Remontti vetää viime silauksiaan. Haluaisimme antaa remonttireiskalle tunnustukseksi laadukkaasta työstä jonkun lahjan. Mikä se voisi olla?
Mitä remonttireiskalle kiitokseksi
71
2125
Vastaukset
- bobgeldof
Se "Trad" useimmitenkin lasinen, sisältäen alkoholijuomaa.
Riippuu täysin remonttireiskasta ja remontin laajuudesta.
Noin puutteellisilla tiedoilla mahdoton antaa hyviä vinkkejä. Huonoja saa helposti.
Takkamuurarille riitti ennen vanhaan pullo koskenkorvaa, muuten jäi savut sisälle. Nykyisille Villeille ja Nikoille voisi sopia pullo hienoa konjakkia. Jos ei itse käytä, kehtaa tarjota. Tai illalliskortti hyvään ravintolaan. Ovat laatutietoisia nuoria miehiä.suven
Kannattaa ehdottomasti antaa viinaa palkaksi.
Just joo.
Saapa siinä yhden perheen pääsiäisenvieton riehakkaaksi.
Lapsoset tykkää.
Jos on viinaan menevä perheenpää, siis timpuri, yksi pullohan on vain härsyä.
Mitähän monenkin nikin päässä liikkuu näillä typerillä lahjaehdotuksilla.
Munarikasta pääsiäistä vissiin.2lesken kirjoitti:
suven
Kannattaa ehdottomasti antaa viinaa palkaksi.
Just joo.
Saapa siinä yhden perheen pääsiäisenvieton riehakkaaksi.
Lapsoset tykkää.
Jos on viinaan menevä perheenpää, siis timpuri, yksi pullohan on vain härsyä.
Mitähän monenkin nikin päässä liikkuu näillä typerillä lahjaehdotuksilla.
Munarikasta pääsiäistä vissiin.Minulla on erittäin vähän kokemusta alkoholisteista, hyvä niin. Minulla on kokemusta vain sellaisista ihmisistä, joilla alkoholinkäyttö on hallinassa, Kaapissa voi olla vaikka kymmenen vuotta vanha konjakkipullo, korkkaamaton. Jos alkoholi on sinulle ongelma, ei sen tarvitse olla kaikille muillekin.
Sinä keksit varmasti lukemattomia muita lahjoja, vaikka ihka uuden akkuporan.
Minusta työmies on palkkansa ansainnut. Jos timpuri tulee onnelliseksi ruusukimpusta, niin siitä vaan.suvenkorento12 kirjoitti:
Minulla on erittäin vähän kokemusta alkoholisteista, hyvä niin. Minulla on kokemusta vain sellaisista ihmisistä, joilla alkoholinkäyttö on hallinassa, Kaapissa voi olla vaikka kymmenen vuotta vanha konjakkipullo, korkkaamaton. Jos alkoholi on sinulle ongelma, ei sen tarvitse olla kaikille muillekin.
Sinä keksit varmasti lukemattomia muita lahjoja, vaikka ihka uuden akkuporan.
Minusta työmies on palkkansa ansainnut. Jos timpuri tulee onnelliseksi ruusukimpusta, niin siitä vaan.suven
Eikö voisi antaa tupakkakartsan lahjaksi tai nuuskapakkauksen.
Itselläni näistä ei ole kokemuksia, mutta nykyään monella on mälli poskessa tai tupakka hampaissa.
En menisi ammattimiehelle ostamaan mitään pilipalivehkeitä.
Heillä on yleensä omasta takaa laatutuotteet käytössä.
Ei mitään honkkaria, billnäsiä sen olla pitää, sanotiiin joskus.
Suuomalainen Timpuri on tyytyväinen, kun hänelle maksetaan kunnon, lakisääteinen palkka tehdystä työstä.
Verokirjalla.2lesken kirjoitti:
suven
Eikö voisi antaa tupakkakartsan lahjaksi tai nuuskapakkauksen.
Itselläni näistä ei ole kokemuksia, mutta nykyään monella on mälli poskessa tai tupakka hampaissa.
En menisi ammattimiehelle ostamaan mitään pilipalivehkeitä.
Heillä on yleensä omasta takaa laatutuotteet käytössä.
