Ja muistan hetken siinä ovella ikuisesti. Vaikeaksi meni tämä, silti haluan sun tietävän, että hymysi oli ihana!
Rakastan sinua aina
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Missä ovella ketä rakastat
- Anonyymi
Kerro millainen ovi. Meitä epätoivoisia on paljon...
- Anonyymi
Niih, ulko-ovi vaiko sisäovi, tai kenties väliovi, autotallin ovi, saunan ovi, vessan ovi. Kyllä näitä ovia piisaa ja olipa hyvä vinkki vielä, että ihan anonyymi varmaan.
- Anonyymi
Ovi oli järvelle?
- Anonyymi
Työpaikan huoneen ovi pks. Näitä tilanteita nyt on kaikilla... mutta ihana hymy ja nimi vain yhdellä. Tämä on hänelle.
- Anonyymi
Niin, olen roikkunut ovellasi useasti... millä kirjaimella nimi alkaa? :)
Tapasin kerran erään miehen ovella... mutta se taitaa olla menneen talven lumia.
- Anonyymi
Kutaleen palstamorsianhan se siinä kylmine kalansilmineen möllöttää!😨
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kutaleen palstamorsianhan se siinä kylmine kalansilmineen möllöttää!😨
Tai haljuine kalansilmineen.
- Anonyymi
Harvinaista että joku rakastuu portsariin, nooh siinä voi olla alkoholillakin osuutta asiaan. ;)
- Anonyymi
ei sunkaan hymy sillon hullumpi ollut.
- Anonyymi
Ohhh...Sun hymy se vast Ihana onki.
Niin minäki Sua! (siis Häntä, joka teki "yllärit" sielt nurkan takaa..). <3 - Anonyymi
Jumalauta, että on ikävä erästä "ovensuumiestä" 😪
Missä oot?- Anonyymi
Oletko nuhainen tai muuten vain räkäinen?
Paskahuussin ovella, joo muistan kyllä 😆
- Anonyymi
Jep. Ja kaikille koht nähtävillä toi husinkin ovella tehty vakuutuskuorien vaihto.
T. Potilastoimiston kirje/kirjautumisvastaaja. ;)
- Anonyymi
Mitä sitten missä oon vai kelle tämä?
- Anonyymi
Miehen keksimä kuva , joka koittaa lannistaa erään naisen.😁
- Anonyymi
Välimäen insseillä ne Lamput vaan himmenee entisestäänkin. ;)
- Anonyymi
Tulin kerran yllättäen eräälle ovelle, tarjos kuitenkin ihana kahvit:)
- Anonyymi
Onko se silloin helpommin saatavilla. Luulisi olevan toisinpäin.😂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 825872
- 1293965
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj463919- 663594
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262948Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72497- 272214
- 2042121
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332109Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4451823