Joko ollaan anonyymei

Anonyymi

Joko ollaan anonyymei
ei syödä kauraryynei
ollaan trollikauppiaita
Meistä tuli hurlum heitä
ei auta mikään isämeitä
eli ollaan kuninkaita
Muista klikkaa suojateitä
savupiippuja pensseleitä
linja-autoja portaita - vuoriakin

72

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt ollaan sitä rupusakkia....kaikkein alhaisinta massaa..

      • Anonyymi

        Rekisteröitymällä voisimme kohota pohjamudista ja olla tasavertaisia.


      • Anonyymi

        Kirosana. Siniset. Niin eduskunnassa (olivat) kuin täälläkin (0vat).
        Tarkanmarkan martta huomaakin tuon nollan alussa 0-vat.
        Kaikesta huolimatta, ei haittaa. Suomi24 oli pakko luopua pakkorekisteröimisestä.
        Kansa olisi kaikonnut kuin Sinisten vaaliuurnilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirosana. Siniset. Niin eduskunnassa (olivat) kuin täälläkin (0vat).
        Tarkanmarkan martta huomaakin tuon nollan alussa 0-vat.
        Kaikesta huolimatta, ei haittaa. Suomi24 oli pakko luopua pakkorekisteröimisestä.
        Kansa olisi kaikonnut kuin Sinisten vaaliuurnilta.

        Onko sinisten vika kun et uskalla rekkautua, mä olen anonyymi omasta tahdostani en syytä siitä ketään.


    • Anonyymi

      Anonyymi ei oo mitään, ei oo kukaan, turha pyrkii porukkaan mukaan, onko keksittävä nimimerkki, mitä käytä ei anonyymipertti.

      • Anonyymi

        Minulla olisi myytävänä harvinainen Nyymi-muki!


      • Anonyymi

        Nyymitellään, kunnes kyllästytään ja sitten täällä voi 10 puhua keskenään.
        Onhan sekin tavoite.
        Tai juttella issekseen.

        Kuraa! Kuraa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyymitellään, kunnes kyllästytään ja sitten täällä voi 10 puhua keskenään.
        Onhan sekin tavoite.
        Tai juttella issekseen.

        Kuraa! Kuraa!

        Me olemme aitoja, alkuperäisiä Anonyymejä!
        Kasvottomia keskustelijoita, kuvattomia kultturelleja ja Mustanpuhuvia Myytinmurtajia.
        Emme rieku rekattuina, emme mutise moninikkeinä, emme vittuile valokuvinemme ja emme myöskään kettuile kirjautuneina.

        Maaima on meidän laajan Anonyymi-suvun!
        Hipheijaa!


      • Anonyymi

        Ei haittaa tätä lyylii,
        ei tartte vaihtaa tyylii.
        Siniset alkaako pomottaa,
        ei satu, ei ala jomottaa.


      • Anonyymi

        Ihanaa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulla olisi myytävänä harvinainen Nyymi-muki!

        Oot varmaan mukiin menevä mulkero. Paavon pallero. Muumin muistinmenetys.


    • Anonyymi

      Anonyymi2

      Voisko tekstin alkuun tai loppuun laittaa Anonyymille numeron perään, niin tietäisI milloin keskustelee saman henkilön kanssa ja kuka on kirjoittanut useampia viestejä?

      Anonyymi3

      • Anonyymi

        Juu ei!
        Sehän rikkoisi meidän uuden ja raikkaan kirjoituspohjamme.
        Vähän kuin Näkymättömyysviittaan olisi tullut repeämä.
        Ollaan niin kuin ei oltaiskaan.


    • Anonyymi

      Hei Heikunkeikku täällä.

      Aha, nysssse on sitte tullu käyttöön.
      Vähän hankala lukea, kun ei tiedä kuka kenellekin juttelee.
      Mutta olkoot sitten niin. Kun en muuta voi:)
      Ehkä tähän tottuu. Minä luultavimmatusti en totu, kun täs asiaa mietiskelen tarkemmin.

      Arvelen vahvasti, että kävijämäärä vähenee kun tää tämmöseks äityi.
      Ehkä näin haluttiinkin.

      Työpäivä nyt ohi ja aika pirtee oon vielä.
      Pitkä vapaa edessä ja huomenna meen pojan luo ruokaa värkkäämään.
      Kenties jotakin peliäkin lapsen tai kahen kans pelataan. Passaa mulle.

      • Anonyymi

        Aivan. Minäkin vähennän käyntejä ja ainakin jätän klikkauksia tekemättä. Ymmärtääkseni Aller saa mainostuloja juurikin klikkauksien perusteella.

        Tulisipa vähäsateinen kesä, niin ei edes vieroitusoireita ilmenisi :)


    • No niin, nyt olette anonyymejä. Huvittaa kuinka vaikeaksi moni kokee rekisteröitymisen. Minulla on kolme rekisteröityä tunnistettavaa nikkiä.

