Ja muistan hetken siinä ovella ikuisesti. Vaikeaksi meni tämä, silti haluan sun tietävän, että hymysi oli ihana!
Rakastan sinua aina
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Missä ovella ketä rakastat
- Anonyymi
Kerro millainen ovi. Meitä epätoivoisia on paljon...
- Anonyymi
Niih, ulko-ovi vaiko sisäovi, tai kenties väliovi, autotallin ovi, saunan ovi, vessan ovi. Kyllä näitä ovia piisaa ja olipa hyvä vinkki vielä, että ihan anonyymi varmaan.
- Anonyymi
Ovi oli järvelle?
- Anonyymi
Työpaikan huoneen ovi pks. Näitä tilanteita nyt on kaikilla... mutta ihana hymy ja nimi vain yhdellä. Tämä on hänelle.
- Anonyymi
Niin, olen roikkunut ovellasi useasti... millä kirjaimella nimi alkaa? :)
Tapasin kerran erään miehen ovella... mutta se taitaa olla menneen talven lumia.
- Anonyymi
Kutaleen palstamorsianhan se siinä kylmine kalansilmineen möllöttää!😨
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kutaleen palstamorsianhan se siinä kylmine kalansilmineen möllöttää!😨
Tai haljuine kalansilmineen.
- Anonyymi
Harvinaista että joku rakastuu portsariin, nooh siinä voi olla alkoholillakin osuutta asiaan. ;)
- Anonyymi
ei sunkaan hymy sillon hullumpi ollut.
- Anonyymi
Ohhh...Sun hymy se vast Ihana onki.
Niin minäki Sua! (siis Häntä, joka teki "yllärit" sielt nurkan takaa..). <3 - Anonyymi
Jumalauta, että on ikävä erästä "ovensuumiestä" 😪
Missä oot?- Anonyymi
Oletko nuhainen tai muuten vain räkäinen?
Paskahuussin ovella, joo muistan kyllä 😆
- Anonyymi
Jep. Ja kaikille koht nähtävillä toi husinkin ovella tehty vakuutuskuorien vaihto.
T. Potilastoimiston kirje/kirjautumisvastaaja. ;)
- Anonyymi
Mitä sitten missä oon vai kelle tämä?
- Anonyymi
Miehen keksimä kuva , joka koittaa lannistaa erään naisen.😁
- Anonyymi
Välimäen insseillä ne Lamput vaan himmenee entisestäänkin. ;)
- Anonyymi
Tulin kerran yllättäen eräälle ovelle, tarjos kuitenkin ihana kahvit:)
- Anonyymi
Onko se silloin helpommin saatavilla. Luulisi olevan toisinpäin.😂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232325- 871262
- 521117
- 1151076
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r721029Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57987KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.18984Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31930Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53926Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55918