Suositelkaas jotain hyvää tatskaliikettä sunny beachilta! Ja vähän infoo myös kaipailen noin hinnoista..
Tatska sunny beachilla
3
227
Vastaukset
En suosittele tatuoinnin ottoa . Hygienia taso on vähän niin ja näin . Sieltä voi saada vaikka millaisen taudin likaisista neuloista .. Kyllä suosittelen tekemään kotimaassa kyseiset jutut . Siis minä olen tätä mieltä asiasta . Joku muu voi olla toista mieltä 🤔
- Anonyymi
Parempi jättää koko tatska tekemättä. Ei turhaan vanhempana kaduta.
- Anonyymi
Joo ei taida useimmat juur välittää,, kun rahan vaan saa turistiltä nyhdettyä niin mielenkiinto loppuu siihen.
Ja eri maitten känniurpoja tulee varmasti lisää vaikka mitä tunaroisi.
Ihan noinniinku yleisesti tuolla sellainen meininki. Ja muutenkin onko hyvä hoitaa sitä tuoretta tatskaa jossain 35c känni sessioissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868563
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264668- 504198
- 593742
- 513196
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432461
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362107