      Kertokaa mikä estää rekisteröitymisen?

      Olen kirjoitellut kohta kohta viisitoista vuotta korpikirjailijana, jotain kahdeksan vuotta korppiksena ja korppikotkan rekisteröin viime vuonna kun se on kiva nikki ja oli vapaa. Kaikissa nimimerkeissäni on omat henkilötietoni.

      So, periaatteen ihmisiä vai niitä, jotka pelkäävät varjoaan, vai mikä estää?

      • Anonyymi

        Sää oot se myymi elikkäs toope janssoni luuskamuikkune, ei vaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sää oot se myymi elikkäs toope janssoni luuskamuikkune, ei vaa?

        En kysynyt kuka olen, kysyin mikä estää rekisteröitymisen?


      • Anonyymi

        Olen mielettömän onnellinen siitä, ettei persoonani ole jakautunut. Siispä minulla ei ole sivupersoonia, joista jokainen tarvitsisi oman nimimerkkinsä.

        Minulla on ainoastaan vakiintunut nimimerkki kylmätotuus, jolla edelleen kommenttini kuittaan.

        Jos joku toinenkin kirjoittaja haluaa em. nimmarilla kirjoittaa, niin se on hänen ongelmansa-ei minun.

        Minä en pelkää ketään tällä palstalla, koska siihen ei ole mitään syytä.

        PS. On minulla rekisteröity nimmarikin, jota olen muutaman kerran käyttänyt, mutten koskaan 60 palstalla.

        Terveiset täältä aurinkoisesta Savosta kaikille palstalaisille!

        T. kylmätotuus


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen mielettömän onnellinen siitä, ettei persoonani ole jakautunut. Siispä minulla ei ole sivupersoonia, joista jokainen tarvitsisi oman nimimerkkinsä.

        Minulla on ainoastaan vakiintunut nimimerkki kylmätotuus, jolla edelleen kommenttini kuittaan.

        Jos joku toinenkin kirjoittaja haluaa em. nimmarilla kirjoittaa, niin se on hänen ongelmansa-ei minun.

        Minä en pelkää ketään tällä palstalla, koska siihen ei ole mitään syytä.

        PS. On minulla rekisteröity nimmarikin, jota olen muutaman kerran käyttänyt, mutten koskaan 60 palstalla.

        Terveiset täältä aurinkoisesta Savosta kaikille palstalaisille!

        T. kylmätotuus

        No, nyt olet kuitenkin vain anonyymi.

        Sinulla ei ole kylmäätotuutta enää. Et erotu minulle. Vain silloin tiedän olemassa olostasi kun kirjoitat sapekkaasti vastauksia kommentteihini.

        Minimaailman fantasioissani olin tänään Hermanni Sivelin uuden kodin tupareilla. Kirjaan ihanat fantasiani jahka kerkiän blogiini.

        On ihanaa omata mielikuvitusta, luovuutta ja huumorintajua. En tosin enää korosta sisäistä hymyä herättäviä kommenttejani hymiöllä vaan jätän lukijan vastuulle ymmärtää tai sitten ei.

        Hyvää pääsiäistä, ollaan iloisia kun meidän ei tarvitse keskustella enää keskenämme. Jos et nyt satu suivaantumaan kirjoituksistani ja otat yhteyttä.

        Minut tunnistaa nykyisin hyvin ; ) (poikkeushymiö)



        Korpikirjailijan, korppiksen ja korppikotka-nimimerkkien takana ei mieleni jakaudu enää.


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        No, nyt olet kuitenkin vain anonyymi.

        Sinulla ei ole kylmäätotuutta enää. Et erotu minulle. Vain silloin tiedän olemassa olostasi kun kirjoitat sapekkaasti vastauksia kommentteihini.

        Minimaailman fantasioissani olin tänään Hermanni Sivelin uuden kodin tupareilla. Kirjaan ihanat fantasiani jahka kerkiän blogiini.

        On ihanaa omata mielikuvitusta, luovuutta ja huumorintajua. En tosin enää korosta sisäistä hymyä herättäviä kommenttejani hymiöllä vaan jätän lukijan vastuulle ymmärtää tai sitten ei.

        Hyvää pääsiäistä, ollaan iloisia kun meidän ei tarvitse keskustella enää keskenämme. Jos et nyt satu suivaantumaan kirjoituksistani ja otat yhteyttä.

        Minut tunnistaa nykyisin hyvin ; ) (poikkeushymiö)



        Korpikirjailijan, korppiksen ja korppikotka-nimimerkkien takana ei mieleni jakaudu enää.

        Olen edelleenkin kylmätotuus ja sille et sinäkään mitään mahda. Se on kylmä totuus.

