Antaa palas

2lesken

Nyt olen todellakin äärimmäisen vahingoniloinen.

Yksi maanomistaja alkoi kulottamaan isoa piha-alaansa.
Mikä kitkerä savu leijaileekaan ympäriinsä.

Pahimmin tästä savusta ottivat nokkiinsa kaksi ketjupolttajaa.
Jotka istuvat ulkona ja savuttavat tupakoillaan naapurinsa terassin.

He uhosivat, että kulottajan on lopetettava polttamisensa.
He ottavat yhteyttä palolaitokseen.

Sanoin kylmän viileästi, että kulottaja omistaa tilansa, hän on lupansa kysynyt ja saanut, ette voi mitään.

Tupakoitsijat ovat hätää kärsimässä kun joutuvat nyt jonkun toisen aiheuttaman savun kohteeksi.
Yskivät sitä paskaa savua nyt kitusissaan.

Että minä nautin heidän olotilastaan.

Eikö heidän olisi korkea aika huomata oma käyttäytymisensä ja haitantekonsa.

21

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saatan arvata minkä puolueen edustajia tupakoitsijat, eivät taida kunnioittaa uskonrauhaa ja ovatko kiihoittuneita kansalaisia kohtaan kuten kuloittajaan.

      • Mihin uskontoon sellainen pihan kulottaminen kuuluu?


      • Ano
        Tupakoitsijat edustavat nukkuvien puoluetta.

        Mitä tekemistä kulotuksella ja uskonrauhalla on?

        Tuskinpa ovat kiihottuneita muuhun kun tupakkaan ja kaljaan.


      • Anonyymi

        kokoomus populisti, oikea hiilinielu


      • Anonyymi kirjoitti:

        kokoomus populisti, oikea hiilinielu

        Ano
        Hyvä ilmaus tuo hiilinielu.

        Ilmankos röökinpolttajat olivat ihan hiilenä.


      • Anonyymi

        Erään puolueen puheenjohtaja ollut syytettynä ja tuomittu uskonrauhan ja kiihottamisesta kansan ryhmää vastaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Erään puolueen puheenjohtaja ollut syytettynä ja tuomittu uskonrauhan ja kiihottamisesta kansan ryhmää vastaan.

        Ano
        Niinpä on.
        Mutta edelleen,
        mitä tekemistä maanparannuksella ja rottien hävittämisellä on
        uskonrauhan kanssa.
        En millään keksi yhteyttä.


      • Anonyymi

        He ovat kiihottuneita lesken läsnäolosta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        He ovat kiihottuneita lesken läsnäolosta.

        Ano
        Olet lentänyt luudallasi tähän ketjuun jostain itäsuomesta, veikkaan.
        Sepustukset viittaavat johonkin kiihtelysvaaraan.

        Tiedän että pääsiäisperinteeseen kuuluvat trollit ja tulet.

        Voit samantien lentää puskapaskakirjoittajien kanssa samaan ketjuun.

        Ilmeisesti kuulut vaalivoittajan joukkoihin, kun kirjoituksesi ovat niin syvältä.

        Suomeksi: Häivy!
        Se on moro


      • Anonyymi

        sor mut eiks olemuksesi kiihota enää sonniakaan?


    • Anonyymi

      Mitä tarkoittaa palas

      • Anonyymi

        Varmaan iskuvirhe>antaa palaa.


      • Ano
        Ei mitään.
        Piti olla palaa.


    • Niin se on,
      ettei kukaan malkaa omasta silmästään huomaa...

      • Anonyymi

        Tutkin wikistä, mikä malka on: kuusiseiväs, mikä on ollut painona olki- tai tuohikatolla.
        Aika iso?
        Beng


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tutkin wikistä, mikä malka on: kuusiseiväs, mikä on ollut painona olki- tai tuohikatolla.
        Aika iso?
        Beng

        No sehän sen (raamatullisen) sanonnan pointti just onkin.


      • Anonyymi

        Oliko kuusia ja turvekattoja tuolloin n. 2000 vuotta sitten ko. alueilla?
        Olkia ehkä.
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko kuusia ja turvekattoja tuolloin n. 2000 vuotta sitten ko. alueilla?
        Olkia ehkä.
        Beng

        Kuusia kyllä oli.
        Malkoja ei käytetty turvekatoilla, painava turve pysyi paikoillaan muutenkin. Malkakattojen vesitiiviys aikaansaatiin koivuntuohella ja malkojen tehtävä oli pitää sekä tuohet paikoillaan että suojata niitä.


    • Anonyymi

      Todellakin. Ahlaisten prinsessan terassia savustetaan taas.

      • Anonyymi

        Ano/Korppis

        Paklaa niitä nukkejas ja lähde Hollantiin.
        Olet ollut Suomess jo liian kauan.
        Ota se vanha patu messiin.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe