Aika unohtaa sinut mies ?

Anonyymi

Mies, tänään lienee aika unohtaa sinut koska emme enää tapaa. Tilaisuuksia olisi ollut monia mutta näin tässä kävi.

20

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei voi oi oot aah

    • Kenestä mahtaa olla kyse, se on aina niin, että kun aion sinua pyytää ulos, niin olet tällä asenteella. Ja kun en edes muista koko lappua ottaa mukaan, niin sinä ihmettelet, että no ja minä menen lukkoon. Kyllä minä ajattelin ensi kerralla pyytää sinua ulos.

    • Anonyymi

      Voi tee se ja lopeta itsesi rääkkäys, sääliksi käy.

    • Anonyymi

      Kenelle ja minnepäin tämä?

      • Anonyymi

        Länsi-suomeen, miehelle.


    • Ei multa tämä aloitus.

    • Anonyymi

      Toivottavasti se olen minä kenet unohdetaan.

      • Anonyymi

        Älä huoli. Sinut minä unohdin. Tätä toista miestä taas en pysty!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä huoli. Sinut minä unohdin. Tätä toista miestä taas en pysty!

        En usko ennen kuin unohdat :)


      • Anonyymi

        Yritän ainakin kovasti. Yön pimeinä tunteina aviovuoteessa voit tulla mieleeni, mutta yritän unohtaa


    • Anonyymi

      Huomenna lupaan tulla, laita itsesi valmiiksi niin tulen klo. 18.00. Sama vaatetus kuin viimeksi, musta minihame ilman pikkareita ja tiukka punainen toppi. terv. ihannemiehesi.

      • Anonyymi

        Hame ja pikkariti pitää paikkansa mutta punaista toppia en omista. Mistä haet?


    • Anonyymi

      No en ole aivan varma kuka tai mikä on "aika", mutta luulen että aika ei unohda ketään.

      • Anonyymi

        Tässä tapauksessa aika on päätepiste. Emme enää tule näkemään. Ehkä joskus jossain?! Sen takia pakko yrittää unohtaa suloinen mies (jos miestä nyt saa suloiseksi sanoa😉)


      • Anonyymi

        Aamu kannattaa aina unohtaa, sen näkee vasta sitten kun aurinko nousee, jos nousee, Aamu=tytön nimi, siis.


      • Anonyymi

        Eipä auta kun ei ole Aamua ikävä...


    • Anonyymi

      En usko että oot se joksika suo luulen. Joten toivotan kaikkea hyvää ja toivon että löydät vielä jonkun sulle sopivan, samanhenkisen ja mukavan ihmisen joka antaa sulle kanssa hyvää energiaa. Tälle kyseiselle en sanois enää yhtään mitään. Ja hän varmasti osaisi sen aavistaa

      • Anonyymi

        Keneksi luulet?


    • Anonyymi

      Suunnitelmia, on tehty taas tänäänkin suunnitelmia, mutta liian pelottavia puolustusvoimien eversteillekin kertoa niitä, koska heitä alkaisi heti pelottamaan kovasti :D

    • Anonyymi

      Tuollainen tietystikin johtuu siitä että pääesikunnan everstien ja analyytikkojen älykkyys on liian pieni ymmärtämään strategioita, eli äly puuttuu evesteiltä, ja maanpuolustustahtokin heh.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1153
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      117
      1016
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      852
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      110
      800
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      226
      640
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      569
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      569
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe