Aivan ihanaa kun kevät on näin pitkällä ja ihanat ulkoilukelit. Jalkakäytävät on ihanasti putsattu ja se kävi mielestäni nopeasti. Vielä kun se tehtiin sateella niin pölystäkään ei tullut haittaa. Kiitos siis puhtaista jalkakäytävistä niille joille kiitos kuuluu!
Katujen putsaus
Kevätkevätkevät
4
135
Vastaukset
- UunoTP
Vau!
Aina morkataan kunnan miehiä, kerrankin kiitos! - EllunKanat
Jos aloittaja on nainen ! niin yhtyn hänen mielipiteeseen mutta jos ei ole nainen niin hantiin laitan .
- Anonyymi
Ihana lukea täällä todellakin jotain positiivista :)
- Anonyymi
Ironiaa oli tuo aloituksessa mainittu ajoitus sateisille päiville . Kulkuteitä puhdistettiin rohkeasti sadetta odottelematta joten kaikki valmistui ajallaan .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706824
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353853- 673135
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431197