Matkakuumeen kourissa; Kroatia?? Mutta minne; Vodice?? Kuka kertois kokemuksiaan/ko. paikasta? Vai mikä muu paikka ois ns kiva? Duprovikissa olen käynyt. Tykkäisin aika rauhallisesta, kauniista paikasta, mistä pääsisi kätevästi esim retkille. Ei mitään biletystä, ei suurkaupungin vilinää, mutta toki shoppailua/kiertelyä/katselua/aurinkoa ja-tai-vai ...jotain yksinäiselle viiskymppiselle naiselle . Matkaan lähtisin todnäk elo-syyskuun vaihteessa.
Minne kannattaa...
4
126
Vastaukset
- Kroatia-fani
Ensimmäinen Kroatian matkani suuntautui Cavtatiin ja toinen Makarskaan. Molempiin voisin mennä uudestaan. Cavtatista käytiin päiväretkellä Montenegrossa ja Bosnia&Hertzegovinassa matkanjärjestäjän kautta. Omatoimisesti käytiin Dubrovnikissa ja Lokrumin saarella. Cavtat oli mukava pieni kylä, josta pääsi veneellä Dubrovnikiin.
Makarskasta käytiin omatoimisesti Splitissä ja tehtiin pieni meriretki naapurikylään. Toukokuussa matka suuntautuu samoille seuduille, Podgoraan. - Anonyymi
Kaksi kertaa on käyty Kroatiassa. Ensimmäisellä kerra Baska Vodassa, toisella kerralla Makarskassa. Makarskasta pääsee helposti lähisaarille, Hvariin, Braciin ja Korculaan. Makarskasta on hyvät bussiyhteydet mm. Splitiin ja Omisiin.
Tulevana kesänä suuntaamme Cavtatiin. Jaahas, poistattavat taas jostain syystä asiallisia viestejä, no huvinsa kullakin. Anyway, lennä halvalla Splittiin , älä jää turistirysään vaan ota lautta ja mene Bracin tai Hvarin saarille nautiskelemaan.
- Anonyymi
Kiitos teille kommenteista. Varasin toissapäivänä matkan sinne Kroatiaan; Vodiceen. Pahin ryysis turistien suhteen ehkä jo matkani ajankohtana ohi. Josko siellä olis aurinkoa, rauhaa, hyvää ruokaa....olen ainakin pois kotiarjen rutiineista!
Terv . ninmimerkki Lomamatka
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk853250Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921859Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871703- 1401533
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651458- 1621413
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671331Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur931329Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001274- 861247