        En elä fantasia-tai mielikuvitusmaailmassa, vaan jalkani ovat tiukasti maan pinnalla.

        Unohditko laittaa 3 pystypeukkua kommentillesi tällä kertaa?

        En suivaannu kirjoituksistasi, sen sijaan useimmiten vain hymähtelen niille.

        Hyviä pyhiä!

        T. kylmätotuus


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen edelleenkin kylmätotuus ja sille et sinäkään mitään mahda. Se on kylmä totuus.

        En elä fantasia-tai mielikuvitusmaailmassa, vaan jalkani ovat tiukasti maan pinnalla.

        Unohditko laittaa 3 pystypeukkua kommentillesi tällä kertaa?

        En suivaannu kirjoituksistasi, sen sijaan useimmiten vain hymähtelen niille.

        Hyviä pyhiä!

        T. kylmätotuus

        Liian työlästä peukuttaa itseään, jaksat luulotella. Mutta jos jätät kommentoimatta minulle saat olla rauhassa, en tunnista sinua anonyymien massasta..

        Miksi laittat nimimerkkisi loppuun, haluatko olla ikäänkuin rekattu?

        Nyt pötkähdän maate. Nukketalossa juhlivat vielä. Lapset ovat jo nukkumassa. Aikuisilla on jatkot kynttilän valossa. Onneksi eivät soita musiikkia saan nukuttua, yötä.


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        Liian työlästä peukuttaa itseään, jaksat luulotella. Mutta jos jätät kommentoimatta minulle saat olla rauhassa, en tunnista sinua anonyymien massasta..

        Miksi laittat nimimerkkisi loppuun, haluatko olla ikäänkuin rekattu?

        Nyt pötkähdän maate. Nukketalossa juhlivat vielä. Lapset ovat jo nukkumassa. Aikuisilla on jatkot kynttilän valossa. Onneksi eivät soita musiikkia saan nukuttua, yötä.

        Ainahan minä olen laittanut puumerkkini kirjoituksiini.
        Lienee yhdentekevää, onko se kommenttini alussa vai lopussa.

        Toisin kuin sinä, minä en ole koskaan puskaillut, enkä jatkossakaan aio tapaani muuttaa.
        Jokaisen kommenttini kuittaan nimimerkillä kylmätotuus.

        Hyvää yötä!

        T. kylmätotuus

        PS. Mitä tuohon peukuttamiseen tulee, niin älä viitsi narrata edes itseäsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ainahan minä olen laittanut puumerkkini kirjoituksiini.
        Lienee yhdentekevää, onko se kommenttini alussa vai lopussa.

        Toisin kuin sinä, minä en ole koskaan puskaillut, enkä jatkossakaan aio tapaani muuttaa.
        Jokaisen kommenttini kuittaan nimimerkillä kylmätotuus.

        Hyvää yötä!

        T. kylmätotuus

        PS. Mitä tuohon peukuttamiseen tulee, niin älä viitsi narrata edes itseäsi.

        Käyt läpi sitä kehitysvaiheen aikaa jota minäkin aikoinani, luulottelin. Olen luopunut luulotteluista sinäkin ehkä luovut jonain päivänä kun huomaat, että ei kannata kiusata itseään jonninjoutavalla.

        Jaa jalat saappaisiin ja saappaat maanpinnalle, lehtisavotta jatkuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainahan minä olen laittanut puumerkkini kirjoituksiini.
        Lienee yhdentekevää, onko se kommenttini alussa vai lopussa.

        Toisin kuin sinä, minä en ole koskaan puskaillut, enkä jatkossakaan aio tapaani muuttaa.
        Jokaisen kommenttini kuittaan nimimerkillä kylmätotuus.

        Hyvää yötä!

        T. kylmätotuus

        PS. Mitä tuohon peukuttamiseen tulee, niin älä viitsi narrata edes itseäsi.

        Olen useasti peukuttanut korpikirjailijan kolmea nimimerkkiä, jätä kylmäkkö luulottelusi.


      • Anonyymi

        Ja itseäsi peukutat sinäkin kylmätotuus, kuinka muuten yhden peukun saisit.


    • Anonyymi

      No mie oon Per-kel :)

      • Kun lukee ketjua, mielenkiinto kommentteihin loppuu. On vain anonyymejä.


      • Anonyymi

        Tiedätkös sitä, että olet hieman likinäköinen.
        En ole koskaan pitänyt sinua mielenkiintoisempana kuin muut.
        Edelleen: ei se muoto, vaan sisältö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkös sitä, että olet hieman likinäköinen.
        En ole koskaan pitänyt sinua mielenkiintoisempana kuin muut.
        Edelleen: ei se muoto, vaan sisältö.

        Onhan oikeasti mukavampaa keskustella, kun tietää kenen kanssa juttelee ja kuka mitäkin sanoo.
        Anonyymit olemme yhtä massaa.


