Taxi Banjulin lentoasemalla

Jouce

Paljonkohan taxi maksaa Banjulin kentältä Palma Rima hotelliin 2019. Meitä lähtee 4 porukka Tammikuussa 2020 Gambiaan ja ei oikein sivuilta saa selvää hinnoista.

7

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ts18056

Kolmeakymppiäköhän toi pummas syksyllä loppuunajetulla vihreällä ykköskoppasella golffilla. Ja tietysti kentän ajojärjestelijälle ja kantajille tippiä! Jos ootte ekaa kertaa liikkeellä, ettekä halua järkyttyä, ottakaa matkatoimiston kuljetus :) Meillä vaimon eka reaktio autosta oli "Mä en tohon mee, kutsukaa oikea taksi"!

• titttaaa

ns keltanokkina teillä menee ikuisuus saada sovittua hinta kohdilleen mikä on max n. 700-800 dalasia (n.15 euroa), suosittelen myös varaamaan Tjären kuljetuksen, pääsette helpommalla :)

• ts18056

Joo, keltanokkiahan sitä oltiin ja matkan, matkatavaroiden noudon (meidän laukut tuli ihan viimisenä) ja järkyttävän helteen jäljiltä nin pöllämystyneitä, että ei tuossa kauheasti tinkimään alettu! Takasin päin tullessa oli paljon helpompaa, tuttu puolivirallinen taksikuski joka olisi viiteensataan ajanut, mutta sen seitsemän sille maksoin.
        Onhan toi koko "kaupunki" melkoinen kulttuurishokki Euroopan turistipaikkojen jälkeen.
        Palma Rima on hotellina ihan hyvä, ei tietenkään mikään Hiltoni.

• Anonyymi

Ehkä keltanokka mutta kävin Gambiassa 2005 ja olen n 50 maassa reissannut joten ihmettelen lentoasemalta hotelliin taxilla kulkijoita. Itse en usein matkatoimiston matkoja tee vaan hoidan itse lento ja majoitus tilaukset samoin kyydit lentoasemalta hotellille. Tilasin jo eräältä taxiyhtiöltä
        tarjouksen reissuani varten ja odotellaan!

• Anonyymi

Yht.15e

• Anonyymi

10 euro 2 henekeä vuos sitten mentiin ja tultiin takasin. Se oli kyllä tiukka hinta :)

• Anonyymi

Mikäli Tjäreborgilla ootta menossa, niin helpompaa ja järkevämpää sitten kuitenkin on lentokenttäkuljetukset ottaa.

Toki siellä voi taksilla ajella jos on isompi porukka, yksin ei juurikaan.

Mutta se muutama euro minkä säästätte taksilla, niin jos se niin vähästä on kiinni ei kannata reissuun edes lähteä.

Maa on ihan hauska, mutta aaakelisti paikallisia tarjoutumassa oppaaksi etc. Onneksi paikalliset tulee kysymään että ootko näiden kanssa, these are bad guys. Samoin baarimikot varoittaa ja kertoo että jos haluaa niistä eroon tule kertomaan, niin heitetetään ne pihalle.

Moni bumsteri valehtelee ummet ja lammet, jokaisella on kuulemma suomalainen vaimo Helsingissä.

Ei kannata kenenkään paskan puhumiseen sortua. Ja jos lähette niiden mukaan, heti kun näette isomman porukan muuta kansaa pyytää apua että nämä kaverit yrittää kusettaa mua, paikalliset kyllä auttaa.

Hekään eivät tykkää niistä huijareista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      112
      1431
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1297
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      135
      1043
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      964
    5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      39
      897
    6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      71
      863
    7. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
      Ikävä
      97
      857
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      75
      846
    9. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      54
      822
    10. Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun

Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että
      Ikävä
      39
      774
    Aihe