Suositelkaas jotain hyvää tatskaliikettä sunny beachilta! Ja vähän infoo myös kaipailen noin hinnoista..
Tatska sunny beachilla
3
216
Vastaukset
En suosittele tatuoinnin ottoa . Hygienia taso on vähän niin ja näin . Sieltä voi saada vaikka millaisen taudin likaisista neuloista .. Kyllä suosittelen tekemään kotimaassa kyseiset jutut . Siis minä olen tätä mieltä asiasta . Joku muu voi olla toista mieltä 🤔
- Anonyymi
Parempi jättää koko tatska tekemättä. Ei turhaan vanhempana kaduta.
- Anonyymi
Joo ei taida useimmat juur välittää,, kun rahan vaan saa turistiltä nyhdettyä niin mielenkiinto loppuu siihen.
Ja eri maitten känniurpoja tulee varmasti lisää vaikka mitä tunaroisi.
Ihan noinniinku yleisesti tuolla sellainen meininki. Ja muutenkin onko hyvä hoitaa sitä tuoretta tatskaa jossain 35c känni sessioissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.394612- 522151
Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2521641Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151639Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2621620Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ911148Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481123Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331107Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671077- 671073