      • Anonyymi

        Molempiin iltapäivälehtiin voi kommentoida nimimerkillä. Henkilöstä kiinni voi käyttää samaa tai aiheeseen sopivaa lennosta tempaistuun.
        Ainahan voi tähän lisätä sen viimeksi käytetyn nimimerkin ja vesittää tämä muutos.
        Yritän muistaa tämän: Beng = pieni tikku lihassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molempiin iltapäivälehtiin voi kommentoida nimimerkillä. Henkilöstä kiinni voi käyttää samaa tai aiheeseen sopivaa lennosta tempaistuun.
        Ainahan voi tähän lisätä sen viimeksi käytetyn nimimerkin ja vesittää tämä muutos.
        Yritän muistaa tämän: Beng = pieni tikku lihassa

        Niinhän mä kirjoitin, anonyymit on yhtä samaa massaa, eri nimimerkeillä kirjoittavat erottuu yksilöiksi. Olkoon nikki musta tai sininen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän mä kirjoitin, anonyymit on yhtä samaa massaa, eri nimimerkeillä kirjoittavat erottuu yksilöiksi. Olkoon nikki musta tai sininen.

        Heikunkeikku vastaa:

        Jepulis, just noin.
        Minä oon nyt tällännyt nimimerkkini näkyville niihin muutamiin kommentteihin, joita oon tehnyt muutoksen jälkeen. Olen siis yksilöinyt itseni:) En suostu massaksi maatumaan.
        Ja jos ja kun joku minulle vastaa, niin minä tiedän, että vastaaja tietää kenelle vastaa. Se vasta on mukavata.

        Minusta olisi mukavaa, jos te muutkin ilmoittaisitte, millä nimimerkillä olette aikaisemmin kirjoittaneet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heikunkeikku vastaa:

        Jepulis, just noin.
        Minä oon nyt tällännyt nimimerkkini näkyville niihin muutamiin kommentteihin, joita oon tehnyt muutoksen jälkeen. Olen siis yksilöinyt itseni:) En suostu massaksi maatumaan.
        Ja jos ja kun joku minulle vastaa, niin minä tiedän, että vastaaja tietää kenelle vastaa. Se vasta on mukavata.

        Minusta olisi mukavaa, jos te muutkin ilmoittaisitte, millä nimimerkillä olette aikaisemmin kirjoittaneet.

        Minä nyt vastaan, vaikka en tosiaankaan tiedä kenelle minä nyt tässä vastaan.

        Minulle tuosta teidän pikku leikistänne tulee mieleen, kun lasten kanssa olin piilosilla, mutta ne pikkuiset eivät malttaneet olla piilossa kuitenkaan, vaan aina sieltä täältä kuului: "Täällä".

        Yli ymmärrykseni menee tuo, että halutaan olla anonyymejä, mutta silti halutaan toisten tunnistavan teidät. Miksi?
        Jos nyt näin kävisi (vaikka todennäköisesti ei), että minulla olisi jotain niin arkaluontoista sanottavaa, että haluaisin sen kirjoittaa anonyyminä, niin ei kyllä tulisi mieleenkään ilmoittaa kuka olen.

        Enkä vielä ainakaan ole teidän anonyymien nähnyt kirjoittavan sellaista, jota ei olisi voinut yhtä hyvin rekattunakin kirjoittaa omalla luotettavalla nikillä.


      • Anonyymi

        No. Suomalainen lehdistö on 2. vapain maailmassa. Siksi ohjelmantuottajalta tämä muutos vaikuttaa kiusalta ja lapselliselta.
        Tellu
        Ehkä se signeeraus (nostaa taideteoksenkin arvoa, hih) on reilumpaa,
        ja jotenkin nyt tajuan kauan kirjoittaneiden, rekisteröityneiden ärtymyksen aikanaan. Luulisikin nyt, että olisi suurempikin polemiikki vakikirjoittajilta, niiltä rekatuilta.
        Anonyymi on synonyymi jokulle.
        Joku-Beng (kukkuluuruu)


      • Anonyymi

        Keskustelen mieluummin anonyymien kanssa. Heissä on tuhlailematonta salaperäistä voimaa ja potentiaalia. Siniset - itsestäänselvyyksiä.


      • Anonyymi
        korppis kirjoitti:

        Kun lukee ketjua, mielenkiinto kommentteihin loppuu. On vain anonyymejä.

        Nyt on turha valittaa, kun on tapahtunut juuri se, mitä osa rekatuista nimimerkeistä on vuosia halunnut tapahtuvaksi.

        Sitä saa, mitä tilaa.

        Saattaa olla, että ylläpito teki pahan virheen yrittäessään pakolla saada keskustelijat rekisteröitymään. Aika senkin näyttää.

        kylmätotuus kuittaa


    • Anonyymi

      Eipä tämä ainakaan tässä vaiheessa mikään mullistava muutos ole, sillä ihan sama on kirjoittaakko nimimerkkintä tähän tekstin alle, vaiko siihen pikku lokeroon mikä oli aiemmin.