Ei mitään honkkaria, billnäsiä sen olla pitää, sanotiiin joskus.
Suuomalainen Timpuri on tyytyväinen, kun hänelle maksetaan kunnon, lakisääteinen palkka tehdystä työstä.
Verokirjalla.Mistä sulla on tuollainen liittymä että sen verokirjapalkan sivusta ei vois antaa jotain pientä hyvönmiehenlisää?
siilivain kirjoitti:
Mistä sulla on tuollainen liittymä että sen verokirjapalkan sivusta ei vois antaa jotain pientä hyvönmiehenlisää?
siili
Johtuisikohan se minun liian pienestä leskeneläkkeestäni?
Viina ei ole vaihtoehto. Absolutisti. Iso remppa työn jälki siitä ja Reiska lupsakka ja mukava. Koirakin tykkää 😁.
siilivain kirjoitti:
Siis vanhempi mies. Tuo lahjakortti ruokaravintolaan vois olla hyvä vaihtoehto.
siili
Kun teetetään pimeästi eläkkeellä olevilla timpureilla töitä, mitään ei rempan tilaaja maksaisi.
Timpuri raataa hyvää hyvyyttään yötäpäivää jonkun höskän kimpussa ja saa palkaksi kossupullon.
Jos sitäkään.
Paras minkä tiedän on, kun raksaporukka meni sunnuntaiaamuna valutalkoihin erään varakkaan kitupiikin luokse.
Raatoivat niska limassa ainoana vapaapäivänään.
Kun työ oli valmis, kitupiikki kaivoi jostain kossupullon.
Toi saavillisen vettä hikisille miehille ja sanoi, että "jakakaa toi pullollinen nokkaa päälle"
Sen talon talkoohommat loppuivat siihen.
Ainakin tämän porukan osalta.
Kun maksaa kunnon korvauksen tekijälle, ei tarvitse suklaarasialla jälkikäteen palkita.2lesken kirjoitti:
siili
Kun teetetään pimeästi eläkkeellä olevilla timpureilla töitä, mitään ei rempan tilaaja maksaisi.
Timpuri raataa hyvää hyvyyttään yötäpäivää jonkun höskän kimpussa ja saa palkaksi kossupullon.
Jos sitäkään.
Paras minkä tiedän on, kun raksaporukka meni sunnuntaiaamuna valutalkoihin erään varakkaan kitupiikin luokse.
Raatoivat niska limassa ainoana vapaapäivänään.
Kun työ oli valmis, kitupiikki kaivoi jostain kossupullon.
Toi saavillisen vettä hikisille miehille ja sanoi, että "jakakaa toi pullollinen nokkaa päälle"
Sen talon talkoohommat loppuivat siihen.
Ainakin tämän porukan osalta.
Kun maksaa kunnon korvauksen tekijälle, ei tarvitse suklaarasialla jälkikäteen palkita.Meidän reiska ei ole eläkkeellä vaan ihan oikesti urakoitsijalla töissä. Saa oikean palkan sieltä mutta koska me olemme hänestä tykänneet, hän on yksin pää-asiassa rempannu meidän kohdetta haluaisimme häntä jotenkin muistaa.
- Yksinkertaisesti
Jos mä oisin se raxamies, pitäisin lisärahan saamista parhaana. Olkoon se sitten 20, 30,40 tai 50. Sen voisi antaa, sanomalla ´osta jotain pientä´ kun en itse keksi. Olkoon se sitten pullo, Hesen ateria tai vaikka yksi Prisman ruokalasku.
Raha on minunkin mielestäni erittäin hyvä lisäpalkkio. Turhasta tavarasta voi olla jopa haittaa ja harmia, varsinkin, jos on kallis ja arvokas, mutta ei vastaanottajalle tarpeellinen eikä mieleinen.
- henrjii
lahjakortti rautakauppaan, aina on tarvetta teristä ja porista
henrjii kirjoitti:
Terät ja porat antaa työnantaja.
- henrjii
siilivain kirjoitti:
Terät ja porat antaa työnantaja.
kuulostaa kalliilta, jos rakennusfirmalla teetit, sen verran
maksaa että se kyllä riittää.
yleensä toiminimellä tekevät pikku remontit henrjii kirjoitti:
kuulostaa kalliilta, jos rakennusfirmalla teetit, sen verran
maksaa että se kyllä riittää.
yleensä toiminimellä tekevät pikku remontitToiminimellä olevalla muutama työmies töissä.
