Logitech Driving Force Pro

TJ81

Onko jollain kokemuksia miten tällainen vehje kestää käyttöä? Hintaa on, joten pitäisi saada jo laatuakin.
Onko jollain hajonnut ko. laite käsiin?
Löystyykö esim. siten, että tulee enemmän välystä keskialueelle? Katkeaako vaihdevivun tai -nappien jouset? Väsyykö moottorit? Ainakin monissa muissa rateissa olen törmännyt mainittuihin ongelmiin.

Ja paljonko muuten on normaalisti "löysää" siinä keskialueella? Siis mulla näyttää olevan n. 2 mm välys.

Kokemuksia kiitos!

14

5757

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • madjus

      Ostin ton Driving Force Pro-rattiohjaimen vuosi
      sitten. Ongelmat alko parin kuukauden käytön jälkeen kun kaasupedaali alkoi temppuilla ts. aina kun irroitti välipiuhan niin toimi jonkun aikaa mutta sitten pimeni uudestaan. Nyt laite on ollut takuuhuollossa 4 kuukautta(!) ja sovin myyjäliikkeen kanssa että perun kaupat...
      Eli olis ollu hyvä ratti jos olis toiminu.

      • Logi

        onkelma ois siinä että en saa toimimaan polkimia tossa driving force pro:ssa
        ja peli on live for speed.
        ratti kyllä toimii.


      • Zippo

        onkelma ois siinä että en saa toimimaan polkimia tossa driving force pro:ssa
        ja peli on live for speed.
        ratti kyllä toimii.


      • jakezu89
        Logi kirjoitti:

        onkelma ois siinä että en saa toimimaan polkimia tossa driving force pro:ssa
        ja peli on live for speed.
        ratti kyllä toimii.

        Itse pelaan Live For Speediä ja käytän Logitechin Driving Force Prota. Sain sen veljeltäni jolla se oli jäänyt vaille käyttöä. Ongelma on siinä että aluksi koko systeemi toimi täydellisesti. Yhtenä päivänä polkimet eivät enää toimineetkaan kunnolla ja ongelma poistui kun buuttasin koneen. Nyt se tekee taas samaa ja buuttaaminenkaan ei auta. Ratti toimii ja se kalibroi itsensä, mutta polkimet eivät vieläkään toimi. Olen yrittänyt kaikkea mitä mieleen juolahtaa ja netistäkin olen koittanut etsiä neuvoa, mutta ilman tulosta. Osaako kukaan auttaa?


      • Race 07 pelaaja

        mitkä ovat parhaat ratti polkimet yhdistelmä jois ois myös mukana vaihdekeppi ja pc:lle tietty kertokaa jos on kokemuksia muista kun tosta Driving Force Pro vaik toi onkin hyvä mitä oon kuulluu


      • jakezu89 kirjoitti:

        Itse pelaan Live For Speediä ja käytän Logitechin Driving Force Prota. Sain sen veljeltäni jolla se oli jäänyt vaille käyttöä. Ongelma on siinä että aluksi koko systeemi toimi täydellisesti. Yhtenä päivänä polkimet eivät enää toimineetkaan kunnolla ja ongelma poistui kun buuttasin koneen. Nyt se tekee taas samaa ja buuttaaminenkaan ei auta. Ratti toimii ja se kalibroi itsensä, mutta polkimet eivät vieläkään toimi. Olen yrittänyt kaikkea mitä mieleen juolahtaa ja netistäkin olen koittanut etsiä neuvoa, mutta ilman tulosta. Osaako kukaan auttaa?

        HMMH.... koitan selvittää asiaa sulle, mulloli sama juttu, mut sain toimii, mut en ikävä kyllä muista miten, on niin kauan aikaa siit... katon tota sulle!!


    • sappeli

      ...ja ei käänny ristinäppäin rikki.En suosittele!

      • Race 07 pelaaja

        mitä nämä ajurit ovat olen vaan kuulluu et ne on koneen jotain säätöi jos vaik nyt itekin hankkis ton Driving Forcen niin pitääks mul olla myös hyvät tehot konees voiks kysyy et pelaaks kukaan teist Race 07


    • WRC-friikki

      mulla katkes kaasupoljin 2kk käytön jälkeen.oli valmistusvika ja meni takuuseen.sen jälkeen ei ongelmia.paras ratti jota oon testannu.

      • Highway Star

        Nostetaas tämä ketju ylös.

        Olen omistanut ko. laitteiston nyt pari vuotta, käytettynä ostin kaverilta. Aivan loistava yhdistelmä ajotuntumaltaan! Jokaisen kanttarin ja töyssyn tuntee millintarkasti ratissa ja ohjaus on tarkkaa.

