Silloin ei ole kiinni vain yhdestä ihmisestä.

      • Anonyymi

        Et taida edes ymmärtää ihmistä


      • Anonyymi

        Vähän oudolta kuulostaa että aina syy on olosuhteissa, tilanteissa, ajassa ja ympäristössä sekä "väärinkäsityksissä".

        A) Joko ette tule toimeen keskenänne
        B) et ole tehnyt riittävästi että olisitte yhdessä vaan todennäköisesti päinvastoin.

        Nuo muut asiat ovat tekosyitä ja lopulta työnnät syyt ja muutokset sen toisen niskoille.

        Ehkä peilin paikka?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Et taida edes ymmärtää ihmistä

        En varmaan aina ymmärrä, enkä tuossa niin väitäkään. Tarkoitin, että jos olisi aikakone ja pääsisin takaisin johonkin hetkeen korjaamaan jotain, korjaisin muita asioita.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän oudolta kuulostaa että aina syy on olosuhteissa, tilanteissa, ajassa ja ympäristössä sekä "väärinkäsityksissä".

        A) Joko ette tule toimeen keskenänne
        B) et ole tehnyt riittävästi että olisitte yhdessä vaan todennäköisesti päinvastoin.

        Nuo muut asiat ovat tekosyitä ja lopulta työnnät syyt ja muutokset sen toisen niskoille.

        Ehkä peilin paikka?

        Ei aina, mutta tässä kohtaa. Jäin miettimään kirjoitustasi, ja keksin heti parikin asiaa, mutta ei ole aikakonetta enkä niitä pääse muuttamaan millään. Jos olisin muotoillut sanani erilailla, tai sanonut jotain hiljaa miettimisen sijaan, ehkä jotain olisikin erilailla. En aikonut työntää mitään mihinkään.


    • Anonyymi

      Mä muuttaisin hänessä sen, että olisi puolisoni 😘

    • Anonyymi

      Sen että lopettaisi seuraamisen.

    • Anonyymi

      Haluan, että hän pysyy juuri sellaisena kuin on.

      • Anonyymi
        UUSI

        Elämä muuttaa väkisinkin ihmistä, joten tuo taitaa olla tuhoon tuomittu toive.


    • Anonyymi

      No kieltämättä. Lopeta olemasta niin suloinen. Nyt, heti!

    • Anonyymi

      Hän saa olla juuri sellainen kuin on. Hänellä on kaikki merkitykselliset ihmiset, joita hän tarvitsee. Hänessäkin on kuitenkin "pimeä puolensa".

      • Anonyymi

        Pimessä puolessa hän rakastaa murua loputtomasti


      • Anonyymi
        UUSI

        Jaa lapset vai? Ei ole koska sinä et ole.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa lapset vai? Ei ole koska sinä et ole.

        Lapset, sukulaiset, vanhemmat...


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Pimessä puolessa hän rakastaa murua loputtomasti

        Niimpä...erikoinen rakkaus.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niimpä...erikoinen rakkaus.

        Kun ei toinen voi rakastaa takas.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ei toinen voi rakastaa takas.

        Siis halua. Ei voi pakottaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis halua. Ei voi pakottaa.

        Mistä sä tiedät, ettei toinen halua rakastaa takas?

        Vaikka totesin "niimpä", tuntuisi pahalta olla jonkun pimeä puoli.


    • Anonyymi

      En muuttaisi mitään. Jos olisi erilainen, en kaipaisi. Pelkkää kaipuuta tämä onkin, kun en omakseni saa. Ja kuten tiedätte, sellainen kaipuu voi olla välillä sietämätöntä.

    • Anonyymi

      Olen ymmärtänyt että puhuminen on minulle liian vaikeaa, että siksi minun ei kannata kaipailla naista. No minkäs sille voi, että yksinäisyys, vaikka sitä on ollut koko elämän, ei tunnu oikealta ja tuntuu kuin joku puuttuisi viereltä. Mutta niin kauan kuin en osaa puhua, kaipauksessani ei ole järkeä. Nainen voi kaivata mykkää miestä mutta entä sellaista jolla ei ole mitään fyysistä vammaa puheen esteenä? Meitä kohtaan harva tuntee sääliä tai lempeyttä. Monesti meitä puhumattomia haukutaan. Toki ymmärrän että yleinsä naiset on vihaisia miehille jotka "ghostaa" heitä. En harrasta sellaista. Mutta minussa on vikaa. Olisi kiva joskus olla rakkaan naisen halauksessa, eikä hän odottaisi minun olevan mitään enempää. Mieheltä. Kauniita unia.

      • Anonyymi

        Puhutko kuitenkin siinä vaiheessa kun tutustutte toisiinne.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhutko kuitenkin siinä vaiheessa kun tutustutte toisiinne.

        En tiedä. En ole eläessäni uskoutunut kenellekään asioistani niin paljon kuin naiselle pitäisi ja se on todella vaikeaa.


    • Anonyymi
      UUSI

      Ihmiset seurustelevat, jotta huomaisivat tulevatko yhdessä toimeen. Kaikki utopistiset muutosvaatimukset karhatavat kiville eli usko siihen jotta pystyy muuttamaan toisen ihmisen joksikin muuksi kuin mitä hän on. Ihmisen persoona kun ei voi muuttaa, mutta kokemuksen myötä ihminen voi kylläkin oppia ottamaan toista enemmän huomioon. Hyvään parisuhteeseen kuuluu vapaudet siinä missä velvollisuudetkin, kun liialliset vaatimukset ja sitoutumiset vain tukahduttavat ilmapiirin puhumattakaan siitä, että toinen edes tiedostaisi mistä kenkä puristaa.

      Eli ollaan hakoteillä jos alusta suhde perustuu siihen, että kyllä minä sen vielä muutan sellaiseksi kuin haluan.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ex. Nainen. Eli muiden ehdoilla eli muiden elämää,omaa ei ollu kun korvien välissä. Kaikkine ihme säätöineen,tapasi kun hälle sopi ja niin edellee No ihan sama, seurustelu loppu.

    • Anonyymi
      UUSI

      Että hän olisi leppoisa eikä haukkuisi minua

    • Anonyymi
      UUSI

      Voi kuule.

    • Anonyymi
      UUSI

      Että olisi sellainen kikkeli kuin Afrikkalaisilla Maasailla, joiden kikkelin voi vaikka laittaa solmuun, mikä olisi vallan mahtavaa!
      T. Irmeli 67v. Luhangalta.

      • Anonyymi
        UUSI

        :D:D:DDDDDD


    • Anonyymi
      UUSI

      Kuinka voit väittää kaipaavasi jotakuta jos tätä haluat muuttaa

    • Anonyymi
      UUSI

      Mitä sitä täydellistä muuttamaan.

    • Anonyymi
      UUSI

      Oon tässä vaan todennu et jatkuvat häviöt ei oo sopinu mul (luonteelleni) ja siks oon niin solmuuntunu. Että en nyt oikeen tiedä mitä tässä tapahtuu jne. Häntä katon ylöspäin just sentakii että tiedän hänen olevan ns askeleen edellä, erittäin älykäs, ei paljasta korttejansa, tekee temppunsa ja elää elämäänsä ilman mitään näytelmää just niinkun tykkää. Mieletön. Ihan for real. Enkä nuole nyt mitään percereikää tässä on kuulkaa kerenny perehtyä ihmiseen, enkä pidä kenestäkään (joka ei mun sydäntä ole voittanu puolelleen) minkäänlaisia mainospuheita noin niinku normisti.

    • Anonyymi
      UUSI

      En tietenkään mitään ja en edes sitä totuutta ettei hän ole ollut koskaan edes kiinnostunut minusta ainakaan mitenkään tosimielessä jos niitä edes olisi olleetkaan, koska silloin tunteet tuntuu oikealta ja hyvältä, kun ne ovat molemminpuolisia. Tämä kaikki tuntuu niin keinotekoiselta jopa omat tunteeni koska ne ovat yksipuolisia olleet. Hän tuntee tunteita- rakkautta jotakin toista kohtaan niin se on hyvä koska silloin hän saa rakastaa ja saada rakkautta ja se on oikeaa.

    • Anonyymi
      UUSI

      Sen, että hän ei halua olla kanssani. Tosin se nyt ei muutu sanomisella mihinkään. Varsin olennainen vika juu.

    • Anonyymi
      UUSI

      En vielä tunne niin hyvin mutta jos kaikki natsaa oikein niin osoitteen voisi sitten muuttaa🤔

    • Anonyymi
      UUSI

      Vastaamaan odotuksiani. Hän ei ollutkaan sitä mitä ajattelin.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pitkä aika on kulunut

      Kaikki on muuttunut. Huomenta tänne. 😌😧☕🐺❤️
      Ikävä
      232
      3574
    2. Odotan näkemistäsi

      tällä viikolla. Pelkään sitä myös. Saat minut tuntemaan niin paljon. Odottavan aika on pitkä.
      Ikävä
      100
      2494
    3. Eläkeläinen omistatko omaisuutta? Kohta PS vie sen

      Ministeriön ehdotus: Näille eläkeläisille uusi maksu – omaisuus syyniin Nykyisellään iäkkäiden ihmisten pitkäaikaishoiv
      Maailman menoa
      226
      2258
    4. On aika helvetillistä näytellä introverttina

      normaalia sosiaalissa ympyröissä kuten työpaikat, koulut jne. Kyllähän tuo onnistuu, mutta käytännössä kaikki vapaa-aika
      Ikävä
      337
      1867
    5. Jes! Miljoonat diesel-autot joutumassa ajokieltoon

      Erittäin hyvä ilmastouutinen! https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/a1277257-1244-4700-9bd7-399ef4d4313c "Tuo ajokiel
      Maailman menoa
      208
      1631
    6. Kaipaan sinua, mies

      Tiedän, että tämä on väärin molemmille. Mutta silti mulla on ikävä sua 🫠 Terveisin, V
      Ikävä
      41
      1445
    7. Kaikki meni silti hyvin

      Elämä jatkuu aina, kaikesta huolimatta. Hyvää iltaa ja hyvää yötä. 🙏🏼🐺☕🌜❤️
      Ikävä
      95
      1424
    8. Mitä haluat muuttaa kaivatussasi?

      Et ehkä uskalla sanoa sitä? Jotain on vikaa oltava. Muuten olisitte yhdessä jo.
      Ikävä
      97
      1347
    9. Voi minne taas hävisit?

      Harmittaa. 🥹
      Ikävä
      19
      1333
    10. Kahvin juominen tyhmentää

      Tutkimuksen mukaan kahvin juominen rapauttaa aivoja. Kahvi ei siten ole viisasten juoma kuten viina. https://www.hs.fi/
      Maailman menoa
      135
      1282
    Aihe