Eli oon 12v poika oon 6 luokalla ja mulla on tänä lukuvuonna 117 tuntia poissaoloja joka ei oo hyvä. Välillä oon lintsannu koska ollu mun mielestä turha päivä koulussa mutta sillon kun olen ollu oikeesti kipee niin eipä tietenkään uskota. Tänää olin pois koulusta koska herätys ei ollut päällä jostakin syystä. Voiko olla mahdollisuutta että jään luokalle poissaolojen takia tai tulee jotain muuta. Koulu menee muuten hyvin joka aine 7,8 tai 9. Mutta ei ne läksytkään ihan aina oo tehty. Sitten myös en saa illalla joskus unta koska oon liikaa puhelimella enkä osaa lopettaa sitä. Voisiko joku auttaa minu oikeasti
Koulupoissaolot ongelma.
1
60
Vastaukset
No millaista apua koet tarvitsevasi? Jos kerrot sen, niin ehkä osaisin auttaa paremmin.
12-vuotiaana et ole vielä siinä asemassa, että voit ihan itse päättää sen, mikä koulupäivä on turha ja mikä ei. Se ei oikeasti ole sinun päätettävissäsi. Joskus tulevaisuudessa se saattaa olla, mutta ei vielä.
Valitettavasti olet nyt saanut konkreettisen esimerkin siitä, että mitä lintsaamisesta voi seurata. Siitä saa helposti sellaisen maineen, että sitäkään ei uskota, jos puhuu totta. Ainoa keino, millä tuota mainetta voi edes yrittää parantaa, on lopettaa se lintsaaminen ihan kokonaan.
Elämä tulee olemaan täynnä epämiellyttäviä asioita, jotka kuitenkin pitää vaan hoitaa. Ei minuakaan joka päivä kiinnostaisi mennä töihin, mutta mentävä vaan on. Sinun työtäsi, nuori mies, on puolestaan koulu. Sinnekin pitää vaan raahautua, vaikka se ei olekaan aina kivaa.
Siitä luokalle jäämisen riskistä parhaat tiedot osaa varmaan antaa opettajasi. Voisitko kysyä häneltä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan433600- 1612658
- 1552042
Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l161709Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.441484- 1161421
Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään
Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit2771330Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus
Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y2321262Ranta-Kosulassa riitaisaa!!
Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on691224- 841207