      RealistiN🐣

      • En ollut viikkoon käynyt täällä ja ihmettelin kovin, että mitä täällä on tapahtunut, kun on vain anonyymejä suurin osa kommenteista.
        No selvisihän se. Ihan tuli ikävä vakimustia, kun ketjuja selasin.
        Tuo on hyvä, että laittaa alle vanhan mustansa.


      • eppu2 kirjoitti:

        En ollut viikkoon käynyt täällä ja ihmettelin kovin, että mitä täällä on tapahtunut, kun on vain anonyymejä suurin osa kommenteista.
        No selvisihän se. Ihan tuli ikävä vakimustia, kun ketjuja selasin.
        Tuo on hyvä, että laittaa alle vanhan mustansa.

        "peppu2"

        Muista kuitenkin että mustakaan alle-kirjoitus ei ole luottamuksen arvoinen.
        Luottamuksen arvoista on vain pysyvyys.
        Nyt on alkanut aika jolloin anonyymit ovat keskenään alkaneet olla olevinaan jotain toista.
        Epä-toivoisina.
        Ajattele vaikka itseäsi: viikkoon en ole...

        H.


      • Anonyymi
        hunksz kirjoitti:

        "peppu2"

        Muista kuitenkin että mustakaan alle-kirjoitus ei ole luottamuksen arvoinen.
        Luottamuksen arvoista on vain pysyvyys.
        Nyt on alkanut aika jolloin anonyymit ovat keskenään alkaneet olla olevinaan jotain toista.
        Epä-toivoisina.
        Ajattele vaikka itseäsi: viikkoon en ole...

        H.

        Älä ny kitaja kun monetki anonyymit rakastaa sua, eiks se riitä luottoon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä ny kitaja kun monetki anonyymit rakastaa sua, eiks se riitä luottoon.

        "mustamassa"

        Kyllä minä sen olen ollut ymmärtävinäni.
        Ja kauemmankin aikaa.
        Suudella voi aina, kouraistakin hieman.
        Mutta pidemmälle ei mennä ilman luottamusta.

        H.


      • Anonyymi

        Kyllä sylkinäyte tai ainakin sormenjälki näyte pitää olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sylkinäyte tai ainakin sormenjälki näyte pitää olla.

        dna pitää tutkii onko anonyymi jus se vai joku ihan toinen anonyymi.


      • Anonyymi
        hunksz kirjoitti:

        "mustamassa"

        Kyllä minä sen olen ollut ymmärtävinäni.
        Ja kauemmankin aikaa.
        Suudella voi aina, kouraistakin hieman.
        Mutta pidemmälle ei mennä ilman luottamusta.

        H.

        No...suudellaan sitten "vaan" .. mutta ei kouraista.. onhan sinulla näitä luotettavia onneksi ..
        mimmimum-..mi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No...suudellaan sitten "vaan" .. mutta ei kouraista.. onhan sinulla näitä luotettavia onneksi ..
        mimmimum-..mi

        Ei hunksz malta olla kourasematta kun lähietäsyyvelle pääsee, joten luottavaisin mielin anonyyminä.
        👍👌


      • Anonyymi

        Minua ärsyttää todella paljon jos luotettavuutani ...tai rehellisyyttäni epäillään.. En pystyisi elämään epärehellisenä itseni kanssa... Mutta ollaan sitten anonyymi ...se ei tee minusta epärehellistä...


      • Anonyymi
        eppu2 kirjoitti:

        En ollut viikkoon käynyt täällä ja ihmettelin kovin, että mitä täällä on tapahtunut, kun on vain anonyymejä suurin osa kommenteista.
        No selvisihän se. Ihan tuli ikävä vakimustia, kun ketjuja selasin.
        Tuo on hyvä, että laittaa alle vanhan mustansa.

        Ei syytä huoleen eppu2.


        Luulenpa, että suuri osa meistä "vakimustista" kuittaa kommenttinsa nimmarillaan.

        Asiasta kukkapenkkiin.
        Rusakot ovat järsineet piloille lähes jokaisen perennani, eivätkä mitkään suojaukset ole toimineet.
        Arvaa, ottaako otsaluuhun?!

        Kauniita keväisiä päiviä sinullekin!

        T.kylmätotuus


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei syytä huoleen eppu2.


        Luulenpa, että suuri osa meistä "vakimustista" kuittaa kommenttinsa nimmarillaan.

        Asiasta kukkapenkkiin.
        Rusakot ovat järsineet piloille lähes jokaisen perennani, eivätkä mitkään suojaukset ole toimineet.
        Arvaa, ottaako otsaluuhun?!

        Kauniita keväisiä päiviä sinullekin!

        T.kylmätotuus

        Se olisi hyvä, tuo vakimustien kuittaus.
        Täällä on lunta vielä paljon. Tosin nyt on kinokset laskeneet, kun on niin lämmin ollut. 15 astetta tänään. Metsästä on aika hyvin sulanut. Eilen mittasin alamökin terssin lumet. 33cm.
        Sitä kun tuli tälle kohtaa 25cm lisää vajaa pari viikkoa sitten.
        Aronian juurelta ovat lumet sulaneet. Siellä näytti olevan 3krookusta noussut kukkimaan.
        Yhtenä vuonna minulta oli yöllä jänis syönyt kaikki orvokit. Kyllä minuakin silloin keljutti.
        Mukavia kevätpäiviä sinnekin.


    • Anonyymi

      Aika vähän noita rajattuja nimimerkkejä näkee. Yhtään ns. uutta sinistä en ole nähnyt enkä mustasta siniseen uudistuksen jälkeen.

      Vanhat siniset yrittävät "värvätä" entiseen tapaansa.

      • Anonyymi

        Eihän palstalla enää ole kuin muutama vakkarisininen, viis tai kuus enimmilläänkin.


    • Anonyymi

      Olisko tämä muutos ollut palstan ylläpitäjän tarkoitus, vähentää viestejä. Joutuuko maksamaan palstatilasta jonnekin ja nyt kun väki vähenee, maksu on pienempi.

      • Milloin vähenee?

        Minusta kun näyttää kaikki entiset mustilla nikeillä kirjoittaneet olevan täällä kaikesta huolimatta vaikka sitä lähtemistä on uhottu. Lisääntynythän täällä vain on kommentit selvästikin.

        Ettekä te minnekään ole lähdössä, kunhan itkunpiukeina pippuroitte vain.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Milloin vähenee?

        Minusta kun näyttää kaikki entiset mustilla nikeillä kirjoittaneet olevan täällä kaikesta huolimatta vaikka sitä lähtemistä on uhottu. Lisääntynythän täällä vain on kommentit selvästikin.

        Ettekä te minnekään ole lähdössä, kunhan itkunpiukeina pippuroitte vain.

        Aika näyttää, väheneekö väki vai ei.

        Minulle sinä tulet aina olemaan mustalla nimimerkillä kirjoittanut ent. siivoojaparka. (läh.pappi)
        Tuolla nimimerkillä kirjoittamasi kommentit eivät muuksi muutu. Ne seuraavat sinua rekkautumisestasi huolimatta.

        Minä en häivy palstalta uudistuksen vuoksi, enkä ole edes koskaan niin ajatellut tekevänikään.

        Kukaan ei kykene alistamaan minua rekisteröitymään vastoin tahtoani millään painostuksella.
        Toisin kävi sinun kohdallasi.

        T. kylmätotuus Savosta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika näyttää, väheneekö väki vai ei.

        Minulle sinä tulet aina olemaan mustalla nimimerkillä kirjoittanut ent. siivoojaparka. (läh.pappi)
        Tuolla nimimerkillä kirjoittamasi kommentit eivät muuksi muutu. Ne seuraavat sinua rekkautumisestasi huolimatta.

        Minä en häivy palstalta uudistuksen vuoksi, enkä ole edes koskaan niin ajatellut tekevänikään.

        Kukaan ei kykene alistamaan minua rekisteröitymään vastoin tahtoani millään painostuksella.
        Toisin kävi sinun kohdallasi.

        T. kylmätotuus Savosta

        Ei minua painostettu rekkautumaan, sillä minulla oli ollut tämä rekattu jo iät ja ajat ennenkuin lopetin kirjoittamasta mustalla nikillä.

        Ja minulle ainakin on ihan yks hailee ja luultavasti toisillekin haluatko leikkiä pikku leikkiäsi ja teeskennellä anonyymiä. Valintahan on ihan omasi ja ylläpidon sinulle tarjoama mahdollisuus. ja oikeutesi on käyttää sitä.
        Vaikutat olevan piikit pystyssä puolustautumaan kuvittelemiasi painostajia vastaan vaikka sinua ei kukaan edes ole painostamassa rekkautumaan.


    • Anonyymi

      " Anonyymit olemme yhtä massaa. " - Pötypuhetta. En muutu massaksi sillä, että joku ulkopuolinen säätää ja määrittelee anonyymiyden.

      Nm. Ma oon mikä oon

    • Anonyymi

      joo mää en muista käyttäjätunnusta
      rjj

    • Anonyymi

      Ollaan anonyymejä ja syödään mämmejä. Miedon lailla 40 ropposta mämmiä masuun,kiittääkö masu vai muriseeko.

    • Anonyymi

      Onpas palsta muuttunut kummalliseksi.
      Ei olla enää kukaan ketään?

