Tilin saldo 1,60 eur

hulvatontaaa

ennen torstaita , vautsi.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älkää.törsäilkö

      Mulla näyttää 10 200 EUR.
      Pidän hätävarana ja vippailen säästötililtä käyttötilille, korotta.

    • minnerahatmemee

      Mulla on paljon enemmän, mutta se kertoo vaan siitä, että en ole keksinyt rahoilleni sopivaa käyttötarkoitusta.

      Mitä olet ostanut sen jälkeen, kun tilisi saldo oli vielä 21,60€?

    • voitkovippaa

      mulle euron lainaan, niin sulle jää vielä 60 senttiä johki kivaan.

      • hulvatontaaa

        Joo ;)


      • 3-33-332

        mun housuissa on vaa 20 senttiä,
        mitä kivaa sillä saa ostettua?


    • RenkPoikaMatti

      töihin töihin, hopi hopi.
      töitä tehdään, jotta palkkaa saadaan, leipää syödään, jne jne....

      Mutta laiska renki matti vaan makasi ja piereskeli, niin ei ollut matilla rahhoo edes piikaan.

    • kehitysmaatouhua

      Sillon kun korvaukset kilahtaa tilille, eletään juopotellen ja syöpötellen. Mutta kun rahat on sitten jonkun ajan päästä loppu, valitetaan kun ei ole varaa edes ruokaa ostaa.

      Jos sellaiselle antaisi esim. 5t€, niin juopottelu ja syöpöttely kestäisi pitempään, mutta sen jälkeen alkaisi taas sama valitus, ettei raha riitä edes ruokaan.

    • Niinno tunteeko kukaan aloittajaa ja onko varaa heitellä kommentteja hänestä jos ei tunne? Ei mielestäni. Mutta se on totta että jos on mennyt rahat esim viinaan niin jatkossa ei rahaa viinaan ja samat rahat ruokaan. Mutta jos ei oikeasti ole rahaa ruokaan niin sitten ehdotan sosiaalitoimistoon menoa tai lähimmässä seurakunnassa asiointia

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5519
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3405
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1883
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1709
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1337
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1336
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      22
      1305
    Aihe