Onko reiki-meditaatiosta luotettavaa tieteellistä tutkimusta, joka kertoisi sen ns. energiavirroista (energiahan on tieteessä tarkkaan määritelty suure) mitä ne mahdollisesti voisivat olla ja onko niillä parantavia vaikutuksia? Uskonnoltahan se vaikuttaa kuten moni muukin eksoottinen, tyypillisesti kiinalainen kansanlääkintä. Nehän eivät ole lääketiedettä, sillä lääketiede on yksikäsitteinen tieteenala ilman maantieteellisiä variaatioita.
Reiki-meditaation tutkimus.
12
234
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole. Sen sijaan on tutkimuksia, joissa reiki on todettu yhtä tehokkaaksi kuin plasebohoito.
"Uskomushoidoista useissa teoksissaan kirjoittaneen yhdysvaltalaisen Jack Rason mukaan tieteellisissä tutkimuksissa on todettu, että reikihoidolla ei ole terveydellisiä vaikutuksia. Näissä tutkimuksissa reikihoitoa saaneiden terveys ei parantunut lumelääkettä saaneeseen vertailuryhmään verrattuna" - Anonyymi
Jos saa reikiä , niin senjälkeen ei ole enää "täyspäinen", vaan reiytetty!
- Anonyymi
Rehelliset lääkärit vastustavat rokotteita tieteellisten tutkimusten perusteella;
http://elinahytonen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/195822-hpv-rokotteet-laakarit-vaativat-rokotusten-lopettamista
Learn moreMiten tuo liittyy tämän viestiketjun aiheeseen? Aloita uusi ketju vaikka Skeptisismi tai Helluntailaisuus -palstalla. Tässä sulle inksaan terveiset
HIV voidaan pyyhkäistä maailmankartalta – uusi tutkimus todistaa lääkkeiden voiman
https://yle.fi/uutiset/3-10765114- Anonyymi
Bermudan.kolmiolääke kirjoitti:
Miten tuo liittyy tämän viestiketjun aiheeseen? Aloita uusi ketju vaikka Skeptisismi tai Helluntailaisuus -palstalla. Tässä sulle inksaan terveiset
HIV voidaan pyyhkäistä maailmankartalta – uusi tutkimus todistaa lääkkeiden voiman
https://yle.fi/uutiset/3-10765114Toivo!
Mites ne bermuudan kolmiotabut on vaikuttanu sinuun?
Ookko parantunu?
Vai vaivaako skitsofrenia edelleen? Anonyymi kirjoitti:
Toivo!
Mites ne bermuudan kolmiotabut on vaikuttanu sinuun?
Ookko parantunu?
Vai vaivaako skitsofrenia edelleen?Kuka on Toivo? Minä en ole. Kyseletkö itseltäsi?
- Anonyymi
Kuka on Toivo? Minä en ole. Kyseletkö itseltäsi?
Kaikki rokotteethan aiheuttavat haittoja, vieläpä vakavia sellaisia! Lääkärien on vain uskottava muuta. Ymmärtänet varmaan, että takinkääntö on liki mahdoton, jos jo parisensataa vuotta on pohjustettu tätä erehtymättömyyssatua.
Eikös se ole salaliittoa, jos rokotteisiin ei usko. Tieteellisessä ajattelussa nykyaika on aina puhdasta ja se mennyt unelma epämääräisempää höttöä. - Anonyymi
Kuka on Toivo? Minä en ole. Kyseletkö itseltäsi?
Tunnistan sut. Sää oot toi mun idiootti naapuri V.V.
Suksi Kuusikkoon palstalta.
Toivoo Murskantestaaja
Signature paperiarkkipiispa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnistan sut. Sää oot toi mun idiootti naapuri V.V.
Suksi Kuusikkoon palstalta.
Toivoo Murskantestaaja
Signature paperiarkkipiispaBuahahahaaaa!
Elä naurata minnuu!
Pitäiskö uskoa? HOHOHOHOHO!
--
villikuusikko
- Anonyymi
"Onko reiki-meditaatiosta luotettavaa tieteellistä tutkimusta, joka kertoisi sen ns. energiavirroista"
Kun näissä vaihtoehtoisten hoitojen yhteyksissä esiintyy "energia", "säteily" tai "taajuus" niin se on varma merkki siitä että ollaan koko lailla humpuukin ytimessä."Energia" tuntuu olevan jo yleisesti muussakin käytössä kuin alkuperäisessä fysiikan suuretta tarkoittamassa. Säteily ja taajuus ovat usein humpuukilaitteiden ja -aineiden myynnin edistämisessä esiintyviä sanoja. En rinnastaisi kuitenkaan meditaatiota "zappereihin" ja muihin skiientoloogien e-mittareihin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3197544Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771843
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551171Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019