        Ongelma on kuitenkin seuraava: ehkä noin tunnin ajon jälkeen ratti ja polkimet sanovat itsensä irti. Ratissa oleva(t) valo(t) sammuu, ja pelissä ohjaus lukittuu siihen kohtaan missä se kulloinkin tämän käydessä sattuu olemaan, seurauksena tietenkin kolari ja armoton v*tutus. Tähän auttaa kun poistuu pelistä ja kiinnittää USB-liittimen uudelleen. Ajurit ovat uusimmat mahdolliset (tai oikeastaan ajurithan tulevat Logitech Gaming Softwaren kyljessä, uusin versio tällä hetkellä 5.04.110). Kosketushäiriö tuskin on kyseessä, sillä jos ratin unohtaa päälle siihen koskisikaan tai sillä pelaisikaan, se sammuu kuitenkin. Eli mitä ilmeisimmin kyse on jonkinlaisesta softaviasta. Muutakin Logitechin laitteistoa löytyy, nimittäin langattomat näppis ja hiiri ja nekin välillä keljuilevat katkaistessaan yhteyden. Voisiko kyse olla jonkinlaisesta yhteensopimattomuudesta?

        Mahtaisiko kellään muulla olla samanlaisia hankaluuksia Driving Force Pro:n kanssa? Neuvoja otetaan vastaan.


      • 900 astetta
        Highway Star kirjoitti:

        Nostetaas tämä ketju ylös.

        Olen omistanut ko. laitteiston nyt pari vuotta, käytettynä ostin kaverilta. Aivan loistava yhdistelmä ajotuntumaltaan! Jokaisen kanttarin ja töyssyn tuntee millintarkasti ratissa ja ohjaus on tarkkaa.

        Ongelma on kuitenkin seuraava: ehkä noin tunnin ajon jälkeen ratti ja polkimet sanovat itsensä irti. Ratissa oleva(t) valo(t) sammuu, ja pelissä ohjaus lukittuu siihen kohtaan missä se kulloinkin tämän käydessä sattuu olemaan, seurauksena tietenkin kolari ja armoton v*tutus. Tähän auttaa kun poistuu pelistä ja kiinnittää USB-liittimen uudelleen. Ajurit ovat uusimmat mahdolliset (tai oikeastaan ajurithan tulevat Logitech Gaming Softwaren kyljessä, uusin versio tällä hetkellä 5.04.110). Kosketushäiriö tuskin on kyseessä, sillä jos ratin unohtaa päälle siihen koskisikaan tai sillä pelaisikaan, se sammuu kuitenkin. Eli mitä ilmeisimmin kyse on jonkinlaisesta softaviasta. Muutakin Logitechin laitteistoa löytyy, nimittäin langattomat näppis ja hiiri ja nekin välillä keljuilevat katkaistessaan yhteyden. Voisiko kyse olla jonkinlaisesta yhteensopimattomuudesta?

        Mahtaisiko kellään muulla olla samanlaisia hankaluuksia Driving Force Pro:n kanssa? Neuvoja otetaan vastaan.

        Mie olen yrittäny vähän aikaa saaha tietoon miten saan ton ratin kääntymään LFS pelissä 900 astetta tällä hetkellä se ei käänny kuin 450 oisko jotain tietoa KAIKKI tieto on tärkeä


      • Ralliratti
        900 astetta kirjoitti:

        Mie olen yrittäny vähän aikaa saaha tietoon miten saan ton ratin kääntymään LFS pelissä 900 astetta tällä hetkellä se ei käänny kuin 450 oisko jotain tietoa KAIKKI tieto on tärkeä

        Kaikki hyvä hajoo aikoinaan. Kesti tosin viisi vuotta.Ratiss olevat kaksi vihreää valoa ei syty. Onko muilla käynyt vastaavaa, ja jos on niin tietääkö kännattaako korjata vai ostaa uusi.


    • S2, repikää siit :D

      LATAA LOGITECH PROFILER LOGITECHIN SIVUILTA.... Mulon ittelläki Driving Force GT, eli melkee samam ku sulla, mut mullon vaa torvi-nappi keskellä, sitä on kiva pelaa LIve For Speedii ku rattiki toimii :)

    • Moi olen uusi täällä ja mulla ei ole ongelmaa ratin kanssa ollut ihan hyvä vekotin mutta hei tietääkö kukaan mistä saisi tohon rattiin saa uuden vaihdekepin kun mun ratissa oli toinen keppi mutta ei ollut hyvä niin vaihdoin sen vanhan ja nyt ei tunnu pysyvän toivoisin äkkiä vastausta koska jos ei löydy ostan uuden ratin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1605
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1439
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1348
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1334
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      37
      1275
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1218
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe