Ympärileikkaus tiedossa. Onko täällä kokemuksia kyseisestä operaatiosta ja mielipiteitä?

Esanahka

Eli minulla on aina ollut kireähkö esinahka mutta nuorena sitä venyttämällä sain sen kuitenkin löystymään sen verran että muljahtaa erektiossa terskan taakse. Nyt kuitenkin se on tuntunut jo muutamia vuosia aina aavistuksen kireämmältä ja kireämmältä. Eli seisokissa saan sen nahan kyllä taakse mutta sen pois vetäminen onkin työläämpää koska se kiristyy sinne terskan taakse ja nahkaa joutuu kiskomaan sieltä sormilla pois..

Luin netistä että venyttämällä tuota kireää kohtaa nahkaassa voisi korjata ja nyt olen viikon verran aamuin ja illoin venyttänyt. Kyllähän se hetken ajan sen venyttelyn jälkeen tuntuu olevan löysempi mutta kiristyy aina ennalleen ja nyt lisäksi siinä on pieniä haavaumia ja repeämisjälkiä ja kun nahkaa alkaa vetämään taakse siinä haavaumien kohdalla näkyy sellainen vaalea "rengas" eli joku kireähkö kohta mikä pitäisi varmaan käydä leikkauttamassa pois..

Nyt onkin sitten useita kysymyksiä teille jotka asiasta tiedätte paremmin tai olette tämän operaation kokeneet.

Eli leikataanko tuollaisessa operaatiossa aina koko esinahka pois vai voiko siihen jättää osan paikoilleen? Eli että löysänä ollessa olisi nahkaa teskan päällä mutta jäykistyessä se sitten sujahtaisi heti taakse kun pituutta tulisi lisää? Kun lähinnä mietityttää että miten esim aamuseisokissa tai muuten puolijäykkänäkään pissaaminen onnistuu ilman esinahkaa? Koska nythän sillä ei ole tähän asti ollut mitään merkitystä kun se terskan ylittävä nahka toimii "suuttimena" jolla voi suihkun ohjata pönttöön :P Joskus nimittäin kokeillut nahka taakse vedettynä ja sehän ampuu kovalla paineella ja suihkuaa epämääräisesti minne sattuu kun terska on paisunut kovaksi. Kyllähän se ihan täysin löysänä onnistuu normaalisti mutta esim itselläni joka aamu kun on seisokki päällä niin ei se meinaa edes lähteä ellei pääse käymään kusella :D

Ja JOS niin huonotuuri käy että koko esinahka joudutaan ottamaan pois niin miten esim tuntoaistit muuttuu? Itseäni mietittyttänyt myös masturbointi kun sehän on ollut niin vaivatonta ja helppoa nahka päällä ollessa pyöritellä ja liikutella miten haluaa.. niin eikös nämäkin hommat mene sitten heti astetta monimutkaisemmaksi ja liukkarilla touhuamiseksi jne.. :D

Sinkkumies siis olen joten sillä tämmöisiäkin mietin :D

1

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Moron. Mulla on puolisen vuotta leikkauksesta. Itsellä tilanne oli vähän pahempi, kun en saanut nahkaa enää ollenkaan terskan päältä pois, joten siinä ei venyttelyt olisi tullut kysymykseen. Mutta oon ollut tosi tyytyväinen leikkaukseen.

      Oon ymmärtänyt että yksityisellä puolella leikataan ns. sääåstävällä tyylillä, missä nahkaa voidaan jättää, mutta usein kuulemma säästävän leikkauksen käyteet menee lopulta leikkaamaan kaikki pois. Julkisella puolella yleensä otetaan kaikki pois.

      Operaatio sinänsä ei ollut mitenkää traumaattinen. Paranemisprosessissa oli omat haasteensa, ehkä aamustondis oli pahin. Mutta mitä kyselit niin kusi osuu pienessä heijarissakin hyvin pönttöön ja runkkaamisenkin oppii uudestaan. Enkä käytä liukkaria.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe