Onko jollain kokemuksia miten tällainen vehje kestää käyttöä? Hintaa on, joten pitäisi saada jo laatuakin.
Onko jollain hajonnut ko. laite käsiin?
Löystyykö esim. siten, että tulee enemmän välystä keskialueelle? Katkeaako vaihdevivun tai -nappien jouset? Väsyykö moottorit? Ainakin monissa muissa rateissa olen törmännyt mainittuihin ongelmiin.
Ja paljonko muuten on normaalisti "löysää" siinä keskialueella? Siis mulla näyttää olevan n. 2 mm välys.
Kokemuksia kiitos!
Logitech Driving Force Pro
14
5879
Vastaukset
- madjus
Ostin ton Driving Force Pro-rattiohjaimen vuosi
sitten. Ongelmat alko parin kuukauden käytön jälkeen kun kaasupedaali alkoi temppuilla ts. aina kun irroitti välipiuhan niin toimi jonkun aikaa mutta sitten pimeni uudestaan. Nyt laite on ollut takuuhuollossa 4 kuukautta(!) ja sovin myyjäliikkeen kanssa että perun kaupat...
Eli olis ollu hyvä ratti jos olis toiminu.- Logi
onkelma ois siinä että en saa toimimaan polkimia tossa driving force pro:ssa
ja peli on live for speed.
ratti kyllä toimii. - Zippo
ratti kyllä toimii. - jakezu89
Logi kirjoitti:
ratti kyllä toimii.Itse pelaan Live For Speediä ja käytän Logitechin Driving Force Prota. Sain sen veljeltäni jolla se oli jäänyt vaille käyttöä. Ongelma on siinä että aluksi koko systeemi toimi täydellisesti. Yhtenä päivänä polkimet eivät enää toimineetkaan kunnolla ja ongelma poistui kun buuttasin koneen. Nyt se tekee taas samaa ja buuttaaminenkaan ei auta. Ratti toimii ja se kalibroi itsensä, mutta polkimet eivät vieläkään toimi. Olen yrittänyt kaikkea mitä mieleen juolahtaa ja netistäkin olen koittanut etsiä neuvoa, mutta ilman tulosta. Osaako kukaan auttaa?
- Race 07 pelaaja
mitkä ovat parhaat ratti polkimet yhdistelmä jois ois myös mukana vaihdekeppi ja pc:lle tietty kertokaa jos on kokemuksia muista kun tosta Driving Force Pro vaik toi onkin hyvä mitä oon kuulluu
jakezu89 kirjoitti:
Itse pelaan Live For Speediä ja käytän Logitechin Driving Force Prota. Sain sen veljeltäni jolla se oli jäänyt vaille käyttöä. Ongelma on siinä että aluksi koko systeemi toimi täydellisesti. Yhtenä päivänä polkimet eivät enää toimineetkaan kunnolla ja ongelma poistui kun buuttasin koneen. Nyt se tekee taas samaa ja buuttaaminenkaan ei auta. Ratti toimii ja se kalibroi itsensä, mutta polkimet eivät vieläkään toimi. Olen yrittänyt kaikkea mitä mieleen juolahtaa ja netistäkin olen koittanut etsiä neuvoa, mutta ilman tulosta. Osaako kukaan auttaa?
HMMH.... koitan selvittää asiaa sulle, mulloli sama juttu, mut sain toimii, mut en ikävä kyllä muista miten, on niin kauan aikaa siit... katon tota sulle!!
- sappeli
...ja ei käänny ristinäppäin rikki.En suosittele!
- Race 07 pelaaja
mitä nämä ajurit ovat olen vaan kuulluu et ne on koneen jotain säätöi jos vaik nyt itekin hankkis ton Driving Forcen niin pitääks mul olla myös hyvät tehot konees voiks kysyy et pelaaks kukaan teist Race 07
- WRC-friikki
mulla katkes kaasupoljin 2kk käytön jälkeen.oli valmistusvika ja meni takuuseen.sen jälkeen ei ongelmia.paras ratti jota oon testannu.
- Highway Star
Nostetaas tämä ketju ylös.
Olen omistanut ko. laitteiston nyt pari vuotta, käytettynä ostin kaverilta. Aivan loistava yhdistelmä ajotuntumaltaan! Jokaisen kanttarin ja töyssyn tuntee millintarkasti ratissa ja ohjaus on tarkkaa.