      • Anonyymi

        Minä olen edelleen nimim . kylmätotuus, enkä muuksi muutu.

        Saa nähdä, miten kauan tämä uudistus pitää palstaa pystyssä.

        kylmätotuus kuittaa


      • Anonyymi

        Heikunkeikku!

        Ollaan me "ketään".

        Jos ilmoittaa allekirjoituksella, että kuka tekstin on napsutellut, niin silloinhan jokainen voi huomata, että ahhhhaaa toi on toi.
        Aikaisemmin näki kommentoijan toisesta paikasta nyt tosesta paikasta.

        Ennenkään, ennen muutosta, ei niistä kirjoittajista tiennyt tietenkään, jotka eivät tahtoneet käyttää samaa tunnistettavaa nimimerkkiä.

        Mitä tuohon "Onpas palsta muuttunut kummalliseksi." Tuosta olen aivan samaa mieltä. Peräti kummallinen. Palvelu senkun huononee. Hankalampaa lukea. Ei vain meidän rekisteröimättömien silmille, vaan kaikille silmille. Sinisilmätkin varmaan ovat tympintyneitä :)

        Heikunkeikku kirjoitti!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heikunkeikku!

        Ollaan me "ketään".

        Jos ilmoittaa allekirjoituksella, että kuka tekstin on napsutellut, niin silloinhan jokainen voi huomata, että ahhhhaaa toi on toi.
        Aikaisemmin näki kommentoijan toisesta paikasta nyt tosesta paikasta.

        Ennenkään, ennen muutosta, ei niistä kirjoittajista tiennyt tietenkään, jotka eivät tahtoneet käyttää samaa tunnistettavaa nimimerkkiä.

        Mitä tuohon "Onpas palsta muuttunut kummalliseksi." Tuosta olen aivan samaa mieltä. Peräti kummallinen. Palvelu senkun huononee. Hankalampaa lukea. Ei vain meidän rekisteröimättömien silmille, vaan kaikille silmille. Sinisilmätkin varmaan ovat tympintyneitä :)

        Heikunkeikku kirjoitti!

        "Anonyymi"

        Minusta palsta on nyt parenpi kuin aikaisemmin.
        Se on siirtynyt lähemmäksi aikuisuutta.
        -
        On ollut surullista seurata kuinka rekisteröitymättömät yrittävät epä-toivoisesti löytää uskottavaa itsenäisyyttään.
        Kommentteja alle-kirjoitellen, toistensa nimmareita kopioiden.

        H.


      • Anonyymi
        hunksz kirjoitti:

        "Anonyymi"

        Minusta palsta on nyt parenpi kuin aikaisemmin.
        Se on siirtynyt lähemmäksi aikuisuutta.
        -
        On ollut surullista seurata kuinka rekisteröitymättömät yrittävät epä-toivoisesti löytää uskottavaa itsenäisyyttään.
        Kommentteja alle-kirjoitellen, toistensa nimmareita kopioiden.

        H.

        Täytyy kyllä olla tosi torvelo, joka ei mukamas yhtään tiedä, kuka jonkun kommentin on kirjoittanut, jos kirjoituksen alla on kirjoittajan nimimerkki.
        Sinäkin laitat oman höpinäs jälkeen H-kirjaimen. Oikeestaan sen pitäisi olla pieni h-kirjain.
        Sun nimimerkkis on pienellä kirjoitettu, kuten pitääkin toki. Aijaaaa, vai yritäks muka epätoivoisesti ittiäs suurentaa, uskottavuutta lisäillä.:)

        Minusta palstasta tuli hankalampi luettava. Eli huonompi kuin ennen.
        Ei aikuisemmaksi, vaan lapsellisemmaksi.
        Mutta näillä mennään. En valita, kunhan vain sanon mielipiteeni.

        Heikunkeikku, sormin sorein kirjoitti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy kyllä olla tosi torvelo, joka ei mukamas yhtään tiedä, kuka jonkun kommentin on kirjoittanut, jos kirjoituksen alla on kirjoittajan nimimerkki.
        Sinäkin laitat oman höpinäs jälkeen H-kirjaimen. Oikeestaan sen pitäisi olla pieni h-kirjain.
        Sun nimimerkkis on pienellä kirjoitettu, kuten pitääkin toki. Aijaaaa, vai yritäks muka epätoivoisesti ittiäs suurentaa, uskottavuutta lisäillä.:)

        Minusta palstasta tuli hankalampi luettava. Eli huonompi kuin ennen.
        Ei aikuisemmaksi, vaan lapsellisemmaksi.
        Mutta näillä mennään. En valita, kunhan vain sanon mielipiteeni.

        Heikunkeikku, sormin sorein kirjoitti.

        Kyllä sä valitat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sä valitat.