- O-Orvokki
henrjii kirjoitti:
Minun mielestäni raha on paljon lahjakorttia parempi vaihtoehto. Saaja voi valita ostopaikan vapaasti, ja voi ehkä suorittaa hankintansa paremmin ja edullisemmin.
En ymmärrä, miksi Suomessa on pitkään pidetty rahan lahjaksi antamista ikään kuin jollain tapaa sopimattomana. Pitää käydä ostamassa lahjakortti ja rajoittaa lahjan saajan valintamahdollisuuksia. Joskus lahjakortin käyttöaika voi mennä huomaamatta ohi, jolloin lahja meneekin kokonaisuudessa vain ko. yrityksen hyödyksi.
- ö-Öö
Ei bonuksia.
Ei nykyaikana kande tuhlata rahaa "hyvänmiehen lisiin". Maksaa laskun ajallaan, se on työmiehen palkka se, ei muuta. Nämät kossupullot jne perustuneet aikoinaan talkoisiin ja työmiehen suostuttelemiseen työmaalle. Muurareitten vanha sketsi oli muurata lasilevy hormiin, joka ei rikkoontunut ilman konulessua. Jollain lailla jotkut valutalkott voi ymmärtää, ihmiset tekee duunia ilman palkkaa, kossu ja hernerokka riittää.
Mene vaan ihan sopparin mukaisesti, kyllä se hyypiö on otanut laskutuksessaan huomioon omat menonsa, käykööt ite alkossa, omilla rahoillaan.
=DW=Laskutan hänen työnantajaansa ihan urakkasopimuksen mukaisesti. Tämä lisäbonus on vain ystävällinen ele hyvälle työntekijälle. Ei kai niitä koskaan ole nykyisin varsinkaan liikaa.
- henrjii
siilivain kirjoitti:
Laskutan hänen työnantajaansa ihan urakkasopimuksen mukaisesti. Tämä lisäbonus on vain ystävällinen ele hyvälle työntekijälle. Ei kai niitä koskaan ole nykyisin varsinkaan liikaa.
ihan olen moilasena, kuka kustantaa ketäkin
siilivain kirjoitti:
Laskutan hänen työnantajaansa ihan urakkasopimuksen mukaisesti. Tämä lisäbonus on vain ystävällinen ele hyvälle työntekijälle. Ei kai niitä koskaan ole nykyisin varsinkaan liikaa.
Laskutat hänen työnantajaansa? Mistä hyvästä?
henrjii kirjoitti:
ihan olen moilasena, kuka kustantaa ketäkin
Minä maksan remontista sille toiminimelle jonka kanssa olen urakkasopimuksen tehnyt. Siis maksan tekemänsä laskun ja osan olen jo maksanutkin :D. Selkiskö?
- mietisny
siilivain kirjoitti:
Minä maksan remontista sille toiminimelle jonka kanssa olen urakkasopimuksen tehnyt. Siis maksan tekemänsä laskun ja osan olen jo maksanutkin :D. Selkiskö?
No ethän sä silloin laskuta vaan maksat, firma laskuttaa sua😛
mietisny kirjoitti:
No ethän sä silloin laskuta vaan maksat, firma laskuttaa sua😛
Nii.................:D. Minä saan työn ja tuotteen, firma saa rahat :D. Voiko laskutuksen käsittäää niinkin päin että kummin vaan raha liikkuu se on laskutusta :D. Ei kai oikeesti.
- 1eero
Sain kerran vastaleivotun leivän pyyhkeen sisällä palkan lisäksi karjalais emännältä, ihmettelyyni hän tokaisi tämän olevan vanha karjalainen tapa, eli riittää huomion osoitukseksi tehdystä työstä.
No siellä oli emäntä samoilla linjoilla. Hyvästä työstä ja miellyttävästä palvelusta bonusta. Ystävällinen huomiointi.
- rikas.reiska
Remonttireiskoilla on hyvät palkat, ei rahaa missään tapauksessa, jotain symboolista, vaikka kesäkukka tai puutarhatonttu.
D. No ei tullut raha mieleen. Mies osti hälle viinapullon miesten tyylisesti. Sanoikin olevnsa absolutisti joten mies juokoon ite pullonsa :D, Pitää keksiä jotain kivaa. sellaista mistä tulee antajalle ja saajalle hyvä mieli.
- varmaankelpaa
siilivain kirjoitti:
D. No ei tullut raha mieleen. Mies osti hälle viinapullon miesten tyylisesti. Sanoikin olevnsa absolutisti joten mies juokoon ite pullonsa :D, Pitää keksiä jotain kivaa. sellaista mistä tulee antajalle ja saajalle hyvä mieli.
Pilluva....
Määpä annanki nyt pääsiäislimpun ja pääsiäsissuklaata. Syököön itse tai antakoot kelle haluaa :).
siili
Oletko nyt satavarma, että limput ja suklaat ovat ukkomiehelle sopivat lahjukset?
Meinaan vaan, että mitä miettii ukon vaimo.
Viskaa limput ja namut päin ukon näköä ja sanoo, että:
" Vie hitto sille vosulle takaisin limppus mistä toitkin.
Eikö minun leipomani enää kelpaa"
Näin minä tekisin ja olen aikoinani tehnytkin ja murjottanut ukolle viikkokaupalla.2lesken kirjoitti:
siili
Oletko nyt satavarma, että limput ja suklaat ovat ukkomiehelle sopivat lahjukset?
Näin minä tekisin ja olen aikoinani tehnytkin ja murjottanut ukolle viikkokaupalla.Nyt vain pitää ottaa huomioon, että eivät kaikki naiset ole juoneet hermojaan pilalle.
Tellukka kirjoitti:
Nyt vain pitää ottaa huomioon, että eivät kaikki naiset ole juoneet hermojaan pilalle.
Tell
Pitää myös ottaa huomioon.jos sattuu puolisona olemaan raamikas, käteväkäsinen kirvesmies, niinkuin minulla oli.
Mummut kuolaa kotosallaan salskeaa työntekijää ja yrittävät lahjoa ties millä.
Kahvia, pullaa, voileipiä, lounasta jne.
Oma ukko kun satuu olemasn osaamaton hissukka, jolta ei rempat suju.
On sitä kirvesmiehen monitaskuisesta haalarista löytynyt yhden sun toisen mummun puhelinnumeroa.
Ihan vaan keittiörempan takia olisi vissiin mukava rimpautella.
Yhdessäkin lapussa oli puhelinnumeron lisäksi hauskasti laitettu joulun aikaan, että olisi
looraa tarjolla.
Olen kieltämättä hyvin omistushaluinen ja mustasukkainen.
Ehkäpä moni vaimo on vain tyytyväinen kun mies kantaa lahjoja kotiin.
Tyyliin:
Kiitos hyvästä yhteisyöstä.
Vai jäikö t-kirjain vahingossa pois?2lesken kirjoitti:
siili
Näin minä tekisin ja olen aikoinani tehnytkin ja murjottanut ukolle viikkokaupalla.No jos noin ajattelee mitään hyvää ei voi tehdä. Lumpur ja suklaat on meidän perheeltä ja jos eurolla on mustasukkaisuusongelma se ei liene meidän vika.
- Monen-taudin-sairaus
Alkoholismiin kuuluu lisä sairauksia kuten omistushaluisuus ja mustasukkaisuus.
Olisi karmea kohtalo joutua lesken puolisoksi, komea ja suosittu kun olen. Monen-taudin-sairaus kirjoitti:
Olisi karmea kohtalo joutua lesken puolisoksi, komea ja suosittu kun olen.Luultavasti lesken vain kuvitteli kaikkien naisten olevan niinkuin hän itse, joka piehtaroi turkisten seassa vieraan ukkomiehen kanssa, ja kaikkien ukkomiesten olevan samanlaisia kuin se, jonka hän viekoitteli siellä pohjoisen reissulla.
Toisaalta hän itse joskus kirjoittanut, että hyvin toimivassa avioliitossa ei kukaan mene vieraisiin. Ehkä hänen oma avioliittonsa ei sitten oikein hyvin toiminutkaan, kun piti olla sairaan mustasukkainen turhasti.siilivain kirjoitti:
No jos noin ajattelee mitään hyvää ei voi tehdä. Lumpur ja suklaat on meidän perheeltä ja jos eurolla on mustasukkaisuusongelma se ei liene meidän vika.
On se vaan luojanlykky, ettei minulla ollut leskenenin tyylistä puoliskoa siivoajana ollessani.
Niin paljon kuin kannoin kotiin kaikenlaista, jota asiakkaat antoivat tunnustuksena hyvästä työstä. Omakaan mielikuvitukseni ei osannut nähdä siinä mitään seksiin viittaavaa taka-ajatusta.
Lainasin tuossa yhdeksi viikoksi kissan kantokoria jollekin, joka sellaista facella kyseli lainaksi.
Sitten viikon päästä primputteli ovikelloa sellainen kolmekymppinen ihan komea nuori mies, joka toi sitä takaisin hiiiirmu suuren suklaarasian kanssa. Ja minä pöhkö kun en nähnyt siinäkään mitään syvempää tarkoitusta. Lesken olisi varmaan jo kuolannut sen miehen perään.siilivain kirjoitti:
No jos noin ajattelee mitään hyvää ei voi tehdä. Lumpur ja suklaat on meidän perheeltä ja jos eurolla on mustasukkaisuusongelma se ei liene meidän vika.
siili
Lumpur = tarkoittaa mitä?
Eurolla on mustasukkaisuusvika = Että mitä?
On taas niin käsittämätöntä tekstiä.
Liekö komea timpari sekoittanut pääknupin.Monen-taudin-sairaus kirjoitti:
Olisi karmea kohtalo joutua lesken puolisoksi, komea ja suosittu kun olen.Monen
Raitistuneen alkoholistin elämään kuuluu tosiaan paljon jälkijättöistä paskaa ryyppyajoilta.
Ne ei lähde edes kulumalla pois.
On vain annettava itselleen anteeksi ja jatkettava tätä elämän suorittamista hamaan hautaan asti.
Enää ei tarvitse olla mustis eikä omistushaluinen.
Sen aika on ollut jo ohi 6 vuotta.
Ja kaksi avioliittoa riittää kyllä yhdelle matamille.
Ei tarvitse yrittää miellyttää enää ketään.
Täysin turhaan.Tellukka kirjoitti:
Luultavasti lesken vain kuvitteli kaikkien naisten olevan niinkuin hän itse, joka piehtaroi turkisten seassa vieraan ukkomiehen kanssa, ja kaikkien ukkomiesten olevan samanlaisia kuin se, jonka hän viekoitteli siellä pohjoisen reissulla.
Toisaalta hän itse joskus kirjoittanut, että hyvin toimivassa avioliitossa ei kukaan mene vieraisiin. Ehkä hänen oma avioliittonsa ei sitten oikein hyvin toiminutkaan, kun piti olla sairaan mustasukkainen turhasti.Tell
En mitään kuvitellut.
Olen nähnyt elämässä yhtä sun toista.
Olen tuntenut ilmeisesti sitten vain luuseriporukkaa.
Eroja, syrjähyppyjä, salarakkaita, lavaste-elämää.
Kaikissa tuntemissani tapauksissa ovat lapset sijaiskärsijöitä.
Olin naimisissa 8 vuotta ja mies oli sairauseläkkeellä raskaasta timpurin ammatistaan.
Hän leipoi ja paistoi kotona ja ruoat olivat valmiina kun tulin työstä.
Ei silloin ollut enää syytä mustasukkaisuuskohtauksiin.Tellukka kirjoitti:
On se vaan luojanlykky, ettei minulla ollut leskenenin tyylistä puoliskoa siivoajana ollessani.
Niin paljon kuin kannoin kotiin kaikenlaista, jota asiakkaat antoivat tunnustuksena hyvästä työstä. Omakaan mielikuvitukseni ei osannut nähdä siinä mitään seksiin viittaavaa taka-ajatusta.
Lainasin tuossa yhdeksi viikoksi kissan kantokoria jollekin, joka sellaista facella kyseli lainaksi.
Sitten viikon päästä primputteli ovikelloa sellainen kolmekymppinen ihan komea nuori mies, joka toi sitä takaisin hiiiirmu suuren suklaarasian kanssa. Ja minä pöhkö kun en nähnyt siinäkään mitään syvempää tarkoitusta. Lesken olisi varmaan jo kuolannut sen miehen perään.Tell
Kun olin kunnan sotaveteraanien siivouspalvelussa työssä,
meillä oli kielto päälliköiltä,
että yhtään lahjaa emme saa ottaa keneltäkään vastaan.
Tarjouksia tuli vaikka minkälaisia.
Jopa kosintoja.
On niin moneen lähtöön työpaikkoja.2lesken kirjoitti:
Tell
En mitään kuvitellut.
Olen nähnyt elämässä yhtä sun toista.
Olen tuntenut ilmeisesti sitten vain luuseriporukkaa.
Eroja, syrjähyppyjä, salarakkaita, lavaste-elämää.
Kaikissa tuntemissani tapauksissa ovat lapset sijaiskärsijöitä.
Olin naimisissa 8 vuotta ja mies oli sairauseläkkeellä raskaasta timpurin ammatistaan.
Hän leipoi ja paistoi kotona ja ruoat olivat valmiina kun tulin työstä.
Ei silloin ollut enää syytä mustasukkaisuuskohtauksiin.Tiedetään, tiedetään.
Olethan niistä omistasikin kertoillut täällä oikein yksityiskohtaisesti.
Aivan kaikki kun nyt vain eivät ole niinkuin sinä.
- Heikunkeikku
Asuuko tämä remonttimies kerrostalossa vai rivitalossa vai omakotitalossa?
Aattelin, että jos kerrostalossa, niin kenties semmonen oikein hieno amppelikukka.
Voisi laittaa parvekkeelle roikuskelemaan.
Viime kesänä ostin riippumansikoita. Voisi napsia remonttimies vaimon kanssa mansikoita.
Jos omakotitalossa tai rivitalossa asuvat, niin kaunis isohko ruukku, jossa näyttävän näköisiä kukkia. Tai kukka-asetelma ruukus. Reunalle olikos se nimeltään "hopeaputous"-kasvi, joka laskeutuu kuin vesiputous ruukun syrjää pitkin alas.
Tai sitten joku muu kiva ulos pistettävä koriste. Veljen pihassa terassilla töröttää liva aika korkea kurki. Ja myös kilpikonna, joka on tehty jostakin mistälie massasta.- Heikunkeikku
Huomenta auringonpaisteisesta Vaasasta.
Tuolla yks korento ehdotti karjalanpiirakoitten leipomista.
Ei paha ehdotus.
Jos siilurainen tykkää leipoa, niin joku leipomisjuttu voisi olla kiva idea.
Jos ei jaksa ruveta kruppaamaan karjalanpiirakoita, niin joku pravuurileivonnainen voisi työmiehen suun saada nauruasentoon. Ilahduttavuutta sisuksiin. Heikunkeikku kirjoitti:
Huomenta auringonpaisteisesta Vaasasta.
Tuolla yks korento ehdotti karjalanpiirakoitten leipomista.
Ei paha ehdotus.
Jos siilurainen tykkää leipoa, niin joku leipomisjuttu voisi olla kiva idea.
Jos ei jaksa ruveta kruppaamaan karjalanpiirakoita, niin joku pravuurileivonnainen voisi työmiehen suun saada nauruasentoon. Ilahduttavuutta sisuksiin.Kukkabuttu ois mieluinen mutta täällä on vielä niin kylmä ettei voi laittaa. Joten leipomista kehiin😁
- Kirves-MIES-
Vasaran ja nauloja.
Monenlaista antajaa, kukin voimiensa ja kykynsä mukaan.
Myin taloni, ostin uuden kodin, joka remontoitiin katosta lattiaan. Laskutetun palkan lisäksi, palkaksi hyvin suoritetusta työstä, annoin remonttiryhmän nokkamiehelle palkaksi viikoksi perheensä käyttöön loma-asuntoni Espanjassa, vastikkeetta. Oliko riittävä kiitos?
Alkoholipulloja ei liikuteltu.
Naurettavaa kinastelu siitä, mikä on sopivaa. Jokainen tapaus on omansa.
