Elämänilo on ihan menny...:// /

Eikiinnostaenää

Eli siis oon semmone yläasteikänen nuori tyttö ja siis miten tän nyt kertois jotenkin hyvin... noh, mulla ei oo kavereita vaikka oon yrittänykki olla mukava ja sillee n... ja oon lyhyt, joksenkin ruma, huono kroppa, ketään ei vaan kiinnosta minä... on ihan liian raskasta vaan nauraa koulussa, tai no ei oikeastaan, se vaan stressaa niin paljon, ja noh, ei mulla nyt niin huono kroppa oo mut ei oo kyl muotoja et kait semmone ihan normaali kait..? Ja siis poikiahan ei kiinnosta minä yhtään missään mielessä, ei ees niinkun kaverinakaan näköjään, aina jos sanon ihan oikeestikkin jotain hauskaa niin niitä tai ylipäätään ketään ei siis vaan kiinnosta minä yhtään mitenkään... koulu menee suht huonosti, en jaksa enää liikkua haluan vaan olla tekemättä siis yhtään mitään, koska ei vaan jaksa, ei vaan yksinkertaisesti jaksa, kun ketään ei siis vaan kiinnosta... en tiiä et miks, vaikka oonkin tosi mukava ja silleen kaikille tai siis ainakin yritän olla... ja eihän ketään kiinnosta jos vaan oon yksin ja ihan hiljaa ja oon niin "ei kiinnostavan" näköinen tyyppi...:/ :| auttakaaaaa!???
Ja siis muistan kun kerran mun mummo alko kyselee et "no joko pojat on alkanu juoksemaan sun perässä..?" Tai jtn, niin tuli ihan kauhea häpeä ja ajattelin siinä vaan, että no ei vitus oo juossu... ja sehän on ihan tottakin kyllä...-_- Kai mä vaan sit annan niille kuvan et kuinka lahjakas, viisas, hauska, kaunis ja suosittu oon, noh, se on ihan just toistenpäin...ettttä joo...:

2

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pullerikki
    • Älä menetä toivoasi nuori neito. Olet elänyt vasta niin lyhyen aikaa.

Koeta vaan hoitaa koulu kunnialla loppuun. Ihmiset ympärilläsi tulevat vaihtumaan monta kertaa elämäsi aikana ja tuskin olet monenkaan nykyisen luokkakaverin kanssa tekemisissä esimerkiksi viiden vuoden päästä.

Jotenkin en jaksa uskoa, että ulkonäössäsi olisi mitään vikaa. Hormonia tihkuva teinijonne osaa kuitenkin olla äärinmäisen pinnallinen, mutta toisaalta moni heistä on ihan hukassa ja paniikissakin tyttöjen kanssa olemisen suhteen. Moniakin saattaa kiinnostaa, mutta he eivät vaan uskalla näyttää sitä.

Ihmiset kypsyvät yleensä vanhetessaan. Esimerkiksi tässä iässä toisen ulkonäöllä on enää todella pieni merkitys, jos kemiat muuten mätsää. Kyllä se sinustakin kiinnostunut tyyppi vielä löytyy!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      83
      7111
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      26
      7063
    3. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      110
      6180
    4. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5414
    5. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      84
      5238
    6. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      63
      5215
    7. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      40
      5108
    8. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      27
      4595
    9. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      17
      3477
    10. Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      300
      3400
    Aihe