ennen torstaita , vautsi.
Tilin saldo 1,60 eur
8
<50
Vastaukset
- älkää.törsäilkö
Mulla näyttää 10 200 EUR.
Pidän hätävarana ja vippailen säästötililtä käyttötilille, korotta. - minnerahatmemee
Mulla on paljon enemmän, mutta se kertoo vaan siitä, että en ole keksinyt rahoilleni sopivaa käyttötarkoitusta.
Mitä olet ostanut sen jälkeen, kun tilisi saldo oli vielä 21,60€? - voitkovippaa
mulle euron lainaan, niin sulle jää vielä 60 senttiä johki kivaan.
- hulvatontaaa
Joo ;)
- 3-33-332
mun housuissa on vaa 20 senttiä,
mitä kivaa sillä saa ostettua?
- RenkPoikaMatti
töihin töihin, hopi hopi.
töitä tehdään, jotta palkkaa saadaan, leipää syödään, jne jne....
Mutta laiska renki matti vaan makasi ja piereskeli, niin ei ollut matilla rahhoo edes piikaan. - kehitysmaatouhua
Sillon kun korvaukset kilahtaa tilille, eletään juopotellen ja syöpötellen. Mutta kun rahat on sitten jonkun ajan päästä loppu, valitetaan kun ei ole varaa edes ruokaa ostaa.
Jos sellaiselle antaisi esim. 5t€, niin juopottelu ja syöpöttely kestäisi pitempään, mutta sen jälkeen alkaisi taas sama valitus, ettei raha riitä edes ruokaan. Niinno tunteeko kukaan aloittajaa ja onko varaa heitellä kommentteja hänestä jos ei tunne? Ei mielestäni. Mutta se on totta että jos on mennyt rahat esim viinaan niin jatkossa ei rahaa viinaan ja samat rahat ruokaan. Mutta jos ei oikeasti ole rahaa ruokaan niin sitten ehdotan sosiaalitoimistoon menoa tai lähimmässä seurakunnassa asiointia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898176
- 906282
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556188Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344771- 433266
- 503245
- 442799
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per462740Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572732- 482712