Ongelma on kuitenkin seuraava: ehkä noin tunnin ajon jälkeen ratti ja polkimet sanovat itsensä irti. Ratissa oleva(t) valo(t) sammuu, ja pelissä ohjaus lukittuu siihen kohtaan missä se kulloinkin tämän käydessä sattuu olemaan, seurauksena tietenkin kolari ja armoton v*tutus. Tähän auttaa kun poistuu pelistä ja kiinnittää USB-liittimen uudelleen. Ajurit ovat uusimmat mahdolliset (tai oikeastaan ajurithan tulevat Logitech Gaming Softwaren kyljessä, uusin versio tällä hetkellä 5.04.110). Kosketushäiriö tuskin on kyseessä, sillä jos ratin unohtaa päälle siihen koskisikaan tai sillä pelaisikaan, se sammuu kuitenkin. Eli mitä ilmeisimmin kyse on jonkinlaisesta softaviasta. Muutakin Logitechin laitteistoa löytyy, nimittäin langattomat näppis ja hiiri ja nekin välillä keljuilevat katkaistessaan yhteyden. Voisiko kyse olla jonkinlaisesta yhteensopimattomuudesta?
Mahtaisiko kellään muulla olla samanlaisia hankaluuksia Driving Force Pro:n kanssa? Neuvoja otetaan vastaan. - 900 astetta
Highway Star kirjoitti:
Nostetaas tämä ketju ylös.
Olen omistanut ko. laitteiston nyt pari vuotta, käytettynä ostin kaverilta. Aivan loistava yhdistelmä ajotuntumaltaan! Jokaisen kanttarin ja töyssyn tuntee millintarkasti ratissa ja ohjaus on tarkkaa.
Ongelma on kuitenkin seuraava: ehkä noin tunnin ajon jälkeen ratti ja polkimet sanovat itsensä irti. Ratissa oleva(t) valo(t) sammuu, ja pelissä ohjaus lukittuu siihen kohtaan missä se kulloinkin tämän käydessä sattuu olemaan, seurauksena tietenkin kolari ja armoton v*tutus. Tähän auttaa kun poistuu pelistä ja kiinnittää USB-liittimen uudelleen. Ajurit ovat uusimmat mahdolliset (tai oikeastaan ajurithan tulevat Logitech Gaming Softwaren kyljessä, uusin versio tällä hetkellä 5.04.110). Kosketushäiriö tuskin on kyseessä, sillä jos ratin unohtaa päälle siihen koskisikaan tai sillä pelaisikaan, se sammuu kuitenkin. Eli mitä ilmeisimmin kyse on jonkinlaisesta softaviasta. Muutakin Logitechin laitteistoa löytyy, nimittäin langattomat näppis ja hiiri ja nekin välillä keljuilevat katkaistessaan yhteyden. Voisiko kyse olla jonkinlaisesta yhteensopimattomuudesta?
Mahtaisiko kellään muulla olla samanlaisia hankaluuksia Driving Force Pro:n kanssa? Neuvoja otetaan vastaan.Mie olen yrittäny vähän aikaa saaha tietoon miten saan ton ratin kääntymään LFS pelissä 900 astetta tällä hetkellä se ei käänny kuin 450 oisko jotain tietoa KAIKKI tieto on tärkeä
- Ralliratti
900 astetta kirjoitti:
Mie olen yrittäny vähän aikaa saaha tietoon miten saan ton ratin kääntymään LFS pelissä 900 astetta tällä hetkellä se ei käänny kuin 450 oisko jotain tietoa KAIKKI tieto on tärkeä
Kaikki hyvä hajoo aikoinaan. Kesti tosin viisi vuotta.Ratiss olevat kaksi vihreää valoa ei syty. Onko muilla käynyt vastaavaa, ja jos on niin tietääkö kännattaako korjata vai ostaa uusi.
- S2, repikää siit :D
LATAA LOGITECH PROFILER LOGITECHIN SIVUILTA.... Mulon ittelläki Driving Force GT, eli melkee samam ku sulla, mut mullon vaa torvi-nappi keskellä, sitä on kiva pelaa LIve For Speedii ku rattiki toimii :)
Moi olen uusi täällä ja mulla ei ole ongelmaa ratin kanssa ollut ihan hyvä vekotin mutta hei tietääkö kukaan mistä saisi tohon rattiin saa uuden vaihdekepin kun mun ratissa oli toinen keppi mutta ei ollut hyvä niin vaihdoin sen vanhan ja nyt ei tunnu pysyvän toivoisin äkkiä vastausta koska jos ei löydy ostan uuden ratin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067