Koulupoissaolot ongelma.

Joku128

Eli oon 12v poika oon 6 luokalla ja mulla on tänä lukuvuonna 117 tuntia poissaoloja joka ei oo hyvä. Välillä oon lintsannu koska ollu mun mielestä turha päivä koulussa mutta sillon kun olen ollu oikeesti kipee niin eipä tietenkään uskota. Tänää olin pois koulusta koska herätys ei ollut päällä jostakin syystä. Voiko olla mahdollisuutta että jään luokalle poissaolojen takia tai tulee jotain muuta. Koulu menee muuten hyvin joka aine 7,8 tai 9. Mutta ei ne läksytkään ihan aina oo tehty. Sitten myös en saa illalla joskus unta koska oon liikaa puhelimella enkä osaa lopettaa sitä. Voisiko joku auttaa minu oikeasti

1

60

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No millaista apua koet tarvitsevasi? Jos kerrot sen, niin ehkä osaisin auttaa paremmin.

12-vuotiaana et ole vielä siinä asemassa, että voit ihan itse päättää sen, mikä koulupäivä on turha ja mikä ei. Se ei oikeasti ole sinun päätettävissäsi. Joskus tulevaisuudessa se saattaa olla, mutta ei vielä.

Valitettavasti olet nyt saanut konkreettisen esimerkin siitä, että mitä lintsaamisesta voi seurata. Siitä saa helposti sellaisen maineen, että sitäkään ei uskota, jos puhuu totta. Ainoa keino, millä tuota mainetta voi edes yrittää parantaa, on lopettaa se lintsaaminen ihan kokonaan.

Elämä tulee olemaan täynnä epämiellyttäviä asioita, jotka kuitenkin pitää vaan hoitaa. Ei minuakaan joka päivä kiinnostaisi mennä töihin, mutta mentävä vaan on. Sinun työtäsi, nuori mies, on puolestaan koulu. Sinnekin pitää vaan raahautua, vaikka se ei olekaan aina kivaa.

Siitä luokalle jäämisen riskistä parhaat tiedot osaa varmaan antaa opettajasi. Voisitko kysyä häneltä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      43
      3600
    2. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      161
      2658
    3. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      155
      2042
    4. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      16
      1709
    5. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      44
      1484
    6. 116
      1421
    7. Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään

Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit
      Maailman menoa
      277
      1330
    8. Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus

Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y
      Luterilaisuus
      232
      1262
    9. Ranta-Kosulassa riitaisaa!!

Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on
      Tuusniemi
      69
      1224
    10. Näkiköhän naapuri

Voi hitto jos näki
      Ikävä
      84
      1207
    Aihe