Jotkut bodarinaiset käyttävät testosteronia johdoksineen, tehostaakseen lihaskasvua. Kun tuota jatkuu vuosia, voiko seksuaalinen suuntaus alkaa muutua? Toisin sanoen saako mieshormonin lisäys naiset tykkäämään naisista?
Testosteronia naiselle
1
88
Vastaukset
- Anonyymi
Testosteroiini ei toimi niin. Se tekee miehen näköiseksi ja siinä on sen tehtävä. Seksuaalisuus kuten sukupuolikin on ihmisen aivoissa. Maailmassa on myös fyysisesti naiseksi syntyneitä joilla on xy kromosomit. Myös suomessa on näitä henkilöitä tavattu. Koska kromosomeja hyvin harvoin tutkitaan on syytä olettaa että maailmalla on paljon suurempi joukko näitä ihmisiä mitä on tavattu, koska he ei synny intersukupuolisina vaan täysin normaalin sukupuolensa edustajan näköisenä, mitä nyt kromosomit on vastakkaisen sukupuolen. Ainoa mihin he ei pysty on tulemaan raskaaksi ja kehon sisällä on myös kivekset. He kuitenkin identifioituvat naisiksi ja kokevat olevansa naisia. Vaikkakin kivekset tuottavat enemmän testosteroiinia kuin normaalisti naisella on, tämä ei vaikuta seksuaalisuuteen, koska aivot määrittävät sukupuoli ja seksuaalisuuskokemuksen henkilöllä ei hormonit.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606684- 1003442
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262770- 212438
- 271963
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3581842- 251680
- 321548
- 491502
- 111482