        Jos jostakin on jotakin mieltä, niin onko se aina valittamista jos toteaa että esim. aikaisempi systeemi palstalla oli parempi.
        Ennenkin kirjoittanut, että menen näillä eväillä, vaikkei se miellytäkään.
        En yleensäkään ole sen tyyppinen ihminen, joka koko ajan valittaa jostakin.

        Mutta jos tämä pikku-h kirjoittaa minulle, että "minusta palsta on nyt parempi...", niin kaipa saan hänelle vastata, että minun mielestäni puolestaan se ei ole parempi, vaan huonompi. Ihan normaalia keskustelua.

        Heikunkeikku


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos jostakin on jotakin mieltä, niin onko se aina valittamista jos toteaa että esim. aikaisempi systeemi palstalla oli parempi.
        Ennenkin kirjoittanut, että menen näillä eväillä, vaikkei se miellytäkään.
        En yleensäkään ole sen tyyppinen ihminen, joka koko ajan valittaa jostakin.

        Mutta jos tämä pikku-h kirjoittaa minulle, että "minusta palsta on nyt parempi...", niin kaipa saan hänelle vastata, että minun mielestäni puolestaan se ei ole parempi, vaan huonompi. Ihan normaalia keskustelua.

        Heikunkeikku

        Mun mielestä sä valitat ja mäkin voin sanoa mielipiteeni.
        "Peräti kummallinen. Palvelu sen kun huononee.Hankalampi lukea."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä sä valitat ja mäkin voin sanoa mielipiteeni.
        "Peräti kummallinen. Palvelu sen kun huononee.Hankalampi lukea."

        Tapanani on yleensä perustella mielipiteeni.
        Minusta ketjuja on huomattavasti hankalampi lukea kuin aikaisemmin, koska ei heti näe, kuka minkäkin kommentin on kirjoittanut.
        Ja jos nykyisellä systeemillä on hakalampi lukea, niin minusta palvelu on huonontunut.

        Näköjään olen ainoa lukija, jonka mielestä ei ole helppoa lukea ketjuja?

        Enkä edelleenkään valita. Perustelin asioita, kerran kysyttiin.

        Mutta tämän jälkeen en enää ala jankuttamaan tästä samasta asiasta. Aivan kerrassaan liian hieno ilma sellaiseen.
        Heikunkeikku.


    • Tekisi mieli kysyä: oletteko tosiaan 60 ikäisiä.
      Valitukset pitäisi osoittaa ylläpidolle, antaa heille palautetta eikä narista ja voivotella palstalla, eihän se auta.
      Mikä tässä on niin hankalaa, ei mulla ole mitään ongelmia.

      • Luitko aloituksen. Sehän koskee nimenomaan ko. uudistusta.
        Minä olen kohta 70, enkä ollenkaan ymmärrä, miksi aloituksen aiheesta mielipiteensä sanova olisi valittaja.
        Minunkin mielestäni tämä on hankalampi luettava, kun aiemmin.
        Tuo oli siis vain mielipide aloituksen aiheeseen.


      • eppu2 kirjoitti:

        Luitko aloituksen. Sehän koskee nimenomaan ko. uudistusta.
        Minä olen kohta 70, enkä ollenkaan ymmärrä, miksi aloituksen aiheesta mielipiteensä sanova olisi valittaja.
        Minunkin mielestäni tämä on hankalampi luettava, kun aiemmin.
        Tuo oli siis vain mielipide aloituksen aiheeseen.

        Mielipiteensä voi täälläkin kertoa, minä myös. mutta ylläpidolle pitää valittaa ellei ole tyytyväinen.
        Miksi jatkaa päiväkausia "en tykkää" "tää ei oo kivaa", tuskin se mitään auttaa tai mihinkään vaikuttaa.


      • reissuiita kirjoitti:

        Mielipiteensä voi täälläkin kertoa, minä myös. mutta ylläpidolle pitää valittaa ellei ole tyytyväinen.
        Miksi jatkaa päiväkausia "en tykkää" "tää ei oo kivaa", tuskin se mitään auttaa tai mihinkään vaikuttaa.

        Tämähän on keskustelua.
        Kyllä jokainen sen tietää miten ylläpidolle mielipide kerrotaan.
        Miksi valittaa toisten mielipiteistä, niitähän ei ole pakko lukea, jos ottaa päähän.


      • eppu2 kirjoitti:

        Tämähän on keskustelua.
        Kyllä jokainen sen tietää miten ylläpidolle mielipide kerrotaan.
        Miksi valittaa toisten mielipiteistä, niitähän ei ole pakko lukea, jos ottaa päähän.

        En mä valittanut, kerroin mielipiteeni.
        Ei ole pakko lukea, totinen tosi, hymyilen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      89
      3770
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      592
      3549
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3472
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      53
      2199
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2171
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      321
      1947
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1927
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      170
      1694
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1381
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1342
    Aihe