Matkakuumeen kourissa; Kroatia?? Mutta minne; Vodice?? Kuka kertois kokemuksiaan/ko. paikasta? Vai mikä muu paikka ois ns kiva? Duprovikissa olen käynyt. Tykkäisin aika rauhallisesta, kauniista paikasta, mistä pääsisi kätevästi esim retkille. Ei mitään biletystä, ei suurkaupungin vilinää, mutta toki shoppailua/kiertelyä/katselua/aurinkoa ja-tai-vai ...jotain yksinäiselle viiskymppiselle naiselle . Matkaan lähtisin todnäk elo-syyskuun vaihteessa.
Minne kannattaa...
4
105
Vastaukset
- Kroatia-fani
Ensimmäinen Kroatian matkani suuntautui Cavtatiin ja toinen Makarskaan. Molempiin voisin mennä uudestaan. Cavtatista käytiin päiväretkellä Montenegrossa ja Bosnia&Hertzegovinassa matkanjärjestäjän kautta. Omatoimisesti käytiin Dubrovnikissa ja Lokrumin saarella. Cavtat oli mukava pieni kylä, josta pääsi veneellä Dubrovnikiin.
Makarskasta käytiin omatoimisesti Splitissä ja tehtiin pieni meriretki naapurikylään. Toukokuussa matka suuntautuu samoille seuduille, Podgoraan. - Anonyymi
Kaksi kertaa on käyty Kroatiassa. Ensimmäisellä kerra Baska Vodassa, toisella kerralla Makarskassa. Makarskasta pääsee helposti lähisaarille, Hvariin, Braciin ja Korculaan. Makarskasta on hyvät bussiyhteydet mm. Splitiin ja Omisiin.
Tulevana kesänä suuntaamme Cavtatiin. Jaahas, poistattavat taas jostain syystä asiallisia viestejä, no huvinsa kullakin. Anyway, lennä halvalla Splittiin , älä jää turistirysään vaan ota lautta ja mene Bracin tai Hvarin saarille nautiskelemaan.
- Anonyymi
Kiitos teille kommenteista. Varasin toissapäivänä matkan sinne Kroatiaan; Vodiceen. Pahin ryysis turistien suhteen ehkä jo matkani ajankohtana ohi. Josko siellä olis aurinkoa, rauhaa, hyvää ruokaa....olen ainakin pois kotiarjen rutiineista!
Terv . ninmimerkki Lomamatka
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181871Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541166Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16966TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15930Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki75926- 46815
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84791- 69772
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42754