Jos et muuta keksi, leivo vaikka pellinen karjalanpiirakoita, niin kaikki ovat tyytyväisiä, ainakin tällä palstalla.suven
Voi miten säälittävä lahja.
Kait pistit työlistan seinään mitä rempattavaa olisi vielä.
Ja sitähän on aina.
Ja viinapulloihisi ei saanut koskea.
Säästyi taas kalliit konjamiinit.
Mihin niitä viinoja muuten oikein säästetään?
Mitähän on "pellinen piirakoita".
Ei kuulosta ihan kelvollisilta tarjottavilta.2lesken kirjoitti:
suven
Ja sitähän on aina.
Ei kuulosta ihan kelvollisilta tarjottavilta.pellillinen, helppo sanoa, vaikea kirjoittaa. Toivottavasti edes nyt tuli oikein.
2lesken kirjoitti:
suven
Ja sitähän on aina.
Ei kuulosta ihan kelvollisilta tarjottavilta.Enpä pistänyt. Minulla täällä Espanjassa ihan ikiomat remppamiehet, työllistän aina paikallisia.
Viinakaappini ei koskaa lukossa. Valikoima laaja, ja vapaasti käytettävissä. Viinejä kattava valikoima.
MInä sain hirvenlihaa valmiiksi savustettuna kaksi eri kertaa miehen työkaverilta. Ja lähetin hirvenlihan lähettäjälle itse neulomani yksiväriset tummanharmaat villasukat. Oli tykännyt kovasti.
- Heikunkeikku
"miljoona"
En yhtään epäile, että hän oli tykännyt sun neulomista villasukista.
Mun kaveri oli neulonut mulle viininpunaiset villasukat synttärilahjaksi viime kuussa.
Oi että olin iloinen. Tosi mieleinen lahja. Ne sukat on tälläkin hetkellä mun jalassa. Ihanat sukat.
- bobgeldof
Yleisin tosiaankin se viinapullo. Mut, oikein hyvä olisi esimerkiksi tarjota hyvä ruoka homman valmistuttua? Kuten sienikastike pihvi ja perunat. Ainakin itse hyvän ruoan ystävänä kelpuuttaisin oikein mielelläni.
- mä.tykkäisin
Jos ei itse osaa tai halua tehdä ruokaa, voi antaa lahjakortin ravintolaan.
- Kossua-koneeseen
Anna 22 euroa ja sano "hae ittelles litran pullo lippuviinaa. Kumpi tuntuis mukavemmalta litran pullo lippuviinaa ja 22€ rahaa.
- Anonyymi
Simaa ja munkkeja.
Terv Bengalit - Anonyymi
älä vaan mitään isoa, mistä ei voi antaa takaisin
Homman harjakaisiksi menisin hyvän työmiehen kanssa syömään kunnon kuppilaan. siellä on hyvä puida miten se remontti oikein meni ja mikä oli vaikeinta yms höpinää remontin kulusta.
Kesällä olen joskus piffannut terassin tekijän hupaisaan kesäteatteriesitykseen.
rahan tai tavaran antaminen tuntuu jotenkin hoopolta,
paitsi jos se on jotain itsetehtyä spesiaalia, leipomuksia tai kutomuksia yms.- Anonyymi
Kuusenkerkkä 'shamppanjaa' pari pulloa ja leipomiasi munkkeja pussi.
Vappu tulossa.
Beng
Tai kylpylävuorokausi.
Whisky-pullon on annettu joskus absolutistillekin ja hän oli iloinen, kun tiesi kelle antaa eteenpäin.
Raitis ei välttämättä halua mennä Alkoin, mutta voi antaa lahjaksi jollekin fiksulle nautiskelijalle.
Beng- Anonyymi
Kuusenkerkkäjuoma on alkoholitonta.
Beng
- Anonyymi
Annoin ison purkin omatekemääni puolukkahilloa (itse poimituista marjoista) silloin viimeksi kun halusin huomioida erään ahkeran ja hienoa jälkeä tehneen remppahenkilön, myös villasukat ovat muutaman kerran lähteneet remppaajan matkaan.
RealistiN - Anonyymi
Remonttireiskalle Reino-tossut tietysti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1186144Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631543956Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503315Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4772793Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2731795Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321463- 871416
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1611310- 771278